929V6
Asfaltkampioen
De bumpers zijn ook een stuk strakker.De huidige velgen zijn ook niet origineel, maar wel een hele verbetering ten opzichte van bovenstaand.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De bumpers zijn ook een stuk strakker.De huidige velgen zijn ook niet origineel, maar wel een hele verbetering ten opzichte van bovenstaand.![]()
Nu weet ik weer waarom ik deze zomer met de 305 naar Frankrijk wil!![]()
Nette Peugeot 504 bij het Gardameer
En dan zeg je niet even gedag?Afgelopen week was ik voor de eerste keer in Amerika, in Texas en Louisiana, ook voor het WK.![]()
Ik woon daar een uurtje vandaan. Op z'n Texaans gezegd: just around the corner.We hebben ook nog een tripje gedaan naar de kustplaats Galveston, echt een aanrader.
Moderator

Dat was deze! Je ziet dat ik niet loog toen ik schreef dat de GTI er net aan kwam.Mooie vangst! Maar wat was nou de huurauto, die je aan het fotograferen was?
2026 Seat Ibiza
Dat zal aan jouw instellingen liggen. Ik zie gewoon foto's.Waarom zie ik zo weinig foto's en vooral veel letter-cijfers.jpg?

Ja, dat is een echte Cortina! Portugal en Griekenland waren de enige landen waar linksgestuurde Cortina's van die generatie geleverd werden.Nog maar een geweldige, deze Ford 'Cortina' 1.3L
Ik denk geassembleerd in Portugal zelf, waar ook jouw P100 vandaan komt.Dus ook gebouwd in Dagenham?
Porto is een fantastische stad!De oude kentekenplaten maken het extra leuk.
Een PGO Speedster, als ik mij niet grondig vergis. Die werden in bescheiden aantallen gemaakt in Frankrijk. Gebaseerd op het ontwerp van de Porsche 356 maar dat zal je niet verbazen. Leuke spot, ik denk niet dat ik er ooit een op de weg gezien heb.Wat is dit???
![]()