A
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hier zette mijn vrouw ook de hoek van de achterbumper in een deur van een Zafira. Ik mis 1cm2 lak, die Zafira had €3600 schade.....funf zei:Met Datteltje de W140 had ik andere zorgen. Ik miste gewoon een Starlet die ik vervolgens midscheeps ramde en total loss drukte. Datteltje had slechts een scheur in de bumper en wat deukjes. De chauffeur van de Starlet schrikt ‘s nachts nog wel eens wakker van de grote glimmende grille die ineens rechts opdoemde...![]()
Yep die parkeergarage.BENZine zei:Parkeerde je die ook in de Karperton?
Dan ben je toch wel een held, met een W140 de Karperton in.michel1975 zei:Yep die parkeergarage.BENZine zei:Parkeerde je die ook in de Karperton?
Aras zei:Dan ben je toch wel een held, met een W140 de Karperton in.michel1975 zei:Yep die parkeergarage.BENZine zei:Parkeerde je die ook in de Karperton?
Volgens mij is een clubje van schadebedrijven rond Alkmaar eigenaar van dat onding.
Ps Ik vond die spam minder irritant als die kut-codes invoeren. Wat een boutforum is dit toch geworden.
Ik zal het je sterker vertellen dat ik in het begin in Alkmaar werkte had ik een parkeervergunning voor de Karperton. Dus ik parkeerde er dagelijks. Nooit een krasje of deuk opgelopen. Kwestie van wennen en dan was het heel goed mogelijk met behoorlijk wat vaart naar boven en beneden te rijden.BENZine zei:Met een reclamebord van het autoschadebedrijf bij de slagboom zodat je ze na het uitrijden meteen kon bellen
@ Michel: Ik was blij dat ik daar weer zonder schade uit was met de BMW F11 (overigens niet eens zoveel kleiner dan een W140), kan me niet voorstellen dat je de S daar graag parkeerde. Of neem jij het niet zo nauw met een deukje of krasje?
funf zei:Over die Benz met zijn vele kilometers: is er ook iets bekend over de onderhoudskosten?
michel1975 zei:Ik zal het je sterker vertellen dat ik in het begin in Alkmaar werkte had ik een parkeervergunning voor de Karperton. Dus ik parkeerde er dagelijks. Nooit een krasje of deuk opgelopen. Kwestie van wennen en dan was het heel goed mogelijk met behoorlijk wat vaart naar boven en beneden te rijden.
De kosten kan ik je niet geven, maar een overzicht van het ROB wel:
michel1975 zei:Ik zal het je sterker vertellen dat ik in het begin in Alkmaar werkte had ik een parkeervergunning voor de Karperton. Dus ik parkeerde er dagelijks. Nooit een krasje of deuk opgelopen. Kwestie van wennen en dan was het heel goed mogelijk met behoorlijk wat vaart naar boven en beneden te rijden.
NopeIdefiqs zei:michel1975 zei:Ik zal het je sterker vertellen dat ik in het begin in Alkmaar werkte had ik een parkeervergunning voor de Karperton. Dus ik parkeerde er dagelijks. Nooit een krasje of deuk opgelopen. Kwestie van wennen en dan was het heel goed mogelijk met behoorlijk wat vaart naar boven en beneden te rijden.
Ja, met de SlowMotion zeker.![]()
Sta nu gewoon voor de deur. Parkeervergunning centrum. Zet hem dan in de Singelgarage. Kanaalschiereiland vind ik echt de meest armoedige garage. Ondanks het feit dat die voor het politiebureau staat daar een hoop inbraken.BENZine zei:michel1975 zei:Ik zal het je sterker vertellen dat ik in het begin in Alkmaar werkte had ik een parkeervergunning voor de Karperton. Dus ik parkeerde er dagelijks. Nooit een krasje of deuk opgelopen. Kwestie van wennen en dan was het heel goed mogelijk met behoorlijk wat vaart naar boven en beneden te rijden.
De laatste keer in Alkmaar stond ik op Kanaalschiereiland, vond ik toch een behoorlijk stuk relaxter moet ik zeggen. Daar loop ik dan graag een paar stappen meer voor.
500 E zei:Ik heb de koppeling ingetrapt en voel onmiddellijk mijn knie tintelen. Kut, niet goed. Maar ik kan nog uitstappen.
Flieger zei:500 E zei:Ik heb de koppeling ingetrapt en voel onmiddellijk mijn knie tintelen. Kut, niet goed. Maar ik kan nog uitstappen.
Wat was er met je knie?
s-l1600 by bofkont OEM, on FlickrBofkontSLK350 zei:... mijn eigen zitten wat vervelende krassen in....
BENZine zei:Ook weer iets bijzonders
![]()
![]()
Echt als nieuw! Leuk jaren 70 detail zijn ook de luidsprekers op de hoedenplank![]()
Pietzoveel zei:Ergens klopt er iets niet aan dat achterpaneel onder de bumper.... of een uitlaat in het midden, of eentje aan de rechterzijde. Maar twee ruimtes voor een keuze ?
Pietzoveel zei:Vreemd dat in het ontwerp van het dashboard het stuur uit het midden van de stoel lijkt te zitten... Is dat later ook zo gebouwd?
500 E zei:BENZine zei:Ook weer iets bijzonders
![]()
![]()
Echt als nieuw! Leuk jaren 70 detail zijn ook de luidsprekers op de hoedenplank![]()
Pioneer TS-1680![]()
Untitled by bofkont OEM, on Flickr
Untitled by bofkont OEM, on Flickr