Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik kom idd altijd rond de 1:6. File, stad, snelweg.michel1975 zei:Helmut 1 op 6 zonder caravan. En 1 op 6 met caravan![]()
Ik zag m van de week nog staan. Super mooie kleur.FH126560 zei:@snipe: 130i staat gewoon voor de deur hier.
FH126560 zei:Met de zware sneeuwval is het tobben geblazen hoor met zo'n BMW. Als je gewoon op de weg rijdt waar geschoven en gestrooid is, is er niets aan de hand maar op het moment dat je langs de kant of ergens een parkeerplaats oprijdt is het tobben geblazen qua aandrijving. Zonder winterbanden ben je dan helemaal niets. Ik kom mijn eigen oprit niet eens op dan.
Wauw, kwijl. Dat vind ik idd wel wat.FH126560 zei:@Bofkont: een CLS 63 AMG. Vollausstattung.
TYN zei:De Hollandse sneeuw-perikelen werden vanuit Litouwen met leedvermaak aanschouwd.![]()
Code's Rood, platliggend openbaar vervoer, en blikschade's op elke straathoek; de massahysterie is nauwelijks meer voor te stellen vanuit een land waar men schouder ophalend op een halve meter sneeuw reageert.
Soit, het is natuurlijk niet zonder reden dat bijna elke BMW hier een xDrive is.
TYN zei:De Hollandse sneeuw-perikelen werden vanuit Litouwen met leedvermaak aanschouwd.
Roy R zei:Ik doe even mee met deze discussie:
- A3 1.4 tfsi cod (getuned 194 pk): 1 op 15,9 gemiddeld, uitschieters naar 1 op 17
Ik ben jaloers. Prachtbak en een geweldig geluid. Wanneer leg je komend jaar weer eens aan in Makkum Steven?FH126560 zei:Designo Mokka Schwarz 33. Topauto, alleen velgranden zijn niet meer helemaal gaaf. Wordt hersteld.
FH126560 zei:Designo Mokka Schwarz 33. Topauto, alleen velgranden zijn niet meer helemaal gaaf. Wordt hersteld.
Enzo Ferrari zei:Ook hebben wij vaak een kwakkel temperatuur waardoor er snel ijsvorming ontstaat op de wegen. In landen met veel sneeuwval (denk bijvoorbeeld aan Finland) laten ze de sneeuw lekker liggen op de wegen, hier in NL is het beleid de weg weer zo gauw mogelijk schoon te krijgen.
funf zei:Enzo Ferrari zei:Ook hebben wij vaak een kwakkel temperatuur waardoor er snel ijsvorming ontstaat op de wegen. In landen met veel sneeuwval (denk bijvoorbeeld aan Finland) laten ze de sneeuw lekker liggen op de wegen, hier in NL is het beleid de weg weer zo gauw mogelijk schoon te krijgen.
Toch wonderlijk dat in een overgereguleerd land als het onze winterbanden niet allang verplicht zijn. Juist in verband met dat kwakkelweer en die ijsvorming.
Roy R zei:Ik doe even mee met deze discussie:
- A3 1.4 tfsi cod (getuned 194 pk): 1 op 15,9 gemiddeld, uitschieters naar 1 op 17
- A4 3.0 v6: 1 op 9,5/10 gemiddeld
Op het zelfde traject en zelfde omstandigheden.
Tevreden en content met beide :T
De Schaduw zei:@Verbruik: Ik rij nu vanaf 2008 in een BMW met een atmosferische drie liter Reihensechs. Verbruik rond 1:11. Geinige is dat het vrijwel niet uitmaakt wat voor carrosserie er omheen zit, 3-serie, Z4 of 1-serie.
De Schaduw zei:@FH: Gefeli, mooie bak heb je gekocht.
@Verbruik: Ik rij nu vanaf 2008 in een BMW met een atmosferische drie liter Reihensechs. Verbruik rond 1:11. Geinige is dat het vrijwel niet uitmaakt wat voor carrosserie er omheen zit, 3-serie, Z4 of 1-serie.
De Schaduw zei:@FH: Gefeli, mooie bak heb je gekocht.
@Verbruik: Ik rij nu vanaf 2008 in een BMW met een atmosferische drie liter Reihensechs. Verbruik rond 1:11. Geinige is dat het vrijwel niet uitmaakt wat voor carrosserie er omheen zit, 3-serie, Z4 of 1-serie.