Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
hele wereld heeft ook commentaar op dit dingIk vind 'm nu van voren lijken op die Jaguar concept waar de hele wereld commentaar op had...
Ik ben het 100% met je eens. Maar het probleem is het beginpunt. Als je iets wat lelijk is mooier maakt, is het niet per definitie mooi.Ik vind de LCI van buiten juist een enorme verbetering, vooral het front. Bij de pré-LCI begreep ik niets van de belijning, de vorm van de grill etc. Nu oogt het in elk geval strak, lijkt er meer over te zijn nagedacht zeg maar. Vooral de vorm van de grill vind ik nu vele malen mooier.
de s nodig uit, daar wil je echt wel even zitten, de 7 is meer een wachtkamer van de tandarts, daar wil je zo snel mogelijk weer weg.Dit heeft Marcedes bij de S toch wel een heel stuk mooier gedaan, het dashboard van de nieuwe 7 oogt onsamenhangend met dat aangeplakte rechter scherm. De deurpanelen in de BMW vind ik ook niet mooi.
beter had je die 5 ton ergens kunnen investeren dan aflossenIk ben het 100% met je eens. Maar het probleem is het beginpunt. Als je iets wat lelijk is mooier maakt, is het niet per definitie mooi.
Als je een miljoen Euro in de schulden zit en je lost de helft af, zit je nog steeds 5 ton in het rood.
Ik heb ook altijd gezegd dat ik de verhoudingen van de 7/i7 niet vind kloppen, en dat los je met geen enkele facelift op. Een echt mooie auto zal het dus nooit worden, maar een grote verbetering vind ik het (van buiten) wel.Ik ben het 100% met je eens. Maar het probleem is het beginpunt. Als je iets wat lelijk is mooier maakt, is het niet per definitie mooi.
Als je een miljoen Euro in de schulden zit en je lost de helft af, zit je nog steeds 5 ton in het rood.
Nee, je had bij jezelf te rade moeten gaan om te kijken hoe het zo ver gekomen is.beter had je die 5 ton ergens kunnen investeren dan aflossen
Nogmaals:Ik heb ook altijd gezegd dat ik de verhoudingen van de 7/i7 niet vind kloppen, en dat los je met geen enkele facelift op. Een echt mooie auto zal het dus nooit worden, maar een grote verbetering vind ik het (van buiten) wel.
Ik ben het 100% met je eens.
Als je je voor een miljoen in de schulden hebt gestoken voor een mooi huis en je bent bij machte om daar 5 ton op te kunnen aflossen dan doe je het tocht prima?Nee, je had bij jezelf te rade moeten gaan om te kijken hoe het zo ver gekomen is.![]()
Schulden zonder dat er iets tegenover staat. Affijn, je snapt me wel.Als je je voor een miljoen in de schulden hebt gestoken voor een mooi huis en je bent bij machte om daar 5 ton op te kunnen aflossen dan doe je het tocht prima?![]()
moet je eens een 3 jaar lening gaan tekenen voor een appartementen complex met 150 appartementenNee, je had bij jezelf te rade moeten gaan om te kijken hoe het zo ver gekomen is.![]()
Die knoppen in de deur zitten wat mij betreft juist op een goede plek. Ik begrijp ze onder aan de zijkant van de stoel juist niet. Als ik naar beneden grijp tijdens het rijden dan beschadig ik mn RollieDat heb ik nou bij de S-klasse, vreselijk groot scherm, wat ik niet mooi vind, nog steeds die vreselijke knoppen voor de stoelverstelling in de deur en dan het totaal anonieme uiterlijk.
Zijn de stoelen in die Merc zo machtig breed dat er geen ruimte tussen stoel en deur zitDie knoppen in de deur zitten wat mij betreft juist op een goede plek. Ik begrijp ze onder aan de zijkant van de stoel juist niet. Als ik naar beneden grijp tijdens het rijden dan beschadig ik mn Rollie![]()
Behalve als je een pauper instapmodel hebt, zoals ik bij de W205. Dan zitten ze wel op de stoel en dat werkt inderdaad minder fijn dan de deurvariant die ik dan weer op de A208 heb zitten.Mercedes heeft dat al sinds de jaren '80 op deze manier, knoppen in vorm van de stoel in de deur. Werkt fenomenaal, veel handiger dan knopjes onderaan de stoelen die je op de tast moet zoeken.
Voor de ene keer dat je je stoelen in stelt? Ik vind het goedkoop ogen en onhandig in de deur.Mercedes heeft dat al sinds de jaren '80 op deze manier, knoppen in vorm van de stoel in de deur. Werkt fenomenaal, veel handiger dan knopjes onderaan de stoelen die je op de tast moet zoeken.
Ervaring mee Frits?Voor de ene keer dat je je stoelen in stelt? Ik vind het goedkoop ogen en onhandig in de deur.
Ik vind het ook beter, maar nog steeds niet mooiIk vind de LCI van buiten juist een enorme verbetering, vooral het front. Bij de pré-LCI begreep ik niets van de belijning, de vorm van de grill etc. Nu oogt het in elk geval strak, lijkt er meer over te zijn nagedacht zeg maar. Vooral de vorm van de grill vind ik nu vele malen mooier.
Ja precies je zit er als een vorst in, dan moet je ook als een vorst bediend worden uiteraardZijn de stoelen in die Merc zo machtig breed dat er geen ruimte tussen stoel en deur zit![]()
Ja daar heb ik ervaring mee, anders plaats ik het niet.Ervaring mee Frits?
Nou dan ben ik benieuwd. Want het systeem met stoeltje in de deur werkt gewoon het beste, veel handiger dan op de tast ergens beneden op de stoel. Mercedes heeft het zoals gezegd al sinds de W126 in de jaren '80, en had er jarenlang patent op. Inmiddels is dat patent verlopen en nu zie je zelfs dat BMW het op die manier doet bij de 7-Serie.Ja daar heb ik ervaring mee, anders plaats ik het niet.
Hmm - mixed feelings... wellicht via CoPart of andere club een VFL vinden met (licht) beschadigd neusje, en LCI neus erop zetten. Heb je het beste van 2 werelden.
In de deur werkt zoveel prettiger> Bij de ID3 zitten ze op de tast in de S212 lekker in het zicht. En ja ik gebruik ze wel eens.Nou dan ben ik benieuwd. Want het systeem met stoeltje in de deur werkt gewoon het beste, veel handiger dan op de tast ergens beneden op de stoel. Mercedes heeft het zoals gezegd al sinds de W126 in de jaren '80, en had er jarenlang patent op. Inmiddels is dat patent verlopen en nu zie je zelfs dat BMW het op die manier doet bij de 7-Serie.
![]()
Dat Mercedes het al jaren doet moeten zij weten, ik vind op de deur onhandig en het oogt nogal goedkoop. Maar ieder zijn ding.Nou dan ben ik benieuwd. Want het systeem met stoeltje in de deur werkt gewoon het beste, veel handiger dan op de tast ergens beneden op de stoel. Mercedes heeft het zoals gezegd al sinds de W126 in de jaren '80, en had er jarenlang patent op. Inmiddels is dat patent verlopen en nu zie je zelfs dat BMW het op die manier doet bij de 7-Serie.
![]()
Heb je thuis de deurklinken ook op 20 cm hoog zitten?Dat Mercedes het al jaren doet moeten zij weten, ik vind op de deur onhandig en het oogt nogal goedkoop. Maar ieder zijn ding.
Gezien het feit dat BMW het ook doet ben je denk een van de weinigen die er zo over denkt. My 2 cents.Dat Mercedes het al jaren doet moeten zij weten, ik vind op de deur onhandig en het oogt nogal goedkoop. Maar ieder zijn ding.
Ik zal even happen..zittend in de auto komt de handpositie meer overeen met een deurklink los doen qua houding van schouder en arm als de stoelbediening aan de zijkant van de stoel zit dan hoger aan het portier ja.Heb je thuis de deurklinken ook op 20 cm hoog zitten?
Bij mijn auto zit het in de stoel, maar wel nog in een ‘stoel vorm’ qua knoppen. Ik kan alles op de tast vinden hoor. Is het een logische plek, mwoah. Zit ik er vaak aan? Nee zelden. Ik druk de geprogrammeerde 1 of 2 in die wel in het portier zitten. 1 = standaard, 2 = lange afstand.Nou dan ben ik benieuwd. Want het systeem met stoeltje in de deur werkt gewoon het beste, veel handiger dan op de tast ergens beneden op de stoel. Mercedes heeft het zoals gezegd al sinds de W126 in de jaren '80, en had er jarenlang patent op. Inmiddels is dat patent verlopen en nu zie je zelfs dat BMW het op die manier doet bij de 7-Serie.
![]()
Die knoppen in de deur zitten wat mij betreft juist op een goede plek. Ik begrijp ze onder aan de zijkant van de stoel juist niet. Als ik naar beneden grijp tijdens het rijden dan beschadig ik mn Rollie![]()
Mijn breitling past er ook niet tussenDaar hebben gewone mensen zonder Benz natuurlijk geen last van![]()
Een G Shock krijg je al helemaal niet tussen de stoel en deur door geduwd om aan die plastic hendel te kunnen trekkenDaar hebben gewone mensen zonder Benz natuurlijk geen last van![]()
Ja dat is echt een koopje. Is toch wel de bieden vanaf prijs?Ik zag deze mooie Porsche 968 Turbo S. De prijs van 690.000 euro lijkt me heel aantrekkelijk. Ik denk dat ze 'm snel kwijt zijn. Wat denken jullie?
Ik kijk er ook graag naar. De oude Blik op de Weg compilaties zijn heerlijk nostalgisch, en de vlogs kijken lekker weg in hun kneuterigheid. Geweldige vent en die stem kan ik de hele dag naar luisteren.![]()
(..)
Tien jaar na het einde van Nederlands bekendste verkeersprogramma ‘Blik op de Weg’ kijkt de oorspronkelijke bedenker vanuit zijn persoonlijke perspectief terug op het programma dat vele miljoenen kijkers trok en evenveel weggebruikers volgde.
Deze miniserie van 6 afleveringen met een lengte van 45 minuten is een combinatie van archiefbeelden en recente interviews met de bekende politiemensen, en andere hoofdrolspelers. De afleveringen staan niet op zichzelf maar vormen een logische serie.
Er is plaats voor iconische, vermakelijke fragmenten, maar ook voor de maatschappelijke impact van het programma en de manier waarop reality-TV de kijk op autoriteit heeft veranderd. Vanuit de mogelijkheden die televisiemakers destijds hadden wordt de koppeling naar het heden gelegd, om te zien of een dergelijk programma nu nog gemaakt zou kunnen worden.
Hier en daar krijgt de kijker ook een kijkje in de huidige stand van zaken ten aanzien van verkeerstechniek en politiewerk.
Dankzij volledige auteursrechten en diepgaande toegang tot archiefmateriaal kan deze serie een ongekend compleet beeld geven van het programma en zijn erfenis. De titel van de documentaire refereert aan het succes van het programma dat het leven van de bedenker ervan onverwacht en rigoureus veranderde.' (..)