Guest
Toch trekt hij mij nog niet als auto om dagelijks 100 km mee te gaan rijden...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
TeusTussengas zei:En toch zal ik je zeggen dat ik er iedere dag een dikke 180 km mee rijd.
Van mijn reiskostenvergoeding hou ik iedere maand nog 200 euro over.
Het zal wel allemaal niet zo veilig zijn, en een nieuwere/grotere auto zal wel meer comfortabel rijden, maar wat er niet op zit kan niet kapot.
Een deukje, krasje of plekje maakt helemaal niets uit.
De aanschaf was in mijn geval 100 euro, en als ik hem naar het oud ijzer breng (niet de sloop) krijg ik er 150 euro voor terug, dus het maakt niet uit wat ik ermee doe, verdienen doe ik er altijd op.
Ik heb tenslotte betere dingen waar het geld naartoe kan gaan...
Dat was ik niet, maar D. Elzinga dacht ik. Uit eigen ervaring; ik zie dat er plastic om de wielkastranden zit. Dat was bij mijn auto een bron van roest, omdat er door de jaren heen een hoop modder in blijft hangen. Naast schuren moet je het natuurlijk zsm behandelen. Ik heb zelf een roestomzetter (Fertan) gebruikt.PaardenmongoolXL zei:Dakloos,
Je zei zojuist tegen mij dat roest (veel) voorkomt bij opel.
Op welke plaatsen moet ik kijken voor roest, hoe voorkom ik roest en kan ik dit zelf verhelpen met schuren enzo?
Alvast bedankt!
Mvg,
PmXL

D. Elzinga zei:Met wat nieuw plaatwerk en een setje wieldoppen/velgen is er best wat fraais van te maken, denk ikWel vind ik 1000 euro nog aan de dure kant voor een Ascona in dergelijke optische staat.
tussen de 1200 en 1500 euro koop je veelal bijzonder roestige (draagdelen roest doel ik dan op) exemplaren, of een rijdend aquarium.
en deze 1.6S motoren zijn nog relatief zuinig ook (ik doe nu in wintertijd tussen de 1 op 13,5 en 1 op 14 gemiddeld, op korte tot middelkorte ritten)
Ford Versailles V8 zei:Kijk eens bij JetCar in Rotterdam. Daar staan minstens 100 zeer betaalbare auto's.
Zolang je ze niet bij Jetcars haalt wel ja.Ford Versailles V8 zei:Subaru Justy en Subaru Impreza. Helemaal goed.
Dan zou ik die riem maar snel vervangen als ik jou was.Di€sel zei:Heb net een daihatsu charade uit 1998 met een jaar apk aangeschaft voor vrouwlief. 170k gelopen. Alleen over de distributieriem is wat onduidelijkheid. Hij zou in 2007 bij de 90k km vervangen zijn.
Ziet er nog best goed uit het karretje. Rijdt ook goed. Alleen rammelt er wat in de ophanging rechtsvoor. Kijken of ik dat kan verhelpen.