A
Anoniem
Guest
Zeker! Maar.... 325k. Driehonderdenvijfentwintig duizend euro 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
wat een irritante %@#%@#% site is het toch ookDe ingevoerde code voor de spambeveiliging is niet juist. Probeer het opnieuw.
Gullwing zei:wat een irritante %@#%@#% site is het toch ookDe ingevoerde code voor de spambeveiliging is niet juist. Probeer het opnieuw.
Sodeknetter. Doe mij er 1500 E zei:Iemand zei laatst tegen mij: de intrinsieke waarde van een 500E ligt rond de 25 mille.
En zo is het.
Triple black helemaal goed. Ik zeg doen. En nog een goed adres ookIdefiqs zei:Ik zit al twee dagen te kwijlen op deze. Ik overweeg wel eens een youngtimer als belegging en plezier, de ellende is alleen dat hij buiten moet slapen, weliswaar op oprit, maar toch. De garage staat al vol met de motor en andere troep.
In de goede kleur, het goede interieur. Mooier wordt een SL niet in mijn ogen.
![]()
michel1975 zei:...
Wat een apparaat en een geweldige kleur. Helmut wordt hier qua rijcomfort node gemist.
Idefiqs zei:... De garage staat al vol met de motor en andere troep. ..
Gullwing zei:Iemand ervaring met het vervangen of evt repareren van een command uit een ML, dat kreng van mij leest geen cd's meer en heeft nog de maps uit 1800.
Gullwing zei:Tijd voor een garage sale dus, weg met de rommel
.
michel1975 zei:Triple black helemaal goed. Ik zeg doen. En nog een goed adres ookIdefiqs zei:Ik zit al twee dagen te kwijlen op deze. Ik overweeg wel eens een youngtimer als belegging en plezier, de ellende is alleen dat hij buiten moet slapen, weliswaar op oprit, maar toch. De garage staat al vol met de motor en andere troep.
![]()
. Nodig hem alleen niet uit voor de koffie als je een leuke assistente hebt. Dan heeft hij geen oog meer voor je
![]()
michel1975 zei:Sodeknetter. Doe mij er 1500 E zei:Iemand zei laatst tegen mij: de intrinsieke waarde van een 500E ligt rond de 25 mille.
En zo is het.
De intrinsieke waarde van een 600SEL dus kennelijk op €23.950,-
https://classic-youngtimers.com/listing/mercedes-benz-s-class-600-sel-6-0-v12-lwb-v140/
Wat een apparaat en een geweldige kleur. Helmut wordt hier qua rijcomfort node gemist.
Je kunt hem relatief makkelijk tegen taxatiewaarde laten verzekeren als youngtimer.Idefiqs zei:michel1975 zei:Triple black helemaal goed. Ik zeg doen. En nog een goed adres ookIdefiqs zei:Ik zit al twee dagen te kwijlen op deze. Ik overweeg wel eens een youngtimer als belegging en plezier, de ellende is alleen dat hij buiten moet slapen, weliswaar op oprit, maar toch. De garage staat al vol met de motor en andere troep.
![]()
. Nodig hem alleen niet uit voor de koffie als je een leuke assistente hebt. Dan heeft hij geen oog meer voor je
![]()
Jij zit in die branche Michel, hoe zou je zoiets kunnen verzekeren voor een paar 1000k km per jaar?
Pietzoveel zei:Maar waarom casco verzekeren? Je hebt toch al afscheid van je geld genomen.... Kaal WA-tje is genoeg, SVI'tje erbij en klaar!
(Je verzekert alleen zaken die je niet binnen een jaar of drie - vier kan betalen als ze weg zijn)
michel1975 zei:Je kunt hem relatief makkelijk tegen taxatiewaarde laten verzekeren als youngtimer.
BofkontSLK350 zei:1250 euro lijkt me zwaar overdreven, wat zou er dan precies kapot zijn ??
De command unit zelf kost een 750 euro gebruikt, met een beetje geluk ook wel goedkoper te vinden.
Maar bijna altijd gaat het om de dvd speler die je dvd niet meer kan lezen.
Je bouwt gewoon no claim op.Joël D. zei:Ik heb mijn 155 gewoon WA+ verzekerd, ik wil hem wel met taxatie verzekeren, maar dan bouw ik geen schadevrije jaren meer op. En dat vind ik toch wel zonde.
Gullwing zei:BofkontSLK350 zei:1250 euro lijkt me zwaar overdreven, wat zou er dan precies kapot zijn ??
De command unit zelf kost een 750 euro gebruikt, met een beetje geluk ook wel goedkoper te vinden.
Maar bijna altijd gaat het om de dvd speler die je dvd niet meer kan lezen.
is volgens mij ook gewoon alleen de dvd speler, alles werkt behalve dat
In en uitbouw kosten zitten er wel bij in, maar dat kan ik zelf denk ik ook wel, even wat youtube videos kijken :T
IMG_20180910_155723 by bofkont OEM, on FlickrDie Douwe zal wel balen. K#t, had ik toch 400k moeten vragen?BENZine zei:Sold: this unique SL 73 AMG Roadster in full Designo trim and only 44.000 km original
![]()
325.000 euro was echt een koopje.
HarmenA zei:Auw, dit doet gewoon bijna fysiek pijn om te zien. Op zich chique zo in het donkerpaars, maar die velgen..
![]()
https://www.autowereld.nl/mercedes-benz/cl-klasse/500-nap-27702172/details.html
Ieder zijn meug. De mijne is het niet maar sois. Er waren er zat die mijn Helmut een oude lullen auto vonden. Lekker belangrijk. Leven en laten leven. Maar ja dat is voor sommige toetsenbordridders te veel gevraagd.BofkontSLK350 zei:Nog zo'n zwaarverpeste Benz idd, mag gerust gezegd worden![]()
Dan hebben we liever dat je die 7e dag ook binnen blijft500 E zei:Als je een W221 zo toetakelt dan wil je kennelijk gezien worden. Ik zou eerder eenmaal per week in mijn blote kont over straat lopen. Dan word ik ook gezien, maar die andere zes dagen kan ik dan ongestoord leven.
Hmm, die velgen en uitlaten zijn redelijk fout. Wel fijne Toyo Proxes er onder. Daar kan een youngtimerhandelaar hier uit de regio wat van leren met Nankangs. Interieur ziet er erg netjes uit. Ik zou zeggen, velgen en uitlaatstukken in de bak en vervangen voor origineel. Uitgebreide grote beurt en er staat misschien wel een strakke Benz.BofkontSLK350 zei:Mijn hemeltje die velgen/uitlaten
Een verdacht goedkope C215 is het recept voor pure ellende vaak, hier loop je compleet op leeg.
Qua lakwerk staat hij er nog wel redelijk bij moet ik zeggen, mooi uniek kleurtje, 015O DESIGNO-PURPUR volgens mij.
Dit exemplaar zou ik mooi laten staan :T
BofkontSLK350 zei:Mijn hemeltje die velgen/uitlaten
Een verdacht goedkope C215 is het recept voor pure ellende vaak, hier loop je compleet op leeg.
Qua lakwerk staat hij er nog wel redelijk bij moet ik zeggen, mooi uniek kleurtje, 015O DESIGNO-PURPUR volgens mij.
Dit exemplaar zou ik mooi laten staan :T