De Dude
Asfaltkampioen
Is dat hetzelfde ding als onder die van Oscar (Graper)?Ik kreeg net bericht dat de Akrapovic binnen is, die zal er binnenkort ook onder komen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Is dat hetzelfde ding als onder die van Oscar (Graper)?Ik kreeg net bericht dat de Akrapovic binnen is, die zal er binnenkort ook onder komen.
Elke klassieker heeft zo z'n verhaal. Bij jou maakt het speciaal dat je de auto samen met je pa hebt opgeknapt, dat schept ook een enorme band met de auto. En hem zo stap voor stap perfectioneren dat is ook leuk, zo doe ik dat ook bij mijn R107. Die heb ik 14 jaar geleden gekocht voor weinig geld, in verre van perfecte staat. Technisch is er al veel aan gedaan dus dat is inmiddels helemaal bij, vorig jaar is het interieur aangepakt en eigenlijk zou hij nu nog eens gespoten moeten worden. Maar anderzijds, te perfect heeft ook z'n nadeel want dan durf je hem nergens meer uit het oog te parkeren.Echt heel mooi!
Leuk ook dat er een verhaal aan de auto plakt en dat je nog contact hebt gehad met de zoon. Heel bijzonder!
Ja die overzet chrome wielkastranden zijn echt vreselijk. Die plak je inderdaad alleen op de auto om roest schade te verstoppen.
Die van mij heeft een iets zwaarder leven gehad. Er staat net geen 350.000km op de teller en er is op verschillende punten best rauw mee omgegaan door verschillende vorige eigenaren. Maar daardoor heb ik wel een beetje leren sleutelen met mijn vader. Maar hij rijdt en ik kan er van genieten, dus was anderen van denken moeten zij weten
De kinderen worden alweer wat ouder, dus dan is er ook weer wat meer tijd om weer wat dingen aan te pakken.
Geniet van het mooie weer en de mooie Benz!
Bij een bedrijf in het noordoosten van Drenthe, maar die nemen nu dit soort projecten niet meer aan.waar heb je dat overspuiten laten doen?
Die van mij moet ook nodig.. onderkant is gedaan (zit serieus geld in) maar body is nog niet netjes
Vandaag wel een rondje gereden met de 124![]()
Wat is de redenering van die bedrijven dan? Waarom zou je een auto niet willen spuiten?Ah. Ben hier in de buurt ook bij een aantal bedrijven geweest. Doen het ook niet of zeggen 'doe het niet'.
Wat is de redenering van die bedrijven dan? Waarom zou je een auto niet willen spuiten?
Kom je zondag ook nog ff bakkie doen? Ik ben wel erg benieuwd naar jouw 116. Man wat een apparaat. Ik slinger de SL aan.Gisteren de SL, vandaag is de 280SEL aan de beurt voor een eerste voorjaarsrondje. Laat dit weer nog maar een tijdje aanhouden…
![]()
Ik heb zondag nog wel een adres in de kop van NH. Doet al ons spuitwerk. Niet goedkoop wel een vakman.waar heb je dat overspuiten laten doen?
Die van mij moet ook nodig.. onderkant is gedaan (zit serieus geld in) maar body is nog niet netjes
Vandaag wel een rondje gereden met de 124![]()
Juist het verhaal erachter is leuk. Blijft toch een dik ding die 116. Mocht je zin hebben en in de buurt zijn we hebben een Teutonen meeting in Amstelveen.Echt heel mooi!
Leuk ook dat er een verhaal aan de auto plakt en dat je nog contact hebt gehad met de zoon. Heel bijzonder!
Ja die overzet chrome wielkastranden zijn echt vreselijk. Die plak je inderdaad alleen op de auto om roest schade te verstoppen.
Die van mij heeft een iets zwaarder leven gehad. Er staat net geen 350.000km op de teller en er is op verschillende punten best rauw mee omgegaan door verschillende vorige eigenaren. Maar daardoor heb ik wel een beetje leren sleutelen met mijn vader. Maar hij rijdt en ik kan er van genieten, dus was anderen van denken moeten zij weten
De kinderen worden alweer wat ouder, dus dan is er ook weer wat meer tijd om weer wat dingen aan te pakken.
Geniet van het mooie weer en de mooie Benz!
Dankjewel voor de uitnodiging! Nu ben ik per definitie nooit in de buurt van Amstelveen, maar zondag kan ik helaas niet. Maar ik hou me zeker aanbevolen voor een vervolg meeting!Juist het verhaal erachter is leuk. Blijft toch een dik ding die 116. Mocht je zin hebben en in de buurt zijn we hebben een Teutonen meeting in Amstelveen.
Ah, dat wordt dan nog wat als ik een keer iets aan de CLK wil laten spuiten... Zien we dan wel weer. Thanks!Roest, lastig - niet te zien wat eronder zit etc.
Dopsetje meenemen, dan komt het wel goed toch?![]()
Help je morgen wel even. Adres voor morgen is Schweitzerlaan 38, Amstelveen.![]()
≥ 523i Touring EXE F11 Let op:102dkm-2eig!-ALS NIEUW-'11 — BMW — Marktplaats
Handgeschakeld!Ja, wij zijn er niet vies van om een handbak in te kopen in dit segment, zeker wanneer het een BMW betreft.Immers een handbak staat inlink.marktplaats.nl
H6 en 3.0 en FR. Ik ben fan.
@michel1975 hebben jullie daar tools om een accu te vervangen, dan koop ik vandaag een nieuwe en zal ik de 124 met de startkabels proberen te laten leven voor de rit naar Amstelveen.
Edit: even aan de druppellader gehangen
Je wast hem toch zeker wel even?![]()
Auto afgetankt - klaar voor morgen!
Ben jij al onderweg heb nog geen afmelding gehad?Je wast hem toch zeker wel even?
Nou hier is zo’n deep cleaning voor nodig dat ik dat ‘even snel doen’ niet ga riskeren haha. Ik kom voor m’n werk nogal eens op locaties waar het lekker baggeren is dus heeft nu ook even niet zo’n zin. Van binnen wel brandschoonJe wast hem toch zeker wel even?
Heb ik net al gedaan.Voor iedereen die de A4 pakt - A9 is uiteraard dicht. Dus bij Hoofddorp eraf.
Ben er denk rond 14:00, moet nog eea doen in de tuin van de baas
Ik neem m’n dongel mee mocht iemand nog ff wat willen coderen met BimmerCode.
We wonen en werken dichtbij genoegMaar maar ik kom niet met de BMW
Wtf, A4 dicht. Ik moet via A44
Mooi zo. Wat was het probleem?Heb het gered hoor
Graag gedaan was weer gezellig. @DagDromer thx voor de appeltaart.Ja die conclusie hadden wij ook op het laatst, maar @DagDromer heeft foto van de auto’s gemaakt volgens mij!
Was even gezellig, bedankt ook @michel1975 voor het hosten!
Nou hij was erg lekker !Potdekke, de rest zo onder de indruk van die taart dat ze de auto’s spontaan vergaten?![]()