Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat is het zondagavond rantsoen?
Wordt een latertje.
Heb het gered hoor
Ik heb deze advertentie op AutoScout24 gevonden.
![]()
Verkoopprijs: € 8.500
Kilometerstand: 211.000 km
Bouwjaar: 11/1987
Prachtige Pullman bekleding SJ, heel zeldzaam in een 124.
Het was me een genoegen.Heren, bedankt voor de gezelligheid, en met name Michel voor het hosten. De eer van de appeltaart gaat naar m’n dochter - die heeft m gebakken.
Leuk om gezichten bij de schuilnamen te zien en om persoonlijk kennis te maken. Lekker over auto’s lullen en ondertussen genieten van een bakkie.
Wij zijn binnendoor terug gereden via Hilversum en Laren, heerlijk open en nog een paar bijzondere auto’s gespot.
@SJ bedankt voor de link, dochter houdt er niet over op
Als de foto niet lekker linkt zal ik deze morgen achter de laptop even goed plaatsen.
De eigenaar zelfWie zit er nou zo bedenkelijk naar die vieze BMW te kijken?
![]()
YepDe eigenaar zelf![]()
Beetje liefde geven zal hem goed doen. Hij liep overigens prima.Vandaag met de 124 naar kantoor geweest.. kijken of we 2 weken kunnen zonder de v6 te gebruiken.
brr, alpina op een bestelwagen![]()
BMW Alpina XB7 Manufaktur: eerste Alpina onder BMW-bewind
Dit is de BMW Alpine XB7 Manufaktur. Die markeert het eind en...www.autoweek.nl
In Zwolle heeft iemand zo'n Manufaktur gekocht, catalogusprijs 340.000 euro..waarom een audi kopen? Ik hoor niets dan ellende met de huidige nieuwe modellen.
brr, alpina op een bestelwagen![]()
Moderator
De Quattro was op een gegeven moment goedkoper dan de niet Quattro dus die vind je in NL vaker in het aanbod.Niet voor mezelf, iemand die héél graag audi wilt blijven rijden dus dan maar het liefst een met de minste risico.. 45 zonder Quattro met 286pk moet ze zoeken dus
Het bewijs dat Mercedes qua styling de weg compleet kwijt is. Van binnen ziet het er allemaal best fraai en hoogwaardig uit (op basis van de AutoWeek video), maar die styling is echt![]()
Wat denken we hier van?
Eeuwig zonde dat BMW van de horizontale strepen is afgestapt idd. Maar met de volledige verlichting aan is het in het donker wel onmiskenbaar een BMW. Enkel dagrijverlichting ziet er wat sneu uit.Bij Mercedes vallen er velen over de verlichte sterren in de verlichting. Ik heb daar eigenlijk geen moeite mee, vind het wel een goede manier de herkenbaarheid te vergroten. Tegenwoordig lijkt elk merk de strakke lichtstrip op de achterkant te hebben ontdekt en kun je een Porsche Cayenne nauwelijks meer onderscheiden van de zoveelste Chinese SUV. BMW lijkt steeds meer af te stappen van de L-vormige achterlichten, dat begrijp ik al helemaal niet want dat was echt iets waaraan je een auto van het merk kon herkennen. Die sterren zullen niet door een ander merk worden overgenomen dus daarmee is een Benz in het donker duidelijk herkenbaar, prima toch?
Te duur. En inderdaad is mijn huidige mooier.@Rembrandt heeft smaak, dus dit wordt het niet.