Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Idranor zei:
Quadrifoglio Verde zei:Heel leuk, die Zastava's. Die politie auto's vind ik inderdaad ook leuk. Grappig om te zien dat ze daar nog in dat oude spul rondrijden als politieauto. Laat die andere foto's maar komen!
In Kroatie heb ik er nog een paar gezien, maar dat waren slechts enkele. Je ziet ze daar echt niet (meer?) op elke straathoek staan. Maar de Yugo fabriek staat volgens mij dan ook in Servie. In Slovenie zag je helemaal geen Zastava's meer en die ene dag in Bosnie heb ik er ook maar een hadjevol gezien.
Rob076 zei:Olticit (dus niet Olticit) was de maker van de Axel.
Rob076 zei:Die (Roemeense?) Visa...
Rob076 zei:Ik bedoelde meer dat 'ie daar gemaakt was (en dus van een later productiejaar was), maar volgens mij werden ze daar allemaal gemaakt toch?
Rob076 zei:Als je het de berichten terugleest dan zie je dat ik het me afvroeg over de Visa of die Roemeens was...
Idranor zei:Zou je dan ook nog Oltcits uit de jaren 70 tegen kunnen komen?
Idranor zei:Neemt niet weg dat ik soms wel erg nieuwsgierig ben naar bouwjaren van auto's met buitenlands kenteken. Zo weet ik dat de 305 hierboven (lichtblauw, Servie) een erg vroeg exemplaar is (1977-1979) omdat ik dat model goed ken en dat aan de hand van het uiterlijk kan bepalen. Maar van de meeste andere modellen kan ik dat niet.
Rob076 zei:Zo'n site is er toch ook in Frankrijk?
XBXG zei:Ik heb de link van de Britse kentekens even getest met een bestaand kenteken van deze auto, maar je vindt dan alleen het merk en type.
Er is dus nog een site met veel meer info.
Met de combinatie kom je dus een heel eind.929V6 zei:XBXG zei:Ik heb de link van de Britse kentekens even getest met een bestaand kenteken van deze auto, maar je vindt dan alleen het merk en type.
Er is dus nog een site met veel meer info.
Deze gebruik ik weleens. Je kunt hierbij ook zien of het beestje nog rondrijdt en zo niet, wanneer het is gesloopt.
Je moet al wel het merk weten, dus met alleen een kenteken kun je niks of je moet wat gaan gokken.
Idranor zei:Wat een imposant apparaat! Mooie spot!Ik combinatie met de spotplaats zie ik allerlei lugubere taferelen in gedachte, kun je zo een film van maken.