michel1975
Asfaltkampioen
Gefeliciteerd Smarter. Mooi exemplaar en uiteraard welkom zonder kloppen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
smarter zei:Deze 13 jarige rijdt ondanks de flinke levenservaring fijner dan elke auto van de zaak die ik ooit gehad heb...
Grootste nadeel van de Jag blijven de stoelen. Ik heb serieus gekeken naar een XJ maar ik kon er geen goede houding in vinden. Dan houdt het wat mij betreft op.P Klieder zei:smarter zei:Deze 13 jarige rijdt ondanks de flinke levenservaring fijner dan elke auto van de zaak die ik ooit gehad heb...
Vandaar dat je ze ook gewoon veel ziet rijden ondanks dat ze aan de prijs zijn. Andere kunnen je betichten van "saaie keuze", "veilige keuze", "boehoe een Jaguar is veel stijlvoller en lekker out-of-the-box".
smarter zei:Deze 13 jarige rijdt ondanks de flinke levenservaring fijner dan elke auto van de zaak die ik ooit gehad heb...
Gullwing zei:smarter zei:Deze 13 jarige rijdt ondanks de flinke levenservaring fijner dan elke auto van de zaak die ik ooit gehad heb...
Inderdaad, die fordjes zijn leuk hoor, maar het rijdt allemaal wat anders, en voornamelijk met met meer geluid. Veel mensen zeggen dat ze het niet boeit, elke auto brengt je van a naar b, maar het goede auto brengt zoveel meer comfort en rust.
P Klieder zei:smarter zei:Deze 13 jarige rijdt ondanks de flinke levenservaring fijner dan elke auto van de zaak die ik ooit gehad heb...
Vandaar dat je ze ook gewoon veel ziet rijden ondanks dat ze aan de prijs zijn. Andere kunnen je betichten van "saaie keuze", "veilige keuze", "boehoe een Jaguar is veel stijlvoller en lekker out-of-the-box".
TYN zei:Misschien daarom juist dat Aziatische design? Om meer voet aan de grond te krijgen?
Ik had ook meer verwacht trouwens, op 1 miljard mensen..
Vergis je niet, die Duitsers weten al best lang hoe ze goede auto's moeten maken.
Roy R zei:Vergis je niet, die Duitsers weten al best lang hoe ze goede auto's moeten maken.
Jammer dat ze opgehouden zijn om dat over de hele linie te doen. Het is in ieder geval niet meer zoals dat 'vroeger' was.
Dat vind ik reuze meevallen.
Roy R zei:Een generatie 5 serie was erg onderhoudsgevoelig, Mercedes had een tijd roest issue.
Enzo Ferrari zei:De BMW Group, bestaande uit BMW, Mini en Rolls-Royce, verkocht vorig jaar wereldwijd 2.490.664 auto's.
Even grotendeels uitgesplitst per continent:
EU: 1,1 miljoen
China: 78k
USA: 456k
Ligt het aan mij, of valt de afzet op de Chinese markt heel erg tegen? We hebben hier vaak kritiek (mijzelf incluis) op de Duitse Drie dat ze met hun designtaal steeds meer de Aziatische kant op gaan (zie nieuwe 7er met prominente grill), maar van de verkoopcijfers moet een merk als BMW het toch echt van de EU en USA hebben.
Springbok zei:En die andere 900k auto’s?
BENZine zei:Springbok zei:En die andere 900k auto’s?
De wereld is groter dan de USA, EU en China.
Springbok zei:Enzo Ferrari zei:De BMW Group, bestaande uit BMW, Mini en Rolls-Royce, verkocht vorig jaar wereldwijd 2.490.664 auto's.
Even grotendeels uitgesplitst per continent:
EU: 1,1 miljoen
China: 78k
USA: 456k
Ligt het aan mij, of valt de afzet op de Chinese markt heel erg tegen? We hebben hier vaak kritiek (mijzelf incluis) op de Duitse Drie dat ze met hun designtaal steeds meer de Aziatische kant op gaan (zie nieuwe 7er met prominente grill), maar van de verkoopcijfers moet een merk als BMW het toch echt van de EU en USA hebben.
En die andere 900k auto’s?
jeust1 zei:Zuid-Korea is wel de opvallende in de dat rijtje.
Zo koopt de Lidl wereldwijd zijn eigen auto's van 1 fabrikant. Deze worden dan na ik meen anderhalf jaar weer 'ingeruild'. Tot vorig jaar waren dat Audi's en nu heeft men BMW. Dat zijn zulke volumes dat Lidl behoorlijk wat marge er van af haalt.Enzo Ferrari zei:Juist in Spanje en Italië heb ik het idee dat zodra er zakelijk gereden wordt dit vaak een auto uit het 'premium' segment is. En vergeet ook niet dat deze landen dé Europese vakantielanden bij uitstek zijn. Dus wellicht een mooie constructie om de auto's daar eerst als huurauto (lang leve Sixt!) rond te laten rijden, om dan via deze weg deze jonggebruikte auto's mogelijk aan te bieden via de gebruikelijke afzetkanalen binnen de BMW groep.
michel1975 zei:Zo koopt de Lidl wereldwijd zijn eigen auto's van 1 fabrikant. Deze worden dan na ik meen anderhalf jaar weer 'ingeruild'. Tot vorig jaar waren dat Audi's en nu heeft men BMW. Dat zijn zulke volumes dat Lidl behoorlijk wat marge er van af haalt.
TYN zei:Rest mij enkel de vraag, hoeveel marge zit er op auto's dat BMW bij een 50% korting (blijkbaar) nog steeds een goede deal doet?? :T
TYN zei:Vrij bizar verhaal. BMW verkoopt 10.000-15.000 auto's (waarvan 7.000-8.000 in Duitsland alleen) aan (het moederbedrijf van) Lidl tegen 50%(!) korting,
W212 zei:Voor wie nog een keer bij Heerenveen in de buurt is en wat tijd over heeft. Ga even langs Wensink Classics & Luxury. link
Bofkont 350 zei:Gorredijk geweest?
Gullwing zei:Mwoah, het lijkt nu toch wel een beetje een noord Afrikaanse taxi hoor![]()
500 E zei:Die staat er inderdaad, maar ik mag er niks van zeggen. Niet hoe mooi hij is, en hoe veel fijner die V8 is dan de V6, want ik word bij vrijwel ieder woord onmiddellijk beticht van het aanprijzen van mijn eigen handel - d'r lopen er een paar op, elders hier - dus dat doen we dan ook maar niet. We moeten immers ook rekening houden met de tere zieltjes onder ons:T