Teutonia LXV :Geschwindigkeit

Van de week kwam ik deze kanjer tegen in de Tiefgarage van het hotel waar ik verbleef.
Rubellit-Rot met donker rode kap, bekleding in saddle brown en sierlijsten in glanzend wortelhout.
De foto doet geen recht, wow. In deze uitvoering zou dit zomaar over een jaar of 3 a 5 een opvolger van de 220 kunnen zijn. Prachtig.
W8RnsIL.jpeg

6EgE2Xd.jpeg

Ten laatste voor vandaag - op de een of andere manier in de configurator geland voor de nieuw EQS. Wow, wat een gave interieur kleur. Waarom heeft geen fabrikant de ballen om een dergelijk kleurtje (of bv middenblauw oid) aan te bieden op een e segmenter. Je zou er bijna een EQS voor gaan rijden. (behalve dat je voor de iinvestering van een beetje uitgeruste EQS (133000 Euro...) wellicht beter kan kijken naar een jong gebruikt S... Mind you - nieuwe EQS heeft een WLTP range van 800km+ - niet slecht...
MJBTNDs.jpeg

KRMIs5u.jpeg

ED14iu0.jpeg

Lijkt er nu op dat 5 of 12 juli favoriet zijn of 16 of 23 augustus.

Zijn er mensen die willen joinen die dan met vakantie zijn?

Kan wel de zondagen in sept toevoegen gezien ik lees dat er veel wel in de zomer met vakantie zijn.

Ik zeg hier geen ja of nee op op dit moment. We hebben geen duidelijk plannen voor de vakantie, behalve dat we een paar weken met elkaar als gezin vrij zijn. Afhankelijk van die plannen kom ik naar de dag die uiteindelijk door de meerderheid gekozen wordt. Appeltaart kan ik niet garanderen ;)

op de een of andere manier in de configurator geland
Wellicht door het invoeren van ‘Mercedes Benz configurator’ in Google of naar de Mercedes-Benz.nl website gegaan?

Die cabrio!! Geweldig. Kijk ook veel naar dat model maar financieel nog buiten bereik..

Ten laatste voor vandaag - op de een of andere manier in de configurator geland voor de nieuw EQS. Wow, wat een gave interieur kleur. Waarom heeft geen fabrikant de ballen om een dergelijk kleurtje (of bv middenblauw oid) aan te bieden op een e segmenter. Je zou er bijna een EQS voor gaan rijden. (behalve dat je voor de iinvestering van een beetje uitgeruste EQS (133000 Euro...) wellicht beter kan kijken naar een jong gebruikt S... Mind you - nieuwe EQS heeft een WLTP range van 800km+ - niet slecht...
MJBTNDs.jpeg

KRMIs5u.jpeg

ED14iu0.jpeg
Ik zou tekenen bij het kruisje met zo'n interieur. Wat kunnen ze stijlvolle dingen met Manufaktur! En ook nog een klein beetje hout in het interieur, want een auto zonder hout (of hout look) kan in mijn wereld niet.

Terug
Bovenaan