Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
speedtouch zei:Is dat een handgeschakelde 523i?
Caspian zei:Fraaie auto inderdaad, zo'n E38, maar in deze uitvoering vind ik hem wel erg oud ogen.
Aras zei:Caspian zei:Fraaie auto inderdaad, zo'n E38, maar in deze uitvoering vind ik hem wel erg oud ogen.
Ik vind ‘m eigenlijk tijdloos mooi. Zeker itt zijn opvolger.
Iedereen zijn ster opgepoetst voor morgen?
Caspian zei:Fraaie auto inderdaad, zo'n E38, maar in deze uitvoering vind ik hem wel erg oud ogen.
Aras zei:Caspian zei:Fraaie auto inderdaad, zo'n E38, maar in deze uitvoering vind ik hem wel erg oud ogen.
Ik vind ‘m eigenlijk tijdloos mooi. Zeker itt zijn opvolger.
Iedereen zijn ster opgepoetst voor morgen?
Ibud zei:Ha zeker, tot vanmiddag, ben er zelf om 12u!![]()
Aras zei:Ibud zei:Ha zeker, tot vanmiddag, ben er zelf om 12u!![]()
Was gezellig. Leuk jullie ontmoet te hebben.
Ibud zei:W212, DagDromer, Roy R, check even jullie PM![]()
Hier het zelfde. Leuke gesprekken gehad.De Schaduw zei:Aras zei:Ibud zei:Ha zeker, tot vanmiddag, ben er zelf om 12u!![]()
Was gezellig. Leuk jullie ontmoet te hebben.
Idem. Sommige gezichten had ik al eerder gezien, sommige waren nieuw. Nogmaals dank dat we welkom waren.![]()
Verjaardagen zijn geen verplichtingBofkontSLK350 zei:Had er graag bij geweest maar helaas ook andere verplichtingen.
michel1975 zei:Verjaardagen zijn geen verplichtingBofkontSLK350 zei:Had er graag bij geweest maar helaas ook andere verplichtingen.![]()
Yep klopt. Hij twijfelt nog tussen de CLS63 en de S63W212 zei:Dank aan 500e en Ibud voor de organisatie.Ik was er maar even en weinig bijgedragen aan de gesprekken, maar erg leuk om even langs geweest te zijn. Jongste zoon was dusdanig onder de indruk van de W140 dat hij zijn zonnebril er maar achterliet.
Dus uiteindelijk zelfs 2x geweest.
Mooi ook: de zoon van (ik denk) michel1975 helemaal onder de indruk van de witte S63. Leuk om te zien.
Volgende keer wat langer, wat mijzelf betreft.
Ik heb het nog geprobeerd uit zijn hoofd te praten door Joel te vragen naar de steeds kleiner wordende accessoirelijst van de E55. TevergeefsJoël D. zei:Verstandige jongen.
Maar was heel gezellig inderdaad, Marco, bedankt voor de gastvrijheid.![]()
Joël D. zei:Ik zal de volgende keer maar niet met de AMG komen. Dan kom je er helemaal niet onderuit om een AMG te kopen. :T
Ik heb de fotograaf vakkundig weten te omzeilenBENZine zei:Mooi dat de meeting geslaagd was.
Ik had hier alleen wel even een fotoverslagje verwacht....![]()
DagDromer zei:Het verschil in afwerking tussen een 'luxe' en 'middenklasse' merk zie je goed in het kwaliteit van het tapijt... Als ik de G30 stofzuig (en de E60 in het verleden) gaat dat makkelijk en snel, met een zeer goed resultaat. Bij een Skoda (eerst de Superb en nu dus die Kodiaq ook) zijn de pollen en vezels dunner en langer, waardoor er meer kleine troep blijft hangen en wordt het tapijt ook sneller 'pluiziger'
Pano dak wat open kan vind ik het beste, ik heb een pano dak dat niet open kan, (ik kan het wel blinderen), maar het laat toch veel warmte door met warm weer, dus als het open kan is dat, lijkt me, beter.DagDromer zei:- De opvolger van de Fabia (medio 2019) moet een open danwel pano dak hebben. Wat een licht, en wat een frisse lucht. Heerlijk.