Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
§anitarium zei:Leuk weer, al die foto's uit andere landen!
Wouter82 zei:Jakarta. Oude truck, geen idee wat het is.
Hé, Fordfreak, dat moet je wel weten, een Ford Custom:
![]()
D' oh zei:Inderdaad, mooie foto's VW1200! Die groene pick-up heb ik hier volgens mij eerder voorbij zien komen? Heb je specifiek gezocht naar Japans spul of rijdt dat daar gewoon nog veel rond?
XBXG zei:Sjemig, wat een roest!!
Wat is die laatste tankauto voor een auto? Eigenzinnig en leuk ding.![]()
Idranor zei:In Bulgarije kun je nog veel meer bijzonders tegenkomen. Ben er vorig jaar voor het laatst geweest en je kunt daar van alles verwachten. Maar nog leuker is Servie. Het is dan wel een jaar geleden maar ik zal daar binnenkort eens was foto's van plaatsen.
929V6 zei:@VW1200,
Leuke foto's, maar inderdaad: wat een roest! Verwacht je niet in zo'n warm klimaat maar het zal er ook wel vochtig zijn 's winters. En zilt natuurlijk op zo'n eiland in de Middellandse Zee. Ze weten het spul in elk geval nog lang aan de gang te houden.
Het tankwagentje lijkt me inderdaad een Dyna, al heb ik die nooit eerder gezien met enkele koplampen.
Idranor zei:In Bulgarije kun je nog veel meer bijzonders tegenkomen. Ben er vorig jaar voor het laatst geweest en je kunt daar van alles verwachten. Maar nog leuker is Servie. Het is dan wel een jaar geleden maar ik zal daar binnenkort eens was foto's van plaatsen.
Klassiekerrijder zei:Als ik me niet vergis is dat een Lloyd.
metalux zei:Idranor zei:In Bulgarije kun je nog veel meer bijzonders tegenkomen. Ben er vorig jaar voor het laatst geweest en je kunt daar van alles verwachten. Maar nog leuker is Servie. Het is dan wel een jaar geleden maar ik zal daar binnenkort eens was foto's van plaatsen.
deze foto gemaakt in Servie 2 jaar geleden
links : Zastava
rechts : Trabant
![]()
Pa Baleno (SVF) zei:metalux zei:Idranor zei:In Bulgarije kun je nog veel meer bijzonders tegenkomen. Ben er vorig jaar voor het laatst geweest en je kunt daar van alles verwachten. Maar nog leuker is Servie. Het is dan wel een jaar geleden maar ik zal daar binnenkort eens was foto's van plaatsen.
deze foto gemaakt in Servie 2 jaar geleden
links : Zastava
rechts : Trabant
Hey, nog een Baleno rijder?![]()
Ja, dat kloptdie heb ik al 5 jaar en mijn Baleno heeft heel europa al gezien.
is een 1999 Baleno estate glx met nu 250000 op de teller
de andere auto waar ik in reed met de Lloyd ,is een VW Polo Variant,alleen die heb ik naar Bulgarije gebracht voor Export(vandaar ik er mee in Oostenrijk mee reed op doorreis)
A.BRANDHORST zei:Er volgen nog meer foto´s binnenkort, van 2 écht zeldzame auto´s, 1x heel oud Duits, en 1x heel oud Engels. (Een tipje van de sluier is hiermee opgelicht)
metalux zei:Ik ben hier eigenlijk nieuw hier ,maar leuk forum hier
Hier nog een foto van een Mercedes die vrij zeldzaam is.
Gespot , 4 jaar geleden in Tours, Frankrijk
![]()
VW 1200 zei:Idranor zei:In Bulgarije kun je nog veel meer bijzonders tegenkomen. Ben er vorig jaar voor het laatst geweest en je kunt daar van alles verwachten. Maar nog leuker is Servie. Het is dan wel een jaar geleden maar ik zal daar binnenkort eens was foto's van plaatsen.
Ben benieuwd! Rijdt daar vooral europees spul rond, of kom je nog wel eens wat oud japans tegen?
Hier! Sorry, maar ben bezig met verhuizing, ga nu zelfstandig wonen. Dus je kent vast het fenomeen: Geen tijd'?'Golf V6 zei:A.BRANDHORST zei:Er volgen nog meer foto´s binnenkort, van 2 écht zeldzame auto´s, 1x heel oud Duits, en 1x heel oud Engels. (Een tipje van de sluier is hiermee opgelicht)
Nou? Waar blijven ze??![]()