Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wat een prachtig plaatje, hier moet gewoon een Franse oldtimer staan!929V6 zei:
Wouter82 zei:Zo he, dat is een beste score! Mooi hoorMaar wat is die auto met ronde koplampen tussen de Concerto en Calibra in het veld (P1010077 )?
Niels. zei:Gave spots zeg!
Wouter, volgens mij is dat een Mazda 929 Legato.
Ja natuurlijk speciaal. Is op Capri toch? Heb je ook een foto van die verlengde dakloze Marea's waarvan daar links nog net de neus te zien is? Dakloos betekent in dit geval niet dat ze de daklozenkrant verkopen, lol.meeuw zei:Redelijk speciaal?
Harm78 zei:2 weken in Frankrijk geweest, en dan zie je wel eens wat:
(...)
Ook nog in Castellane geweest waar een Citroënmuseum zit. Dat was best geinig maar het beperkte zich tot Eenden en DSen plus wat ander oud spul. Niet zo bijzonder dus, maar in het centrum stond nog een Fiat Croma die daar zo te zien achtergelaten was. Al is dat in Frankrijk altijd wat moeilijker te zeggen omdat een parkeerterrein soms moeilijk te onderscheiden is van een autosloop...
![]()
Verder veel oud Japans ( hou ik niet van dus niet gefotografeerd )

Eddy C zei:Toch wel een goede botskooi voor zo'n oude auto.
Eddy C zei:Toch wel een goede botskooi voor zo'n oude auto. Misschien gaan de portieren wel gewoon nog open.
Clignoteur zei:Ja natuurlijk speciaal. Is op Capri toch? Heb je ook een foto van die verlengde dakloze Marea's waarvan daar links nog net de neus te zien is? Dakloos betekent in dit geval niet dat ze de daklozenkrant verkopen, lol.meeuw zei:Redelijk speciaal?
meeuw zei:Idd Capri. De andere cabrio-taxi's waren voornamelijk Marea's. Geen foto helaas.
XBXG zei:Stiekum wel een leuk model (en dat zeg ik niet vaak van een Volkswagen).
Heb je verder niks gespot in Albanië? Rijdt daar nog een hoop Oostblokspul rond?
Mazzeltsov zei:
XBXG zei:Clignoteur zei:Ja natuurlijk speciaal. Is op Capri toch? Heb je ook een foto van die verlengde dakloze Marea's waarvan daar links nog net de neus te zien is? Dakloos betekent in dit geval niet dat ze de daklozenkrant verkopen, lol.meeuw zei:Redelijk speciaal?
meeuw zei:Idd Capri. De andere cabrio-taxi's waren voornamelijk Marea's. Geen foto helaas.
Via een ander forum vond ik deze Marea.
![]()
Dankjewel! Even gegoogled, ze hebben ook een briljantje jaren '90-websiteJOtter zei:Een late reactie, maar dit is een DMC Jump! (Dragon Motor Company)
Leuke foto's uit Rusland trouwens!![]()
isla zei:Hij is nieuwsgierig of er volgers van dit topic met specifieke wensen zijn. Hij gaat dan proberen om die auto's te vinden en te fotograferen.
A.BRANDHORST zei:Nieuwe auto´s hebben ze er ook, zo hier de in mijn ogen best mooie Renault Fluence, die we in NL helaas niet echt goed kennen, gezien hij hier in NL niet geleverd wordt..
isla zei:Rob076 slentert op dit moment door de straten van Chicago. Helaas kan hij vanaf daar wel dit forum volgen maar geen berichten posten (het lukt hem niet om in te loggen).
Hij komt daar op straat kennelijk zo veel fraais voor in dit topic tegen, dat het ondoenlijk is om alles vast te leggen.
Hij is nieuwsgierig of er volgers van dit topic met specifieke wensen zijn. Hij gaat dan proberen om die auto's te vinden en te fotograferen. Begin januari komt hij terug naar NL en dan zal alle fraais ongetwijfeld in dit topic verschijnen.
A. BRANDHORST zei:Fiat volgens mij..type ken ik niet precies (meer)
Volgens mij is dit nog officieel een Datsun Laurel, in El Minya gespot