Guest
Mooie foto's en leuk dat er in Frankrijk toch nog wel wat oud spul rondrijdt! De laatste keer dat ik er was (vorig jaar zomer) zag ik vooral veel Dacia's rijden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Fuego 81 zei:Heel erg mooi fotoverslag van je vakantie, XBXG. Ik weet nog niet welke mijn favoriet is, van al je foto's tot nu toe, maar een Zesje in Frans landschap is in mijn ogen niet te overtreffen, maakt niet uit in welke staat. En er komen er maar liefst drie voorbij![]()
Complimenten voor de combinatie van spottersoog, auto-foto-keus, achtergrondaandacht, fotohoek en geduld en uploadinzet![]()
Vinnievw zei:Mooie foto's en leuk dat er in Frankrijk toch nog wel wat oud spul rondrijdt! De laatste keer dat ik er was (vorig jaar zomer) zag ik vooral veel Dacia's rijden.
XBXG zei:En toch heb ik 4 R6'sen gepost...![]()
XBXG zei:Het gigantische aantal Dacia's viel mij ook op. Je ziet ze daar nu op elke straathoek staan.
D.E.N.N.I.S. zei:"Excuse, mon Fransee est tres Grave"
Ik heb net even op Google translate gekeken en 'Grave' schijnt 'ernstig' te betekenen. Nu begrijp ik direct waarom die zuiderburen zo meewarig keken.JW01 (vanaf een Appel) zei:D.E.N.N.I.S. zei:"Excuse, mon Fransee est tres Grave"
Bedankt! Die zal ik vaak nodig hebben over een aantal weken.![]()
D.E.N.N.I.S. zei:Ik heb net even op Google translate gekeken en 'Grave' schijnt 'ernstig' te betekenen. Nu begrijp ik direct waarom die zuiderburen zo meewarig keken.JW01 (vanaf een Appel) zei:D.E.N.N.I.S. zei:"Excuse, mon Fransee est tres Grave"
Bedankt! Die zal ik vaak nodig hebben over een aantal weken.![]()
Volgens Google kun je beter zo zeggen: "Excusez mon français est très mauvais" (Excuseer mijn Frans is erg slecht)
Ze hebben ook die 2 gaten (voor de bumper??) bij de achterlichten dichtgemaakt.XBXG zei:Ik zie dat de spaakvelgen inmiddels zwart zijn gespoten en dat er iets naast het kofferbakslot is geplaatst.![]()
Wouter82 zei:
Arrows zei:@XBXG echt knappe foto's... zalig om te zien! Nu vroeg ik mij wel af... je hebt weinig of geen foto's van Talbot's of Simca's genomen.. is dit bewust of zijn die er gewoon bijna niet meer te zien?
thomfr zei:Is die Renault weer zo een Samsung product die door Renault van een ander logo voorzien worden (weet dat o.a. de nieuwe Safrane die niet in Nederland geleverd wordt zo een kloon is).
Thom
§anitarium zei:Ik heb twee weekjes in het Schwarzwald en de Elzas gekampeerd ben ook in het automusuem in Mulhouse geweest, daar heb ik uiteraard wat foto's gemaakt.
§anitarium zei:@ vroammm: Welke Méhari? Ik zie er op deze pagina geen.
929V6 zei:Geweldig, vooral die Opel Admiral en Fiat 131.
Vinnievw zei:Niet echt oud, maar wel uit de eerste serie (<87) en in goede staat voor Franse begrippen!
![]()
Clignoteur zei:Vinnievw zei:Niet echt oud, maar wel uit de eerste serie (<87) en in goede staat voor Franse begrippen!
![]()
Tweede serie (83-92)!
Zollie zei:Eerste serie, voor de facelift van de van de golf 2! (83-87)
Spijltjes in de voorportieren, 7 lamellen in de grill, dunne bumpers
JOtter zei:![]()
Lincoln Continental
![]()
Buick Regal
![]()
Lincoln Continental
![]()
Maserati Indy
![]()
Autobianchi Bianchina Giardinetta
![]()
Auto Union 1000
Rob076 zei:Clignoteur maait zorgvuldig het gras voor m'n voeten weg, hoewel hij vergeet te melden dat de eerste Dedra geen Dedra is, maar een Kappa
JOtter zei:Bertone Freeclimber