A
Anoniem
Guest
Hoop dat hij het nu doet Jay
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Barri zei:Hij doet het! Een bruine facelifter. Leuk! Past gele platen niet beter bij het bouwjaar?
Phoenixrood74 zei:Ik ben een paar weken geleden door iemand via een PB benaderd die interesse voor de auto heeft. Er is inmiddels contact tussen verkoper en (potentiële) koper. Die persoon reageerde overigens op de foto's die ik destijds hier gepost heb.
Moderator
Ok Barri, in dat geval begrijp ik je, zand erover dus! Ik zag het ook niet aankomen. Maar ik heb dit jaar nog nauwelijks met de Passat gereden, merk dat ik altijd de Monza pak en dat ik niet meer geniet als ik wél met de Passat rijd. Toen dit eenmaal tot me was doorgedrongen heb ik vrij resoluut de beslissing genomen om afscheid van hem te nemen.Barri zei:Is niet respectloos Nico, het is meer de verwoording van een extreme verbazing. Dé Passat B1 man die m verkoopt! Eén van de mooiste B1's die er in Nederland is. Excuses als het anders overkomt.
Ben wel benieuwd wat er voor in de plaats komt! Iets moderners, of dat niet? Want dat zou ik wel begrijpen : zo vind ik de Kever een heerlijke auto, maar deze zomer bedacht ik me wel dat ik er echt niet graag meer mee de snelweg op ga. Met zoiets als de Monza ga je veel liever een langere rit aan lijkt me.
Phoenixrood74 zei:En wat de opvolger wordt (ook @Audi80Coupé)? Dat weet ik nog niet. Het hangt helemaal van de opbrengst af, hoe lang het duurt voordat er een koper is en wat er op dat moment voor mij bereikbaar is. Ik heb een grote verlanglijst, dus het kan alle kanten op gaan.
Bedankt! Ik til de opvolging even over de winter heen.Audi80Coupé zei:Phoenixrood74 zei:En wat de opvolger wordt (ook @Audi80Coupé)? Dat weet ik nog niet. Het hangt helemaal van de opbrengst af, hoe lang het duurt voordat er een koper is en wat er op dat moment voor mij bereikbaar is. Ik heb een grote verlanglijst, dus het kan alle kanten op gaan.
Gefeliciteerd met de verkoop Nico! Nu de vraagstukken beantwoord zijn ben ik wel erg benieuwd naar wat je nieuwe aanwinst gaat worden!
929V6 zei:D Elzinga zei:Was deze al bekend? Oogt helaas al behoorlijk verloren, hij heeft ook niet heel lang in Nederland rondgereden...
Kenteken uit 2003, dat is bijna 16 jaar.