ketelapper
Kilometervreter
18 meter maar
de meeste zijn wel wat langer...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ing. De Student zei:Die laatste zin impliceert dat je je vrouw hebt gestuurd voor die keuring![]()
A3-White zei:Vandaag het bericht van de makelaar dat de koper zijn financien rond heeft omtrend de koop van het huis. Toch nog allemaal snel gegaan! Van het huis daadwerkelijk in de verkoop hebben tot de financien rond aan kopers zijde in minder dan een maand.
White is gelukkig!! Champagne mag los denk ik zo.
A3-White zei:Meeuw: pas op hier voor Ing. de Student: het is ook erg gevaarlijk om je moeder te verhuizen, en zo het ook niet doen!! Doe het wel met mijn schoonmoeder, maar dat is een ander verhaal.
A3-White zei:Meeuw: pas op hier voor Ing. de Student: het is ook erg gevaarlijk om je moeder te verhuizen, en zo het ook niet doen!! Doe het wel met mijn schoonmoeder, maar dat is een ander verhaal.
meeuw zei:A3-White zei:Meeuw: pas op hier voor Ing. de Student: het is ook erg gevaarlijk om je moeder te verhuizen, en zo het ook niet doen!! Doe het wel met mijn schoonmoeder, maar dat is een ander verhaal.
Is je schoonmoeder minder waard![]()
Ben ik zo'n motherA3-White zei:Meeuw: pas op hier voor Ing. de Student: het is ook erg gevaarlijk om je moeder te verhuizen, en zo het ook niet doen!! Doe het wel met mijn schoonmoeder, maar dat is een ander verhaal.
A3-White zei:Aangekomen in de States.
A3-White zei:en lekker pasta en pizza restaurant. 's Ochtends goed ontbijt,