XBXG
Kilometervreter
Rob0032 zei:En dan ook zeggen dat er weinig bijzonders rondrijdt!![]()
Inderdaad, wat Rob zegt. Ik heb werkelijk mijn ogen uitgekeken naar de bijzondere, leuke en zeldzame auto's die je daar in Italië hebt gespot.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Rob0032 zei:En dan ook zeggen dat er weinig bijzonders rondrijdt!![]()
Durashift zei:zeker, verrassende plaatjes. Hoe moet ik de opmerking 'alle auto's stonden op Palestijns grondgebied' interpreteren? Bedoel je 'door Israël bezet (nederzetting) gebied'?
Het ziet er aardig 'niet Palestijns uit' namelijk.
Rob0032 zei:Durashift zei:zeker, verrassende plaatjes. Hoe moet ik de opmerking 'alle auto's stonden op Palestijns grondgebied' interpreteren? Bedoel je 'door Israël bezet (nederzetting) gebied'?
Zoals ik al zei ga ik hier geen politieke discussie voeren. Niet alleen omdat dit de plek er niet voor is, maar vooral omdat ik van mening ben dat het geen meerwaarde in het algemeen heeft. Daardoor bestaat alleen conflictvervaging omdat de focus verschuift van het conflict zelf naar de grootste - niet betrokken - achterban. Ik weet niet hoe jij 'niet-Palestijns' definieert, maar ze stonden wel degelijk op Palestijns grondgebied, veelal in Bethlehem.
In ieder geval bedankt iedereen voor de complimenten.![]()
Durashift zei:Rob0032 zei:Durashift zei:zeker, verrassende plaatjes. Hoe moet ik de opmerking 'alle auto's stonden op Palestijns grondgebied' interpreteren? Bedoel je 'door Israël bezet (nederzetting) gebied'?
Zoals ik al zei ga ik hier geen politieke discussie voeren. Niet alleen omdat dit de plek er niet voor is, maar vooral omdat ik van mening ben dat het geen meerwaarde in het algemeen heeft. Daardoor bestaat alleen conflictvervaging omdat de focus verschuift van het conflict zelf naar de grootste - niet betrokken - achterban. Ik weet niet hoe jij 'niet-Palestijns' definieert, maar ze stonden wel degelijk op Palestijns grondgebied, veelal in Bethlehem.
In ieder geval bedankt iedereen voor de complimenten.![]()
Mijn opmerking was niet bedoelt om een discussie uit te lokken.. Het is mij nu wel duidelijker wat jij ermee bedoelde (qua locatie).
Met 'niet-Palestijns' qua straatbeeld bedoel ik dat het er vrij 'westers', zover je daarvan kan spreken, uitziet (Israëlisch dus.). Een beeld dat ik niet koppel aan de Palestijnse gebieden wat (helaas) de laatste maand veelvuldig in de media te zien is.
R W D zei:in Bergerac een Renault bestelwagentje uit het midden van de vorige eeuw, weet iemand het type?

Moderator
Pjötr zei:Ondanks dat het niet moeders mooiste auto is... maar die foto met de Yugo SanaWAUW, had ik al gezegd WAUW?

Rob0032 zei:Please zeg me dat je die Omega ernaast ook hebt!!
Mooie plaatjes trouwens.![]()
Ferrari fabriek en Ferrari museum. Tip: ga er alleen kijken als je erlangs komt of in de buurt bent, want zoveel stelt het niet voor. Maranello is gewoon een Italiaans gat waar verder niets te doen is, bij de fabriek valt niet veel te zien en het museum is mooi gemaakt, maar er staan maar iets van 40 auto's. Buiten de fabriek om is er in Maranello weinig dat met Ferrari te maken heeft.
Wouter82 zei:Die Iveco-Unic is gaaf, in welke landen is die onder die naam verkocht? Die R16 is een mooi plaatje zo.