Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
A3-White zei:Voor wat het auto verhaal betreft: vrouwlief is verliefd op een Chryslet PT Cruiser,............................
Joël D. zei:A3-White zei:Voor wat het auto verhaal betreft: vrouwlief is verliefd op een Chryslet PT Cruiser,............................
Gecondoleerd. Eerst naar de US en dan een PT Cruiser.
Veel succes en vooral plezier in dat landje aan de andere kant van de oceaan.![]()
A3-White zei:Zo de auto is opgehaald en staat voor de garage. Zoonlief is erg trots!!
Wie weet maar een handeltje met Red opzetten. Reken 10% handling kosten, en koers Euro / US$ is 1:1![]()
DKBM zei:TT One voor slechts 119 dollar? Welke versie? Dat is wel heel erg goedkoop (tov NL-prijzen)
by the way: veel succes in de USA!
StalenSnuitje zei:Care! Je hebt daar toch geen drempels![]()
jan626 zei:Ik heb het even opgezocht, ben stomverbaasd. Hier heb je dat ding al voor in de 20.000 euri!!!
Mijn auto is een stuk duurder, maar de Dodge ziet er een stuk heftiger uit.
Ha, jij bent in ieder geval naar leuke plekken geweest. Heb een tijdje in Austin gewoond, en dat vond ik helemaal prima. Woon nu (net als A3-White) in het Noorden, maar in Minneapolis...en vergeleken bij het Zuiden laat het wegonderhoud echt te wensen over. In het Zuiden hebben ze drempels nodig, hier heb je eerlijk waar gewoon kuilenDKBM zei:Laatste keer dat ik in de USA was (Austin, Houston, San Antonio) waren met name de kruisingen in woongebieden bezaaid met drempels, zodat je wel moest stoppen en uitkijken naar ander verkeer. Het waren van die rubberen drempels (worden in Nederland ook gebruikt), waar je stapvoets overheen moest, anders reed je de carterpan onder je auto kapot
A3-White zei:Is een cadeau voor de grotere projecten.