A
Anoniem
Guest
michel1975 zei:Nee hoor wees gerust. Marco dacht er ook zo over. Hij heeft al te veel SL's staan en ik heb afgeloepn jaar een paar behoorlijke investeringen gedaan dus moeders zit met de hand op de knip.
Herkenbaar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
michel1975 zei:Nee hoor wees gerust. Marco dacht er ook zo over. Hij heeft al te veel SL's staan en ik heb afgeloepn jaar een paar behoorlijke investeringen gedaan dus moeders zit met de hand op de knip.
Ooit zo'n Cherokee voor weinig op de kop getikt. Rood, nou ja licht roze. Had zijn laatste 10 jaar naast een strandtent doorgebracht. Na met zwrte teerverf de auto te hebben gerold op naar de Jeepers Jamboree in Belgie. Een heel weekend lol igehad, nclusief een blaaskaak met lammycoat die tegen onze auto ging staan terwijl die heerlijk in het zonnetje stond. Resultaat een zwarte rug. Alleen op de weg uit het kampement zakte de auto door zijn hoeven. Compleet doorgeroest en afgebroken. De achterwielen stonden tegen het plafond aan. Hoe nu thuis te komen? Mazzel dat er een Belg achter ons reed. Hij had uitgerekend het motorblok nodig wat wij in de Jeep hadden liggen. Met winst verkocht en op de trein naar huis gegaan. Dus ja ik snap de zwak voor de Jeep.Gullwing zei:jeust1 zei:In de USA nog iets leuks op het oog? Ik word wel enthousiast van een Cherokee Trackhawk.
Ik vind suv's met dergelijke motoren over the top, net als die mercedes amg en bmw m modellen. Hard rijden doe je er toch niet mee, en eigenlijk is het alleen om een beetje in een rechte lijn wat gas te geven. Dan heb ik liever een sedan met die motor. Maar eigenlijk niets op het oog, nu gewoon een auto van de zaak, niets boeiend. Ik zou nog wel een keer een oude amerikaan willen hebben, jeep wagoneer bijv
![]()
Die w220 doet mij eigenlijk niet zoveel, ik heb het model nooit mooi gevonden, een beetje te glad oid. De w221 vind ik een veel mooiere auto, maar een mooie daarvan zijn nog wel wat duureder.
BENZine zei:Die moeders ook altijd..., maar ondertussen wel minimaal 1x per maand shoppen voor vulling van de kledingkast.
michel1975 zei:...die tegen onze auto ging staan terwijl die heerlijk in het zonnetje stond. Resultaat een zwarte rug. ...
Dat is dan weer het voordeel van Amerikaanse charme. Vandaag is het stuk maar morgen kan het het gewoon weer doenGullwing zei:Maar de kans dat er ooit eentje komt is vrijwel nihil. Ik haat dingen die kapot kunnen gaan, en ik weet zeker dat ik moderne gadgets ga missen. Ik hou het wel bij af en toe foto's op autotrader etc te bekijken.
Ibud zei:... Je hoort vaak mensen zeggen dat het eigenlijk een 3e wereld land is buiten de grote steden maar daar ben ik het niet mee eens....
Gezien de hele zwarte Pieten discussie begint het hier wel op een bananenrepubliek te lijken.Gullwing zei:Ibud zei:... Je hoort vaak mensen zeggen dat het eigenlijk een 3e wereld land is buiten de grote steden maar daar ben ik het niet mee eens....
In Nederland hangt er inmiddels, zeker onder jongeren, een anti amerika sentiment die enkel gebaseerd is op horen zeggen. Velen zijn er nooit geweest, maar hebben wel een oordeel klaar. Als ik mijn mening over Nederland alleen op wat nieuwsberichtjes zou baseren zou ik inmiddels ook denken wat een rare bananenrepubliek daar.
Daar kan ik me ook in vinden. Met name rondom Washington vond ik ze erg vriendelijk.BENZine zei:Die ervaring heb ik ook, vond de sfeer daar erg relaxed. Er is ruimte, de mensen zijn er doorgaans vriendelijk en het leven is er goedkoop (ook op het automobiele vlak), wat wil je nog meer?
DagDromer zei:@ funf; begint jouw kenteken met SJ ?
BENZine zei:... en het leven is er goedkoop (ook op het automobiele vlak), wat wil je nog meer?
Klopt een beetje woning in Washington rondom het capitol deed zo'n $1.000.000Gullwing zei:Tja, maar niet overal. Wil je in het centrum, of in de buurt van het centrum, van een grote stad wonen, dan betaal je ook de hoofdprijs. En dan heb je natuurlijk ook een enorm verschil per staten.
Die ervaring heb ik ook. Vriend van mij woont al jaren in Duitsland (bij Mainz) en de feestjes met buren etc. zijn altijd erg leuk. Overigens heb ik in Frankrijk ook prima ervaringen hoor, in tegenstelling tot wat veel mensen ervaren. Ligt ook een beetje aan je zelf denk ik.Overigens kom ik ook altijd graag in Duitsland, daar ervaar ik ook meer vriendelijkheid en gastvrijheid dan in NL.
W212 zei:Ben nog nooit in de VS geweest, maar wel heel nieuwsgierig. We zijn eigenlijk van plan om over een paar jaar, als de jongens wat ouder zijn en het écht ook allemaal meekrijgen, een rondreis te maken. Zit soms wel een te denken wat we dan zouden moeten doen in, zeg, 4 weken. Op een of andere manier heb ik niet het idee om de 'standaard' westkust te doen, zeg maar SF naar LA met wat nationale parken. Zal vast prachtig zijn, maar op een of andere manier ben ik persoonlijk meer benieuwd naar het oostelijke deel. Zoals Florida,New Orleans, Mississippi maar ook Chicago en uiteraard New York. Maar wellicht is de westkust leuker voor de kinderen.
Het wordt in ieder geval een hele klus om iets te verzinnen wat we fatsoenlijk in 4 weken kunnen doen.
W212 zei:Die ervaring heb ik ook. Vriend van mij woont al jaren in Duitsland (bij Mainz) en de feestjes met buren etc. zijn altijd erg leuk. Overigens heb ik in Frankrijk ook prima ervaringen hoor, in tegenstelling tot wat veel mensen ervaren. Ligt ook een beetje aan je zelf denk ik.Overigens kom ik ook altijd graag in Duitsland, daar ervaar ik ook meer vriendelijkheid en gastvrijheid dan in NL.
W212 zei:... Maar wellicht is de westkust leuker voor de kinderen. ...
BENZine zei:dat zal dan wel 20" worden.
P. Klieder zei:Ja dat vond ik ook al toen je hem presenteerde. De multispaak 20" kan de E heel goed hebben. Qua uiterlijk sowieso, qua comfort zal het wel goed zitten. De 19" die je er nu onder hebt vind ik iets klein ogen nog.
DagDromer zei:Een lekker plaatje voor de maandag
...
DagDromer zei:@ BENZine > Ik rijdt idd met ‘normale’ banden. Mijn auto is afgeleverd op 245/45R18 non-RFT...
BENZine zei:De mijne krijgt ook wat updates in die richting, binnenkort worden de chromen raamlijsten vervangen voor hoogglans zwart en komen er winterbanden op mijn huidige 19" AMG velgen.
W212 zei:Dat (hoogglans zwart) staat hier ook op de planning. Twijfel alleen nog hoever ik zal gaan m.b.t. de grill en strips op de kofferklep.
W212 zei:Voor wat betreft RFT. Denk dat een E of een 5 er beter mee omgaat, maar ik ben blij dat ik gewisseld heb naar non RFT. Zeker op de dwarsnaden (A6 ri noorden voor de Ketelbrug bijvoorbeeld) een enorme verbetering. Met RFT maakte de achteras nu en dan zelfs een klein stapje opzij als zo'n dwarsnaad niet helemaal haaks op de weg ligt. Heel vervelend met hoge snelheden. Nu filtert de zachtere wang dat eruit. Maar nogmaals, dat zal bij een E klasse wellicht anders zijn.
BENZine zei:En ook een Tyrefit pompje in de kofferbak? Of vertrouw je op de mobiliteitsservice van Mercedes-Benz?