Breinstein
Startmotor
Mooie foto RoadJunk! Als je met je auto op dergelijke plekken kan komen dan is verbruik inderdaad niet relevant.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Daar word je blijkbaar heel erg hyper van. Daar heb ik geen last van, al is het een machtig gevoel soeverein door de sneeuw te ploegen met zo'n oude olieboot.Joël D. zei:Kan met een GT R ook:
https://www.youtube.com/watch?v=txhupce6PoM
500 E zei:Ik houd het op zomerbanden. Weer of geen weer. Dat doe ik al dertig jaar en ik zal het nooit anders doen.
Phaeton V8 zei:500 E zei:Ik houd het op zomerbanden. Weer of geen weer. Dat doe ik al dertig jaar en ik zal het nooit anders doen.
Dat zei je ook ooit over het (niet) dragen van je autogordel ( "doe ik nooit en ik zal het nooit anders doen" ).
500 E zei:Nu wisselt iedereen bij de eerste sneeuwvlok zijn zomerset van 1.200 voor een winterset van 1.200. Iets in mij zegt dat er hier een fantastische marketingmachine werkt.
funf zei:Phaeton V8 zei:500 E zei:Ik houd het op zomerbanden. Weer of geen weer. Dat doe ik al dertig jaar en ik zal het nooit anders doen.
Dat zei je ook ooit over het (niet) dragen van je autogordel ( "doe ik nooit en ik zal het nooit anders doen" ).
Draagt hij die dan tegenwoordig wel?
RoadJunk zei:Daar word je blijkbaar heel erg hyper van. Daar heb ik geen last van, al is het een machtig gevoel soeverein door de sneeuw te ploegen met zo'n oude olieboot.Joël D. zei:Kan met een GT R ook:
https://www.youtube.com/watch?v=txhupce6PoM![]()
Deze Helmut nog lachend. Maar wel even een oei momentje als je daar dan in de zomer achter komt en waarschijnlijk de V max al lang een keer hebt overschredenAras zei:Van het weekend maar een setje gepolijste 8-loch gekocht met zomerbanden. Staat nu op 4-seizoensbanden met een V-max van 210km/h. Daar kwam ik net voor mijn zomer vakantie achter.Nu kan ik van de zomer eens kijken of 250 nog mogelijk is.
Hier hetzelfde. Eigenlijk gewoonte om hem om te doen en heb er eigenlijk ook geen last.Aras zei:Voel je dat nu, een gordel? Of is het gewoon wennen?
Het is bij mij gewoon automatisme. Ik heb als kind mijn buurvrouw door de voorruit van een Taunus zien vliegen en na 2 jaar nog glas uit d'r koppie zien pulken. Ik heb altijd een gordel omgehad.
Nou afgelopen week met Helmut was echt glibberen en nu ben ik echt wel wat gewend.Icebrain zei:@FH, gefeliciteerd met de CLS, wens je er veel plezier van en wacht de foto's af.
En winterbanden, heb ze er dit jaar niet onder gemonteerd enja met de sneeuw en ijs reed ik dus op zomerbanden. Kwestie van rijstijl aanpassen reed nog gewoon de resterende auto's voorbij zonder blikken of blozen. Zal wel een hoop angst geweest zijn van de rest of die hebben van hun leven nog nooit sneeuw gezien /in gereden
Flieger zei:@500 E:
Houd je dan wel rekening met de auto die je pakt of kan dat alles zijn?
funf zei:Phaeton V8 zei:500 E zei:Ik houd het op zomerbanden. Weer of geen weer. Dat doe ik al dertig jaar en ik zal het nooit anders doen.
Draagt hij die dan tegenwoordig wel?
500 E zei:of - zoals vorige week - de Corsa GSI van mijn dochter![]()
Flieger zei:500 E zei:of - zoals vorige week - de Corsa GSI van mijn dochter![]()
Heb je daar foto's van? En van die GSI ook?![]()
200 cdi zei:Ik zeg: Sneutoniathumbs up
Snipe zei:Ik weet niet of ik mee kan praten in dit topic, qua Geschwindigkeit: ik rijd sinds een tijdje met een Mercedes 200 automaat, een gezellige W123 uit 1983. Daar is van alles over te vertellen, maar op het gebied van Geschwindigkeit niet echt.
michel1975 zei:Nou afgelopen week met Helmut was echt glibberen en nu ben ik echt wel wat gewend.Icebrain zei:@FH, gefeliciteerd met de CLS, wens je er veel plezier van en wacht de foto's af.
En winterbanden, heb ze er dit jaar niet onder gemonteerd enja met de sneeuw en ijs reed ik dus op zomerbanden. Kwestie van rijstijl aanpassen reed nog gewoon de resterende auto's voorbij zonder blikken of blozen. Zal wel een hoop angst geweest zijn van de rest of die hebben van hun leven nog nooit sneeuw gezien /in gereden
Snipe zei:Nee, particulier, van iemand die ik ken. Die bij LaHaye is ook mooi, ik heb 'm weleens gezien. Maar donkergroen, met donker leer, en bovenal met vierwielaandrijving. De mijne is rood, met velours bekleding, en zonder vierwielaandrijving. Dat laatste is belangrijk omdat vierwielaandrijving op extra gewicht en extra storingen na eigenlijk niets toevoegt bij een 405. Zoveel vermogen heeft 'ie nou ook weer niet.
Dionysus zei:Nog een snelle Leeuw met een 2.0 16V in de garage. Ok, 1.9 16V. Kniesoor.
BENZine zei:Dionysus zei:Nog een snelle Leeuw met een 2.0 16V in de garage. Ok, 1.9 16V. Kniesoor.
1998 cc mogen we toch echt wel afronden naar 2.0
Was destijds een baas, zo’n MI16. Vooral toen ie uitkwam ergens in 1987, toen was het de topper van Peugeot omdat de 505 al flink op leeftijd was en de 605 er nog niet was. De 405 Mi16 werd wel eens vergeleken met de 190E 2.3 16.
Dionysus zei:BENZine zei:Dionysus zei:Nog een snelle Leeuw met een 2.0 16V in de garage. Ok, 1.9 16V. Kniesoor.
1998 cc mogen we toch echt wel afronden naar 2.0
Was destijds een baas, zo’n MI16. Vooral toen ie uitkwam ergens in 1987, toen was het de topper van Peugeot omdat de 505 al flink op leeftijd was en de 605 er nog niet was. De 405 Mi16 werd wel eens vergeleken met de 190E 2.3 16.
De 405 MI16 had het blok van de 205 GTI 1.9, alleen voorzien van een 16V kop. 1.908 cc.
Dionysus zei:Erg cool. Nog een snelle Leeuw met een 2.0 16V in de garage. Ok, 1.9 16V. Kniesoor.
Ga je erover schrijven? En zo ja, waar?