A
Anoniem
Guest
verlichting2 zei:Lichtmetalen velgen met (veel) stoeprandschade staat pas goedkoop.
Kwestie van opletten tijdens het parkeren. Wieldoppen halen inderdaad het hele design naar beneden, zonde.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
verlichting2 zei:Lichtmetalen velgen met (veel) stoeprandschade staat pas goedkoop.
MCDubbellU zei:Ander nieuws: Mazda komt met een auto op basis van de Yaris voor Europa
Moderator
Rutger DC zei:heeft Subaru nog belang bij een modelletje?
Rutger DC zei:MCDubbellU zei:Ander nieuws: Mazda komt met een auto op basis van de Yaris voor Europa
Op dezelfde manier wordt de volgende Nissan Micra een auto die door Renault wordt ontwikkeld, met andere woorden een auto die veel sterker op de Clio zal leunen dan nu het geval is.
Nu nog de 3 met Toyota techniek!
Wat zal er dan met de CX-3 gebeuren?
Volt zei:De Toyota Yaris hybride is één van de meest geavanceerde en zuinige brandstofauto's en toch nog redelijk betaalbaar. Deze kan Mazda goed gebruiken om hun gemiddelde uitstoot verder naar beneden te krijgen.
De nieuwe Camry en Mazda 6 worden gezamenlijk ontwikkeld
Ik hoop maar dat alleen de testmules er zo uitzien
MCVV zei:lol jíj had het over de Toyota Camry terwijl die link daar niets over meld. Alleen over Lexus wat ik wel al wist.![]()
MCW 84 zei:Oh ik lees nu dat ie NAAST de Mazda2 wordt verkocht als Mazda2 Hybrid. Dat is dan weer ietsjes minder erg.
Dat zal best. Maar die Hybrid en de Mazda 2 hierboven, die zijn goed. Naar mijn bescheiden mening, de fraaiste B-segmenters. Daarnaast zuinig en waarschijnlijk zeer betrouwbaar. Als het nog een beetje comfortabel is, heb je toch niet meer nodig?MCW 84 zei:Dan ben je echt totaal niet op de hoogte hoe goed de GR Yaris is..