Ben in Zuid-Afrika geweest, op een rondreis, tussen 18 jan. en 2 februari, alwaar ik eea ook weer heb gespot, en gefotografeerd.
In de hoop dat jullie de foto's waarderen, post ik ze in etappes hier op het forum.
In Pelgrimsrust, een klein plaatsje, deze 2 auto's in wat een museum moest zijn (maar entree, dus dat had ik voor op het oog 2 auto's niet over)
Een Nissan Sunny, Bestelversie:
Een Renault 5 Flare, in Graskop:
Een Mazda 323 sedan, in Graskop
Een El Grand Homy, hier niet bekend, bij een winkelcentrum onderweg op route naar Swaziland:
Een origineel Nederlandse Toyota Hilux, van 1989, op Mozamibique's kleur kenteken , de Nederlandse eigenaar heeft de auto geëxporteerd uit NL, naar Mozambique omdat dit goedkoper was dan ter plaatse in Mozambique een auto aan te schaffen, hij heeft zijn Nederlandse kentekenbewijs daar laten zien en vervolgens op de kleuren van Mozambique een kentekenplaat gekregen gewoon met het Nederlandse kenteken erop. Hij reed overigens wel onverzekerd rond met de auto...(....)
Een Toyota Tazz (lokaal geproduceerd in Zuid-Afrika)
Een Mazda 323
Een Toyota Corolla die we bij ons niet kennen in dit model..
Een inmiddels in Nederland zeldzame Toyota Corolla Sedan, in Zuid-Afrika rijden ze bij bosjes nog rond
Nog een Toyota Tazz...
Een Toyota Grande Mark II, bij het hotel in Swaziland
Helaas was de voorkant beschadigd:
Een BMW 3 serie...
Nog een Tazzz dan maar..
2x Toyota Camry, in Durban, de achterste was een Taxi:
Een Toyota Corolla sedan die in Nederland praktisch allemaal op export zijn verdwenen (of weggeroest)
Er volgt nog meer, maar hier moeten jullie het voor nu mee doen.
Eventueel kun je een kijkje nemen op mijn Flickr account: Albert Brandhorst