Guest
Die eigenaar van die Barracuda zou zich moeten schamen. Zo'n mooie auto ruïneren door gewoon onderdelen te pakken van willekeurige auto's.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Gijs571 zei:Die eigenaar van die Barracuda zou zich moeten schamen. Zo'n mooie auto ruïneren door gewoon onderdelen te pakken van willekeurige auto's.
Onzin, in Egypte hebben ze ook internet en Ebay.929V6 zei:Gijs571 zei:Die eigenaar van die Barracuda zou zich moeten schamen. Zo'n mooie auto ruïneren door gewoon onderdelen te pakken van willekeurige auto's.
Tja, vind maar eens originele onderdelen voor zo'n ding in Noord-Afrika of het Midden-Oosten. Wat mij betreft verdient het respect om zo'n bak met kunst- en vliegwerk 45 jaar rijdend te houden. Eigenlijk vergelijkbaar met wat je in Cuba ziet.
stoterstangen90 zei:Onzin, in Egypte hebben ze ook internet en Ebay.
XBXG zei:Die twee sleufjes in de achterste stijl deden mij meteen denken aan deze 626.![]()
XBXG zei:Nee, het is niet dezelfde. De FN-20-ZS is immers vorig jaar gesloopt.
A.BRANDHORST zei:Een Toyota, (Corolla??/Tercel??)
![]()
Gijs571 zei:A.BRANDHORST zei:Een Toyota, (Corolla??/Tercel??)
Is zo te zien een Corolla. Let op de daklijn.
A. BRANDHORST zei:Fiat 1100 (R?)
A.BRANDHORST zei:Meer foto's komen nog door. Waarschijnlijk vanavond of zaterdag. Voorlopig om 06:30 weer vliegen hiervandaan naar Caïro, en om 10:10 weer ri NL.
Ja, ben weer thuis.XBXG zei:A.BRANDHORST zei:Meer foto's komen nog door. Waarschijnlijk vanavond of zaterdag. Voorlopig om 06:30 weer vliegen hiervandaan naar Caïro, en om 10:10 weer ri NL.
Veilig thuis gekomen? Ik ben benieuwd naar de laatste foto's uit Egypte.
Toyota Cressida
A.BRANDHORST zei:Een SEAT 131 Mirafiori CL, nooit geweten dat deze ook onder de Seat vlag zijn uitgebracht..
Aha, een Datsun 280C. Heb ik het mis, of werden die destijds in Europa geleverd als Nissan Cedric?
Een Kia Sephia
Toyota Carina II, die voor Corolla moet doorgaan.. (Luxor)
929V6 zei:Een Kia Sephia
Volgens mij een Nissan Sunny uit de tijd dat wij al Almera's hadden.
Gijs571 zei:929V6 zei:Een Kia Sephia
Volgens mij een Nissan Sunny uit de tijd dat wij al Almera's hadden.
Ik denk eerder een Nissan Sentra B14.
A.BRANDHORST zei:Dit waren al mijn vakantiefoto's. Hoop dat jullie er van genoten hebben.