Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Untitled by bofkont OEM, on Flickr
Untitled by bofkont OEM, on FlickrHeb je ook een foto van de binnenkant ?
| 192.992 km. Ingeruild op een 991. https://www.witmerodijk.nl/te-koop/bmw-b5-touring-'17-608pk-bi-turbo/2643 |
Nette auto en een goede kleur.Hierbij de 1e foto's helaas wat grijs weer.
Binnenkort maar even goed wassen en waar nodig even machinaal polijsten.
Chip tunen ga ik sowieso niet doen ivm de 2 jaar certified Mercedes garantie die vervalt dan direct.
Gezien de stijgende brandstof prijzen was een 250e wel een betere keuze geweest denk ik. Al is het met 10/15000km per jaar nog wel te overzien denk ik, maar ben puur voor de uitvoering en kleur gevallen, deze is vrij zeldzaam.
Gemiddeld doet de auto 1 op 15/16. Lange stukken snelweg met 100km gaat hij richting de 1 op 18/19 zelfs.
Traag vind ik de auto absoluut niet, heerlijk soepel en vlot in mijn beleving, maar ik ben dan ook geen hardrijder meer.
Ik lees idd dat veel mensen klagen over de vering/demping met drempels, ik kom uit een Z4 dus dit is voor mij al een verademing haha. Maar ik merk er nog weinig van kan prima stapvoets drempels nemen. De bumper raakt de grond niet.
België blijft een fijn land voor Teutonen.
Ik reed zaterdag ook een tijdje op met 1 in dezelfde kleur. Viel mij op dat je de E-Klasse best veel ziet in D, meer ook dan de BMW 5, terwijl dat hier juist andersom is.Deze kleur ook, wow! Vorige week op de Autobahn er nog 2 gezien in deze kleur, ziet er echt top uit!
Zag er vandeweek ook 1 in dezelfde kleur rijden. Wat een apparaat. Ik vind hem echt schitterend.Ik reed zaterdag ook een tijdje op met 1 in dezelfde kleur. Viel mij op dat je de E-Klasse best veel ziet in D, meer ook dan de BMW 5, terwijl dat hier juist andersom is.
Nu was ik in Leinfelden en Wörth am Rhein bij Daimler Truck, daar rijdt natuurlijk iedereen in een Benz, dus dat vertekent het beeld wel een beetje. Maar ik kwam op de 61 naar huis ook wel een stuk of vier a vijf 5 series tegen.Ik reed zaterdag ook een tijdje op met 1 in dezelfde kleur. Viel mij op dat je de E-Klasse best veel ziet in D, meer ook dan de BMW 5, terwijl dat hier juist andersom is.
Veel eleganter.Nu was ik in Leinfelden en Wörth am Rhein bij Daimler Truck, daar rijdt natuurlijk iedereen in een Benz, dus dat vertekent het beeld wel een beetje. Maar ik kwam op de 61 naar huis ook wel een stuk of vier a vijf 5 series tegen.
Dat blijft ook wel een logge wagen om te zien, de E-klasse is dan toch wat eleganter.
www.thesupercarblog.com
Valt mij nog niets eens tegen, voor een moderne BMW ziet ie er best goed uit.Valt mij nog niet eens tegen, voor een EV ziet ie er best goed uit.
Waar?Met wat fantasie is er wel een vleugje E30 in terug te vinden.