Zo, weer eens een (lang) weekend in de hoofdstad van Duitsland verblijft en het was weer de moeite waard, al heb ik dit keer niet eens zo heel fanatiek mijn best gedaan om alles op de foto te krijgen. Het begon donderdag aan het begon van de avond op weg vanuit de trein naar het appartement met deze Audi 100 CD bij de Eastside Gallery:
De volgende dag ging ik op de fiets richting Köpenick en was er eerst een leuk duo, waarbij moet worden gezegd dat er dit keer minder VW Golf I leken te zijn, maar juist meer eerste generatie Opel Vectra's bijvoorbeeld:
Wat verder deze 'black on black' Citroën DS:
Vlak aan het kanaal deze nette Ford Taunus 'XL':
De sedan-versie van dit type Mercedes zie je nog vrij veel, maar de station-uitvoering is wat zeldzamer:
Tijdens het fotograferen van een goud-bruine Audi S8 (niet oud genoeg voor hier

)kwam deze leuke Mazda 626 GLX langsrijden, lang geleden dat ik er ééntje zag:
Een bijzonder Trabant-modelletje mét aanhanger:
Een op het oog goed bewaard gebleven Renault 4 TL 'Savane':
Eenmaal echt in Köpenick aangekomen, zag deze Fiat Tempra er een heel stuk treuriger uit:
Ik kan mij niet herinneren ooit eerder een Renault 19 Chamade 16V gespot te hebben en hij zag er ook nog goed uit, een erg leuke spot wat mij betreft!
Deze Opel Omega CD kreeg ik er helaas niet helemaal op, er hing wel een aardige aanhanger met boot achter:
Daarna naar een wedstrijd van 1. FC Union Berlin geweest, zeker een aanrader voor wie een keer naar Berlijn gaat.
De volgende dag kris-kras door straatjes richting de Kürfurstendamm gefietst, wat toch het leukste in Berlijn is om te doen, omdat je dan nooit weet wat je tegenkomt. Misschien heb ik deze Lada al eens eerder gespot, maar wel een bijzonder gezicht met de (moderne) caravan erachter:
Het aantal 'oude' kentekenplaten lijkt snel achteruit te gaan in Berlijn, maar deze Mitsubishi Colt had ze gelukkig nog:
En deze Honda Accord toevallig ook nog:
Voor mijzelf één van de leukste spots vond ik deze Renault 21 Nevada, je ziet ze nog maar zo weinig en deze zag er ook nog aardig roestvrij uit:
Een Citroën CX Break die net aan het inparkeren was, wat op die plek uiteindelijk niet ging lukken, ook best een lange auto natuurlijk:
Een hele leuke Opel Rekord 1900 Station:
Opvallend veel oude(re) Audi's dit keer, meer dan andere keren leek het, dit was een donkergroene:
Deze Wartburg heb ik al eens eerder alleen van de achterkant gefotografeerd, maar hierbij nu ook de voorkant:
Voor mij persoonlijk de top-spot van deze trip, deze geweldige Lancia Gamma Coupé 2500:
Zo'n 100 meter verderop in dezelfde straat en volgens mij ook bijzonder, deze BMW 2000 CA:
Oudere Alfa Romeo's zijn vrij schaars in Berlijn, zeker een Alfa Romeo 33 SportWagon:
Een aantal van gezien, deze stond mooi geparkeerd voor een foto en lijkt in een mooie originele staat:
Een bijzondere Pontiac Sunbird met een kleine 'combo':
Deze Opel Rekord lijkt er al wel een tijdje te staan:
Van het nieuwe type Audi 80 zie je er nog genoeg in Berlijn, maar de oude zie je veel minder:
Een hele nette Poolse GAZ Volga:
Leuke Ford Capri:
Nogal een bijzondere Ford Granada 'lijkenwagen':
Beetje zielige Honda Accord Aerodeck:
Ford Scorpio van een Eintracht Frankfurt-fan:
Lieve Toyota Corolla die te koop stond voor 1.500 euro, best veel geld als je het mij vraagt:
Deze Porsche 911 Targa stond er mooi voor de foto:
Met vlak daarnaast deze prachtige Mercedes 220SE:
Eerder al de station-uitvoering gespot, op de terugweg naar het appartement stond ook nog deze mooie Opel Rekord 'sedan':
En als laatste spot van deze trip, natuurlijk in Kreuzberg, deze erg leuke Lada 1200: