De Schaduw
Startmotor
Eens. Vanaf het allereerste moment heb ik de E34 mooi gevonden. Met de E39 heb ik nooit iets gehad, maar goed, dat heb ik vaker vermeld. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
zelfde ontwerper als mijn 155 overigens!
De E34 ben ik met de jaren meer gaan waarderen wn dat exemplaar van Marco ziet er geweldig uit.
funf zei:De E34 ben ik met de jaren meer gaan waarderen wn dat exemplaar van Marco ziet er geweldig uit. De E39 is in de juiste uitvoering echter ook een heel krachtige auto. In dat zilvergrijs met die saaie spaakvelgen is het weinig spannend, maar in de uitvoering zoals hieronder vind ik hem erg mooi en een echte BMW.
![]()
FH218374 zei:Een E39 met de juiste specs was een hele fijne auto. In mijn ogen niet meer dan dat. Ook gewoon een auto waar veel aan stuk gaat en kan gaan. En inmiddels op leeftijd.
funf zei:Terwijl de E39 toch zoveel meer auto was dan de E46. Dat heb ik altijd een iel ding gevonden, zowel van binnen als van buiten. De E39 had tenminste lekker dikke dorpels, goede comfortstoelen met mooi leer en kloeke wielen. Het dashboard was ook massief en mooi afgewerkt, terwijl dat bij de E46 (in mijn beleving) allemaal zo petieterig overkwam.
Juist met de latere versies E90 en F30 heb ik niet veel. Dat vind ik nou juist de net-niet BMW's, vooral qua afwerking en materiaalgebruik in het interieur.
De Schaduw zei:zelfde ontwerper als mijn 155 overigens!
Geinig, dat wist ik niet. Die meneer heeft nog wel wat meer leuks op z'n naam staan trouwens!![]()
FH218374 zei:Leuke beurs in Essen bezocht. Enorm groot en goede sfeer. Nog steeds veel 911's en schrikbarend veel Mercedes 300SL's vleugeldeur....hoeveel wil je er hebben? Ik vraag mij altijd af wie die klassiekers over 10 jaar gaat kopen omdat de interesse met de generaties opschuift. Prachtige stand en kwalitatief prachtige auto's van een mede-forummer. Leuk voor mij om te zien een witte BMW 2002tii met Alpina velgen, een prachtige grijze 2002 turbo, prachtige alpinweisse 635csi als B7turbo en een aantal fantastische pre-war auto's. Mooie stands van Mercedes en Porsche.
BENZine zei:@ Aras: Wanneer komt die 500SEL van jou nou eens voorbij op de rollenbank? Is toch een stuk interessanter dan die suffe bakken die nu elke week voorbijkomen. Nu weer een Baleno.... boejuhhh
FH218374 zei:Een E39 met de juiste specs was een hele fijne auto. In mijn ogen niet meer dan dat. Ook gewoon een auto waar veel aan stuk gaat en kan gaan. En inmiddels op leeftijd.
IMG_20180322_142501 by bofkont OEM, on Flickr
IMG_20180322_153445 by bofkont OEM, on Flickr
IMG_20180323_123055 by bofkont OEM, on FlickrBENZine zei:@ Enzo: Maar dat doet die 328i van jou toch niet minder?
500 E zei:Buitenterreinen waren er niet dit jaar. Dat vind ik nou nét zo leuk aan Essen.
FH218374 zei:... Ik vraag mij altijd af wie die klassiekers over 10 jaar gaat kopen omdat de interesse met de generaties opschuift. ...
BENZine zei:Moet je deze niet eens gaan bekijken Icebrain?
![]()
540i, dikke BMW jonguh .........................![]()
funf zei:Terwijl de E39 toch zoveel meer auto was dan de E46. Dat heb ik altijd een iel ding gevonden, zowel van binnen als van buiten. De E39 had tenminste lekker dikke dorpels, goede comfortstoelen met mooi leer en kloeke wielen. Het dashboard was ook massief en mooi afgewerkt, terwijl dat bij de E46 (in mijn beleving) allemaal zo petieterig overkwam.
FH218374 zei:@icebrain: op een gegeven moment wordt t ook wel een beetje geneuzel over die interieurkwaliteit. Hoe oud is een E46 inmiddels niet? Iets blijft niet eeuwig nieuw. Het is ook maar gewoon een vrij normale auto he.
Naast de iconische status, maakt het totaal van de onderhoudsfacturen dit toch wel een van de meest memorabele auto’s uit je carrière?500 E zei:Ja, leuk bedrijf nietwaar? Zij hebben voor mij het interieur van de 'Hammer' destijds gerestaureerd. Dat kostte een godsvermogen, maar ik kreeg echt vakwerk geleverd!
Aras zei:Naast de iconische status, maakt het totaal van de onderhoudsfacturen dit toch wel een van de meest memorabele auto’s uit je carrière?500 E zei:Ja, leuk bedrijf nietwaar? Zij hebben voor mij het interieur van de 'Hammer' destijds gerestaureerd. Dat kostte een godsvermogen, maar ik kreeg echt vakwerk geleverd!
Typisch BMW, met die ‘lastige’ achteruit linksboven?