S J 1001
Asfaltkampioen
BMW 5-Serie Elektro/Benzine Automatisch in Epe kopen?
BMW 5-Serie, Grijs, 133275 km, Elektro/Benzine, Sedan, 4...
Prachtige 5 gevonden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Jouw oude 5? Haha![]()
BMW 5-Serie Elektro/Benzine Automatisch in Epe kopen?
BMW 5-Serie, Grijs, 133275 km, Elektro/Benzine, Sedan, 4...www.autoweek.nl
Prachtige 5 gevonden

Daar ben ik nu ook benieuwd naar. Ik heb zitten zoeken naar plaatjes, maar geen van de AMG plaatjes die ik zie lijkt op die van Bofkont.
Ja ik werd getriggerd door het volle rijtje knopjes. Soft close ook erop. Ga ik wel op aan. Geen B&W meen ik (of was HK het optionele audio pakket?)Die siebener zit goed in de spulletjes zo te zien
je had hifi pro als premium upgrade. Dat werd later Harman Kardon, en dan daarbovenop nog B&W als duurste systeemJa ik werd getriggerd door het volle rijtje knopjes. Soft close ook erop. Ga ik wel op aan. Geen B&W meen ik (of was HK het optionele audio pakket?)
je had hifi pro als premium upgrade. Dat werd later Harman Kardon, en dan daarbovenop nog B&W als duurste systeem
Hier hetzelfde morgen mag die de weg weer op en geen hsb meer voor de SL. Komende week komt die weer richting Amersfoort.Morgen een klein feestje, dan is de SL jarig en bereikt de respectabele leeftijd van 40 jaar. Dus, op de dag van einde winterstop van de overgangsregeling mag ie voortaan het hele jaar de weg op (niet dat het veel zal gebeuren in de wintermaanden, maar toch), en is het klaar met de jaarlijkse blauwe enveloppen. Gelukkig volgende week ook nog mooi weer, zodat we de verjaardag wellicht nog even met een zonnig lenteritje kunnen vieren.
![]()
Hey welkom weerDat blijft ook wel. Maar autos als een ML500 uit 2006 (20 jaar oud dus) voor 28.000 euro of vergelijkbare autos waren belachelijk overpriced en die krijgen de klappen.
Klopt helemaal wij stoppen er ook mee in de huidige vorm.De beperking van de youngtimerregeling gaat enorme gevolgen hebben voor de handel en waardes van deze auto's. Een handelaar als Autotimon gaat al stoppen, autos nu zeer zeer scherp geprijsd.
Prachtig maar een ware Bleeder qua onderhoudskosten. Zelfs duurder dan een phaeton.Stap in de Volkswagen Passat W8 4Motion en voel hoe elke vezel van deze auto is ontworpen om een onvergetelijke rijervaring te bieden.
![]()
Mooie youngtimer.
Hier hetzelfde morgen mag die de weg weer op en geen hsb meer voor de SL. Komende week komt die weer richting Amersfoort.
Teutonenmeeting Update
Ter herinnering - in november geroepen om ergens, ooit eens, binnen redelijke termijn, een samenkomst te organiseren om een bakkie te doen, persoonlijk kennis te maken en elkaar wederzijds te overtuigen welke maat nieren de G12 het beste staat
Indertijd een datumprikker gelanceerd, waarbij 8 maart als beste datum naar voren kwam. 6 personen hebben zich aangemeld.
Dus, bij deze -
Teutonenmeeting
zondag 8 maart 2026, van ± 13:00 tot pak m beet 16:00
Werk 2 Automotive / Schweitzerlaan 38 Amstelveen
Voor de volledigheid het overzicht van de stemmingen;
![]()
Tot zover die mazda begrijp ik![]()
De echt brute AMG's komen uit de jaren 90
Brute AMG's komen uit de jaren 90 en de opkomende cultstatus...www.autoweek.nl
Die 124!!
Tot zover die mazda begrijp ik![]()
Appeltaart wordt voor gezorgdVolgende week zondag meeten we geloof ik hè . Moet er nog een natje of droogje worden geregeld ?
Kan niet garanderen dat ik met een fris gepoetste auto kom… is dat erg![]()
Moderator
Is een Mini Cooper S cabrio ook welkom? Is in de buurt en m’n vrouw is toch aan het werk…Volgende week zondag meeten we geloof ik hè . Moet er nog een natje of droogje worden geregeld ?
Kan niet garanderen dat ik met een fris gepoetste auto kom… is dat erg![]()
Tuuuurlak wat mij betreft wel, maar ik ben niet de organisator hahaIs een Mini Cooper S cabrio ook welkom? Is in de buurt en m’n vrouw is toch aan het werk…
Als je de hele dag belachelijk gemaakt wilt worden..!Is een Mini Cooper S cabrio ook welkom? Is in de buurt en m’n vrouw is toch aan het werk…
Hoe meer zielen hoe meer vreugdeIs een Mini Cooper S cabrio ook welkom? Is in de buurt en m’n vrouw is toch aan het werk…
Niets mis met een Mini Cooper S Cabrio. Zou ik zelf ook nog wel een keer willen.Als je de hele dag belachelijk gemaakt wilt worden..!![]()
ZekerIs een Mini Cooper S cabrio ook welkom? Is in de buurt en m’n vrouw is toch aan het werk…
Koffie ook. Hoeveel man komen er?Appeltaart wordt voor gezorgd
Moderator
Ik kom Harmen wel even overtuigen!Niets mis met een Mini Cooper S Cabrio. Zou ik zelf ook nog wel een keer willen.
Jammer. Hoe meer zielen hoe meer vreugd.Veel plezier heren, op de meeting! Ik kan er helaas niet bij zijn, anders was ik zeker even langs gekomen.
Idem.Veel plezier heren, op de meeting! Ik kan er helaas niet bij zijn, anders was ik zeker even langs gekomen.
Denemarken heeft me destijds echt verrast.Idem.
Afgelopen week voor het eerst een dikke rit gemaakt met de S212. Half weekje Denemarken. Heenweg mooi rustig gereden, ook in Denemarken veel gereden, wel weer eens leuk, een actieradius van 1300 km in het dashboard zien staan als je de 330e gewend bent. Terugweg in de avond gereden, 160 op de cc en ILS aan, ster op de neus, u kent het wel. Ik ben weer helemaal verknocht aan Mercedes. Soeverein is het goede woord denk ik.
Denemarken was ik jaren terug wel eens geweest en voor werk ook wel eens, maar geen voor de hand liggende bestemming natuurlijk, sowieso niet in de krokusvakantie. We hadden dan ook waardeloos weer, maar goed, het was ook geen strandvakantie. Maar wat een rust daar. Geen file te bekennen, altijd overal parkeren, nergens wachten, altijd tafels vrij in elk restaurant. Och wat een weelde. Komende jaren wat andere plannen nog qua zomervakantie, o.a. de VS, maar 2 weekjes surfen in de zomer in Denemarken lokt aardig moet ik zeggen.
Ik zal aan jullie denken in Sölden. Daar ga ik heen voor de BMW M Snow Experience. Ben benieuwd!Jammer. Hoe meer zielen hoe meer vreugd.
Lastige keus…… Not!!! EnjoyIk zal aan jullie denken in Sölden. Daar ga ik heen voor de BMW M Snow Experience. Ben benieuwd!
De kever !!Oe Marco wil ook de Kever nog graag eens zien weet ik. Dus dan wordt het de Kever of de Mini.
Ah jammer! had ik graag bij willen zijn maar zit komend weekend in Rome.Even nog een korte inventarisatie. Wie komen er zondag?
Ik uiteraard en waarschijnlijk komt Marco ook nog even langs.
Michel1975
Barri
DagDromer
SJ 1001
De Dude
500E
Wouter
Heb ik nog iemand gemist? Het weer ziet er in ieder geval goed uit. @R107 mooi weer om de SL uit te laten.en @BofkontZ4 om je A ff te showen ;-)
Hè wat vervelend, mooi speelterrein daar. Hoe gaat het met de M5?Ik zal aan jullie denken in Sölden. Daar ga ik heen voor de BMW M Snow Experience. Ben benieuwd!
Gaaf hoor. Ik was een jaar of 10 geleden skiën in Sölden toen was dat daar ook al, jaarlijks gebeuren dus. Ook nog op de latten daar Fünf? En dan met de M5 de berg op? Veel plezier!Ik zal aan jullie denken in Sölden. Daar ga ik heen voor de BMW M Snow Experience. Ben benieuwd!