Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Arievectra zei:![]()
Leuk om te zien. Dit was mijn eerste auto in 199. Maar dan in het geel. Jaren 70 geel.
Hij roesde onder mijn kont weg.
Phoenixrood74 zei:@D. Elzinga: heb je belangstelling voor die Passat?
Er is heel weinig netjes aan die auto....D. Elzinga zei:Phoenixrood74 zei:@D. Elzinga: heb je belangstelling voor die Passat?
Nee, ik ga sowieso voorlopig niets kopen. Gek trouwens dat de verkoper beweert dat de moderne audio netjes weggewerkt is, ik zie het toch duidelijk zitten...
Phoenixrood74 zei:@Klassiekerrijder: heb je dat modelletje in je bezit? Ziet er uit als een Minichamps (vanwege de nummering).
Leuk! Ik heb nu vijf Passat-modelletjes.Klassiekerrijder zei:Phoenixrood74 zei:@Klassiekerrijder: heb je dat modelletje in je bezit? Ziet er uit als een Minichamps (vanwege de nummering).
Het is inderdaad een Minichamps en ik heb niet deze, maar wel een andere sedan en variant van dit merk. Heb ze even niet bij de hand maar een van de twee is Marinogeel. Geen idee wat voor kleur de andere is, zou ik moeten opzoeken.
Prachtige auto in een heel mooie en karakteristieke kleurstelling!Clignoteur zei:Is deze hier bekend? https://www.ruylclassics.nl/audi01.htm
Hij heeft nu natuurlijk (neem ik aan) een Nederlands kenteken.
Ik kan dit alleen maar beamen. Op zich komt het ook niet als een verrassing dat mijn auto hier niet tussen staat, al heb ik toch minstens één foto toegestuurd van voldoende hoge resolutie die ook gemakkelijk verkleind had kunnen worden. Maar het is een prachtige kalender geworden!marathonmetallic zei:Dat ziet er erg mooi uit, Frank. Jammer dat mijn auto er niet tussen staat, maar ik snap dan je keuzes moet maken.
Phoenixrood74 zei:Leuk! Ik heb nu vijf Passat-modelletjes.Klassiekerrijder zei:Phoenixrood74 zei:@Klassiekerrijder: heb je dat modelletje in je bezit? Ziet er uit als een Minichamps (vanwege de nummering).
Het is inderdaad een Minichamps en ik heb niet deze, maar wel een andere sedan en variant van dit merk. Heb ze even niet bij de hand maar een van de twee is Marinogeel. Geen idee wat voor kleur de andere is, zou ik moeten opzoeken.
Maakt niet uit, het is hoe dan ook heel erg leuk dat je dit initiatief hebt genomen.Frank the Dasher zei:I know, Phoenix, and again, I am sorryI had to make some hard choices in order to show as much diversity as possible
I hope you guys like the finished product.
Leuk zo'n redelijk vroege 80, zo te zien nog met een ongeschonden dashboard.Jerome Caine zei:Ik kwam deze tegen...:
https://www.autodealers.nl/Audi/80-1.6sl/1820/324555/details.aspx#fotos
Klassiekerrijder zei:Phoenixrood74 zei:Leuk! Ik heb nu vijf Passat-modelletjes.Klassiekerrijder zei:Phoenixrood74 zei:@Klassiekerrijder: heb je dat modelletje in je bezit? Ziet er uit als een Minichamps (vanwege de nummering).
Ik heb twee Minichamps en een paar Gama`s, in drie verschillende schalen.
D. Elzinga zei:De Passat B1 markeert een keerpunt in de geschiedenis van Volkswagen en ziet er goed en logisch ontworpen uit.
Er moet eigenlijk alleen nog 'amen' achter.marathonmetallic zei:D. Elzinga zei:De Passat B1 markeert een keerpunt in de geschiedenis van Volkswagen en ziet er goed en logisch ontworpen uit.
Mooi gesproken D. Elzinga, het lijkt wel poëzie![]()
Jerome Caine zei:Klopt 1:25... De mijn was lichtgroen, een toentertijd bestaande kleur net als de Kever.
Jerome Caine zei:Ik vind die bovenstaande Passat Variant ( op de foto althans) wel erg op mexicobeige lijken...
Deze Passat stond inderdaad al in het register. Hij is vanaf aankoop (18-07-1980) t/m 12-11-2010 inderdaad in handen geweest van de eerste eigenaar! Verder weet ik er niet zoveel van. De advertentie geeft in ieder geval alweer wat extra informatie. Ik denk dat ik contact opneem met de verkoper, want ik wil de auto wel graag in het echt zien. Het is voor mij ook niet te ver weg. Dan kan ik meteen het chassisnummer noteren en kijken of ik met de koper in contact kan komen.0251rush2112 zei:Jerome Caine zei:Ik vind die bovenstaande Passat Variant ( op de foto althans) wel erg op mexicobeige lijken...
Dat vindt ik ook. Hij is uiteindelijk voor 917.00 euro verkocht. Een koopje lijkt mij.
Die zilveren Passat die in Noordwijk te koop staat ken ik nog niet maar dat zal onze professor'74 ongetwijfeld beter weten. (En nu maar hopen dat ik geen schrijfvouten heb gemaakt!)