A3-White: C3 ‘79, CX-5 ‘19, Model 3 ‘19

Morgen weten we meer: dealer belt iedere dag:p, wil er graag vanaf.

th_a41.jpg
th_a42.jpg

th_a49.jpg
th_a43.jpg

Heb nog niet de drang om direct toe te happen, maar wil hem ook niet mislopen. Wel leuk dat de dealer steeds belt. Gisteren belde hij ook: er komen straks mensen kijken. Dat is mooi, verkoop hem dan maar. Hij is ook voor die mensen te duur.

Deze kwam ik ook tegen:
th_asv09.jpg

Lijkt wel een schoonheidssalon

Re: Dan rij je daar rustig, word je ingehaald door een, van een torpedoneus voorziene, de mijne is 23 meter (op verzoek van ketel gewijzigd) lang en rij 110 km per uur. Dan schrik je toch wel als je op de rechterbaan op de cruise control je aan de snelheid houd.

Toen ik door de VS toerde gingen wij gewoon achter zo'n truck rijden (op redelijke afstand). Die trucks weten immers precies waar de controles zijn.

Goed de A4 is verkocht aan een ander. Wilde zelf toch wachten totdat vrouwlief er ook in heeft gereden. Staan er voldoende te koop, en prijzen zijn niet zo verschillend, alsmede uitvoering.

Wel het voorlopig koopcontract tbv het huis getekend. Morgen komt de taxateur langs, we zullen zien. Nog wel even een lampje vervangen in de badkamer,.............................ehm hele lamphoudertje eigenlijk, "stekkertje" afgebroken waar het lampje in moet. Zou mijn dealer dit kunnen maken??? Baal ervan als een stekker. Wilde eigenlijk morgen in Utrecht zijn op de Slavakto,...........................

Wie is daar nog meer van hier?

19.10 - 10.15 met de KL 09611 naar Chicago en terug op 04.06.10.

Lampje overigens gerepareerd, heb maar een hele nieuwe set gekocht (kost wat meer maar is sneller klaar).

Zojuist mijn pensioen en levensverzekering aangepast. Tja, geen eigen huis meer, en mocht er met mij wat gebeuren dan heeft vrouwlief geen huis en alleen maar een kleine uitkering.

Nu verhoogd naar een mooi bedrag waarvan zowel een huis als een zeer mooi maandelijks bedrag van kan worden betaald. En, wordt uit netto betaald volledig door de baas vergoed.

Nog even een paar rekeningen opheffen, spaargelden overhevelen naar een rekening, even met de beleggingshypotheker praten omtrend ingelegde en uitbetaalde premies (is hiervan afhankelijk).

Opstal en inboedel verzekering opgezegd, UPC, KPN en Planet Internet had ik vorige week al opgezegd (en al bevestigingen ontvangen).

Paal in de grond vanwege open huis dagen (makelaar adviseerde om dit te doen want je weet het nooit met de financien van de koper).

Vrouwlief is met de kat naar de dierenarts voor de jaarlijkse APK, Paspoort en te worden gechipt. Zal wat worden met dat beest in de vlieger,............verwarmde bagage ruimte is mijn wens.

Pfff, wat een werk allemaal White (y)
Ik hoop voor je dat je niets vergeet en je het naar je zin gaat hebben in the US of A :)

Vandaag de medische keuring:

Bloeddruk : 110 / 70
Hartslag : 52 slagen per minuut

Heeft White met bovenstaande waarden dan alles relaxed onder controle,
is White simpelweg niet gek te krijgen of
heeft White een vrouw die alles regelt?

Dat zijn mooie waarden A3-White. Was je in volledige rust gedurende de polsslag meting?

greetz
R.L.

@ Ing de student: tja, ik heb geen titel of niets, derhalve is mijn Nederlands slecht, en mag jij impliceren wat je wilt. Is mijn bloeddruk nu hoger, nee, want vandaag weer eea kunnen regelen waaronder:

Machtiging notaris tbv verkoop huis geregeld (kom niet voor een handtekening terug naar NL)
Ja, ja, de stacaravan klaar gemaakt voor de winter: Ontdooien frieskíst (lukt ook in Friesland), electra afgesloten, water afgesloten, boiler leeg, tuinset in de schuur, fietsen in de caravan evenals de kussen tbv tuinset. Sleutels die we bij hebben laten maken geprobeert, en jawel hoor passend. Heerlijk voor de beide families: die kunnen van 01.04 tot 01.06 en van 01.08 tot 01.10 genieten van dit perceeltje.

Morgen weer eea op de planning, maar moet zeggen loopt gesmeerd, met dank aan vrouwlief en de strakke agenda, of wordt hier weer wat uit geimpliceerd.;)

Vandaag het bericht van de makelaar dat de koper zijn financien rond heeft omtrend de koop van het huis. Toch nog allemaal snel gegaan! Van het huis daadwerkelijk in de verkoop hebben tot de financien rond aan kopers zijde in minder dan een maand.

White is gelukkig!! Champagne mag los denk ik zo.

Gefeliciteerd!

Mag hopen dat het voor mij/ons komend jaar net zo vlotjes gaat....

Er komt al zoveel kijken bij een emigratie, dan is het lekker als je je geen zorgen hoeft te maken over de verkoop van je huis.

Gefeliciteerd White, een grote zorg minder!

Ik had zaterdag 6 bezichtigingen, dus boven verwachting. Nu maar hopen dat er een serieus bod uit komt.

White gefeliciteerd, voelt goed als die onzekere situatie voorbij is.

Meeuw: nu duimen dat die ene echte er tussen zit(y).

Wij hadden zaterdag dus ook nog het "open huis" festival: De bel is geen een keer gegaan.

Goed we hadden het dan ook niet meer nodig, maar ja met de huidige crisis weet je het nooit.

A3-White zei:
Vandaag het bericht van de makelaar dat de koper zijn financien rond heeft omtrend de koop van het huis. Toch nog allemaal snel gegaan! Van het huis daadwerkelijk in de verkoop hebben tot de financien rond aan kopers zijde in minder dan een maand.

White is gelukkig!! Champagne mag los denk ik zo.

Toppie. Champagne mag open of wacht tot de bankgarantie. PS je hebt PB per gegevens.

Fast dank je, alles genoteerd! Info volgt.

Overigens lopen de zaken in Amerika nog steeds voor ons op rolletjes, meer omzet dan voorheen. Deze week weer drie opdracht, Mini Raleigh, Mini Austin en Beaumont BMW. Nieuwe aanvragen waaronder Bavarian BMW en MB Catonville.

Eerst gisteren avond nog een blije buurmannen bierfeest gehouden. Een goede buur uitgenodigd met de boodschap als je komt moet je ook een andere buurman meenemen, en wat te eten. White heeft altijd bier in huis. Zaten heerlijk met 9 man aan het bier, borrelnootjes, Japanse mix, toastjes met zalm, later nog eea aan wijn en de laatste vertrok om 01.00 uur.

Kan ik iedereen aanraden om dit te doen.

Vandaag de verhuizers:

Wat een vak!! Om 8 uur deze ochtend voor de deur. Direct door het huis heen lopen, snel een plan maken, koffie en aan de gang. Wat hebben deze heren een werk verzet. Goed er was al een en ander ingepakt, maar alle stoelen, banken, tafels, etc. is volledig verpakt in karton met luchtfolie er om heen.

Een goed functionerend team!! De Haan Alblasserdam bedankt voor dit!

Wacht maar tot de verhuisspullen straks zijn aangekomen!

Ik heb al sinds 2 jaar een rechtzaak lopen vanwege de verhuizing van mijn moeder (schadeclaim meer dan € 2.500,-).

Meeuw: pas op hier voor Ing. de Student: het is ook erg gevaarlijk om je moeder te verhuizen, en zo het ook niet doen!! Doe het wel met mijn schoonmoeder, maar dat is een ander verhaal.

A3-White zei:
Meeuw: pas op hier voor Ing. de Student: het is ook erg gevaarlijk om je moeder te verhuizen, en zo het ook niet doen!! Doe het wel met mijn schoonmoeder, maar dat is een ander verhaal.

:)

A3-White zei:

Is je schoonmoeder minder waard :rolleyes:

meeuw zei:
A3-White zei:

Is je schoonmoeder minder waard :rolleyes:

nou, vraag dat maar is aan 500E :p

A3-White zei:
Ben ik zo'n motherf*ckermover dan? :confused:

Zo, twee daagjes voor vertrek, en zit even rustig op de bank. Bij komen van gisteren; verjaardag en afscheidsfeest van zoonlief op school. Hoe stoer hij over auto's spreekt, hoe gevoelig en kind zijn bij het verlaten van de school. Ontroostbaar, niet willen praten. Daarna nog met de hele klas bowlen en eten, tja toen kwam er nog een afscheid, waarbij verschillende klasgenootjes het niet droog konden houden.

Zelf, moe van deze dag, en waarschijnlijk ook van de dagen ervoor,.....................: Het huis is leeg, makelaar geweest en alles voor accoord bevonden. Was voor hem ook raar, nog geen maand geleden in de verkoop gezet, verkocht en nu al leeg.

Vanavond met de familie eten, zal wel weer gezellig zijn.

White, take care !!!!

Groeten aan je vrouw en zoonlief en heel veel succes...............:D.

White White White, we zullen je in Nederland missen.........

Blijf actief en loop minimaal 30 minuten per dag in USA.

White veel sukses aan de andere kant van de grote plas, ik wens jou toe dat al jouw plannen mogen slagen.

Sukses White! Hoop dat je gezin aldaar kan aarden.
Verhuizen is inderdaad een vak. Echter, transporteren is weer een 'ander' vak, waar de inpakkers alleen zo goed mogelijk op kunnen anticiperen..

@Meeuw: Zie het van de zonnige kant: Je benut (opnieuw) je 1e of de 2e RB verzekeraar;)

Zo heren, vandaag dus de vlieger genomen naar Chicago. Allemaal goed gegaan, zondag het afscheid van nog enige dierbaren, daarna naar het Ibis hotel op Schiphol. Goede kamer en lekker pasta en pizza restaurant. 's Ochtends goed ontbijt, de shuttle naar Schiphol, en toen de inchecken met de kat. Is ook makkelijk, je moet het alleen weten (alles op 32.5 mtr loopafstand).

Ingechecked en daarna naar de gate. Heerlijk om met een kind te reizen: vooraan in de rij aansluiten. Eenmaal aangekomen in de USA door de douane heen, ging ook voorspoedig, en toen stond de kat al te wachten, koffers gepakt, douane formaliteiten voor de kat gedaan (3 minuutjes, geen onderzoek of niets). Door customs heen, en de taxi gebeld, was er in 10 minuten en toen naar het huis. Taxi was overigens een stretched limo,........vanwege de koffers.

Eenmaal aangekomen in het huis wachte een heuze verassing: Het wespennest was dus nog niet door TERMINEX weggehaald, en er lagen ca. 70 wespen in de woonkamer. Door het plafond heen geknaagd waar dus ook een gat in zat van ca. 3 cm2. Een en ander er ingespoten, en er kwamen er nog een stuk of 50. Ben er niet gerust op dus nogmaals gebeld, met de vriendelijke groeten van White. We zullen het morgen wel zien wat er gebeurt.

Nou dat is een lekkere binnenkomer dan....

Ach ja, we zullen maar zeggen: een half begin is het goede werk!

Succes in de States en maak "The American Dream" waar (y)

wat een geweldig topic om te volgen (y)
Succes in de States White, enuh, zo nu en dan een sfeerfoto doet het goed :)

;)

Welcome home G. Hopelijk voelt het snel als home voor je gezin.
En die wespen: als dat het enige is dat misging, heb je het heel goed geregeld allemaal! (y)

Grt, Ptr

welkom in de USA (y) goede binnenkomer, zo te lezen. wespen :confused: je bent natuurlijk straks wel een beetje een "WASP" :) customs is erg afhankelijk van de maatschappij waar je mee vliegt :rolleyes: al mag ik dat vast niet zeggen... wij waren nu met AA binnen 10 minuten overal doorheen, en dat zelfs zonder kind. groeten uit NYC... (nog 1,5 dag)

Terug
Bovenaan