Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
A.BRANDHORST zei:
Deze dus.A.BRANDHORST zei:Of bijv. mijn buurman die een VW Passat had met kenteken HT-70-NT. Die Passat 'leeft' nog steeds, en heeft een geldige Apk ook.
Honda Civic 5drs, Hurghada, Egypte by gti505, on Flickr
Meer 131's dan 132's. Ik vond dat er stukken minder Fiats waren van dit type dan zo'n 4 jaar geleden.Quadrifoglio Verde zei:In Egypte rijden toch ook nog veel Fiats 131 en 132 rond?
Als jij bijdraagt, zorg ik voor de spots.XBXG zei:Heel leuk, AB! Van mij mag je elke maand naar Egypte gaan.![]()
Astrawez zei:Gave serie weer!Opvallend hoeveel oude (in Europa al lang uitgestorven) Fiatjes daar nog rondrijden.
Misschien veel Italië-import?
ginkelvanmichiel zei:Die Renault 12-exemplaren zijn de Renault Toros. Gemaakt in Turkije. Ze zijn op een aantal fronten gemoderniseerd.
Gebouwd tot 2000.
929V6 zei:Leuke foto's uit Azerbeidzjan.Is dat verder ook een aanrader als reis-/vakantiebestemming?
Een Fiat 126
Een oude VW Passat station (De enige die ik tot nu toe heb gezien in Egypte van dit model)
yps zei:Ik ben onlangs op vakantie geweest naar Ecuador. Over het geheel genomen rijdt er weinig bijzonders rond: veel Japans en Koreaans blik. En vooral heel veel Chevrolet's Aveo.
![]()