A3-White: C3 ‘79, Model 3 ‘19, Model 3 ‘26

We zijn het week einde door, vanochtend de huurauto opgehaald, een Jetta 2.5, voor het bedrag van $ 26.00 per dag. Morgen even naar Coopersville, MI, eens kijken hoe de auto zich houd.

Ook even bij de Journey wezen kijken, bumpers en motorkap zijn gespoten, wachten is op een kunststof frame tussen de spatborden, welke volledig gescheurd is. Chrysler had deze niet op voorraad, levering 1 april, na wat speuren een gevonden, 500 km verderop, zal er morgen zijn. Nu hopen dat alles vrijdag klaar is, ook een nieuwe radiator voor de AC, is toch een lekkere schade.

Ook mondeling opdracht voor een kaasboerderij, 4000 m2 tegels, weet niet wat er aan de hand is maar het de trein die hobbelde is dit jaar een GTV.

Ja, Ketel, zo heb ik ban die dagen dat ik aan je denk.

Met de Mexicaanse Jetta op stap geweest, had twee 12v aansluitingen, dus de een voor de navigatie, en de ander voor de telefoon, echter, de zekering houd dat niet bij, dus die smolt lekker door. Dan denk je, lekker in het onderhoudsboekje kijken welke zekering, helaas wordt niet vermeld. Slechte zaak denk ik dan. Dus naar de huurmaatschappij, die hebben de zekering vervangen, maar wel eerst online kijken welke zekering het is.

Het schijnt een kwaal te zijn van de auto, toch vreemd met een 20A zekering.

We zijn terug uit Washington DC, dinsdag heen vandaag terug, weinig gezien, hard gewerkt op de beurs voor de brouwerijen, erg interessant, iedere twee dagen word er een brouwerij geopened. Geen bier die je drinkt om je dorst te lessen, nee hoppy bier, moet je leren drinken, en ik begin er aan te wennen.

Vandaag de Journey ook weer opgehaald, zier er netjes uit, morgen de wielen wisselen op de Avenger. Wie weet nog even een golven, zondag op paasvisite bij vrienden.

Vandaag overigens besloten om de 911 van een vriend vanuit Chicago naar Pittsburg te rijden, zal de eerste / tweede week-end van Juni zijn.

Dindsdag naar het noord-westen van Iowa, denk een uurtje of 8 rijden, niets mis mee om dan een $180.000 opdracht op te halen.

Waarom staat dit topic onder "mijn auto" als het de halve tijd alleen maar gaat over hoe geweldig en leuk het wel niet is in Amerika en over welke opdrachten allemaal worden binnen gehaald??

PSA, Ik zal wat meer auto gerelateerde informatie plaatsen, bij deze de eerste aanzet:

Gisteren de winterwielen voor de zomerwielen geruild, zoonlief heeft daar altid weer zin in en het ziet er meteen een stuk mooier uit:
photo_zps082525fa.jpg

photo2_zpscc145271.jpg

Zie overigens wel kleurverschil op de Journey, lig daar niet wakker van want de auto zal zeker nog een jaar of 2 zijn werk doen, en dan met 100-120.000 mijl in de verkoop gaan. Zal dan sowieso niet veel meer opbrengen.

Van de week overigens in een Nissan Maxima gereden, een 100 mijl in totaal. Zeer grote auto, reed eigenlijk best lekker, maar was er niet zeker van of het een 4 cilinder of 6 cilinder was. Na even op de Nissan site te hebben gekeken een heuze V6. Je hoord de motor niet, de auto voelde ook niet snel aan, wel comfortabel, 290 pk en ca. 1600 kg zou toch iets anders moeten voelen. Heerste wel een heerlijke rust aan boord en heerlijk luxe, en dat voor een vanaf prijs van $ 33,000.00.

Ook een reis naar Toronto staat weer op de planning, van 15 tot 19 april. Voor het eerst een huurauto bij NU geboekt, een stuk minder duur dan de rest, totaal $ 103 voor 4 dagen, Hertz vroeg $ 300.00. Waarom dit verschil er is geen idee, maar het loont altijd om te zoeken. Dit keer dus niet met de Journey die kant op. Op 21 April naar Las Vegas, de BMW National Aftersales Conference in de Wynns, altijd een goede beurs met enkel en alleen BMW, MINI en RR dealers. Staan altijd wel wat auto's en wie weet de nieuwe I3 wel.

A3-White zei:
PSA, Ik zal wat meer auto gerelateerde informatie plaatsen.

Nee, ik volg dit blog (want dat is het inmiddels) al jaren met zeer grote interesse. Check eigenlijk iedere dag wel even of er nog een stukje proza uit de US of A is geplaatst. Laat auto-puriteinen als PSA je niet weerhouden om uitgebreid je verhaal hier te doen.

En ik blijf lekker meelezen.

Ooit begonnen als mijn-auto topic, volgens mij met de witte A3, vandaar de naam. Inmiddels lichtjes 'uit de hand gelopen' als Adrie's-work-and-play-in The US of A (rijmt, whoohoo!), maar daardoor niet minder smakelijk.
Als je je eraan stoort, jammer dan. Heb je een keer een paar uurtjes over, lees dan eens voor de lol de hele story van voor tot achter, een spannend jongensboek (-:

Maxima: ooit in de markt gezet als 4DSC (4-Door Sports Car) vanwege de V6 en sportieve wegligging naar USA maatstaf. Is nu just another large sedan, maar wel best een mooie.

nissan-maxima-01.jpg

nissan-maxima-06.jpg

We zijn weer terug van een twee daagse handelsreis:

Dinsdag: St Charles, IL naar Le Mars, IA.

Woensdag: Le Mars, IA naar Merriam, KS en terug naar St Charles, IL.

1410 mijlen, zonder enig pijntje voor Adrie of de auto. Eigenlijk is de Journey een heerlijke auto om dit soort reizen te doen. Gemiddeld een 21 mijl per gallon / brandstof prijs was weer lekker : $ 3.60 / snelheid rond de 75 mijl / uur. Ja, het is geen overweldigende luxe, maar zeker comfortabel.

Volgende week heerlijk op kantoor (best saai). De week erna naar Toronto en Montreal, dan naar Las Vegas.

A3-White zei:
We zijn weer terug van een twee daagse handelsreis:

Dinsdag: St Charles, IL naar Le Mars, IA.

Woensdag: Le Mars, IA naar Merriam, KS en terug naar St Charles, IL.

1410 mijlen, zonder enig pijntje voor Adrie of de auto. Eigenlijk is de Journey een heerlijke auto om dit soort reizen te doen. Gemiddeld een 21 mijl per gallon / brandstof prijs was weer lekker : $ 3.60 / snelheid rond de 75 mijl / uur. Ja, het is geen overweldigende luxe, maar zeker comfortabel.

Volgende week heerlijk op kantoor (best saai). De week erna naar Toronto en Montreal, dan naar Las Vegas.

Ja ja, toe maar

Het bloed van mijn virtuele reis begint trouwens weer te kriebelen. O.a. door dit bericht. Maar ik moet het voorbereiden. En ik was best druk met mijn werk de afgelopen tijd. Wordt vervolgd! Dat zeker.

Solomon, ik plan mijn prive reizen altijd in mijn vrije tijd.............

Het is gekkenwerk in de VS. Containerschepen zijn vol vanuit Europa naar hier, er is niets op korte termijn te boeken, lange levertijden bij ons, en dan ook nog eens wachten op een bootje. Luxe probleem zou je dan zeggen, misschien, het geeft wel meer en langere administratieve handelingen.

Moet maar eens gaan denken aan de partime mederwerker om meer uren aan te geven. Partime is hier overigens tot 30 uur per week. Volgende week hier op kantoor, dus maar eens een goed gesprek aangaan met de persoon, en hoe wij dit beter kunnen arrangeren.

Gaat helemaal goed komen,

En, jawel, we gaan ook weer naar NL, zo omstreeks 16 juni heen en 16 juli terug, weekje Duitsland, de rest in NL op de camping, dit keer geen familiebezoek, ze mogen bij ons komen. Lekker veel op de fiets, beetje golven, komt helemaal goed. Krijg er zin in.

(y)

Hey White,
Stoor je niet aan PSA-rules-achtige reacties, lekker blijven verhalen over je avonturen! Leuk om zo op de hoogte te blijven. Gaaf ook weer om steeds grotere, trotse White jr. aan de wheelbolts te zien.
Ik hoop nog altijd eens bij je aan te kunnen vliegen. Wel weer eind april NYC, maar dat is niet naast jouw deur en weer maar 3 dagen. Volgend jaar valt NAIAS eindelijk weer samen met KDNY (Koningsdag tzt), dus dan weer dubbelslag in NYC en misschien NAIAS voor jou wel een reden om er ook even te zijn :confused:
Keep up the good work :)

Ketel,

Kan niet naar NY eind april, ben te veel weg de weken ervoor. Kantoor vergt veel tijd en controle.........

ketelapper zei:
(y)

Hey White,
Stoor je niet aan PSA-rules-achtige reacties, lekker blijven verhalen over je avonturen! Leuk om zo op de hoogte te blijven. Gaaf ook weer om steeds grotere, trotse White jr. aan de wheelbolts te zien.
Ik hoop nog altijd eens bij je aan te kunnen vliegen. Wel weer eind april NYC, maar dat is niet naast jouw deur en weer maar 3 dagen. Volgend jaar valt NAIAS eindelijk weer samen met KDNY (Koningsdag tzt), dus dan weer dubbelslag in NYC en misschien NAIAS voor jou wel een reden om er ook even te zijn :confused:
Keep up the good work :)

Sorry, maar ik bedoelde het echt goed.
Veel mensen storen zich aan me, maar ik leef ook mee met White.

@Solo: Volgens mij ging het niet om jou maar om het gejank van PSA-rules.

Ketel: voor 2014, mij best!

Solo: Blijf lekker meeleven! Het lijkt hier op het moment beter dan in de EU, maar kan ook zo weer anders zijn.

Meeuw: Vanochtend gespeeld, ging slecht, was ook echt de eerste keer weer dit jaar op de baan. Wel weer heerlijk om weer een 3 km lekker te lopen achter een balletje aan. https://www.pottawatomiegc.com/ Zoonlief was mee, toch mooi en family time rules!

Vrouwlief zag vandaag een auto staan bij de maandelijkse vlooienmarkt. Het leek haar wel wat: Ford Explorer Sport Trac, in het oranje. Nu even op ebay aan het kijken, best een leuke "vracht" auto.

https://cgi.ebay.com/ebaymotors/07-LEATHER-HEATED-SEATS-PIONEER-AUDIO-BLUETOOTH-POWER-WINDOWS-BED-LINER-/300882738220?pt=US_Cars_Trucks&hash=item460e023c2c#ht_23176wt_975

Ah! Mijn vrouw kijkt ook altijd naar auto's. Ik hou mijn hart altijd vast, net zoals de vorige keer, bij de Camry. Nee schat, onze Carina is nog uitstekend, kan nog minstens een paar jaar mee. Wat, wat zeg je, ok, we gaan even praten, alleen even praten hoor, schat, koffie, prima, maar alleen dat.

En voor je het wist....

Ondertussen ben ik nu mijn Amerika-fantasie-reis weer aan het voorbereiden. Ik hoop dat die in de loop van de volgende week weer opspringt in de actieve topics! Ik heb de McNally hier naast me liggen.:T

Oh, nu zie ik pas dat het een forumlid is. En ik maar googelen wat er precies met PSA-rules werd bedoeld. Ik had de indruk dat er gereageerd werd op mijn "toe maar", dat ik een ouwe mopperkont was of zo.
Dat was het. (ik ben het al gewend hier)

ik snap ook niet wat White buiten heen en weer vliegen en autoos huren en testen etc daar uitspookt.

Ik ken McNally niet maar wel McNalleys, een uitermate plesante Ierse kroeg bij ons in het dorp (35000 inwoners). De moeite waard als je toch de route aan het plannen bent, live muziek op verschillende dagen in de week. Naar schatting zijn er bij ons een 135 restaurants en kroegen in het dorp, geen michelin-ster waardig restaurant, wel voor oeder wat wils.

Auto huren kan hier heel duur maar ook spotgoedkoop. Ik kijk altijd op verschillende websites en tijdstippen, dit kan je simpel wel de helft schelen. En bij een boeking hoef je niet direct te betalen en annuleren kost niets. Las Vegas is ook niet al te duur, Circus Circus was te boeken voor $27 per nacht!, zeker aandoen die stad. Wat je ook kan doen is om om de week een andere auto te rijden, potentiele vervanging van de Camry.

Ik heb voorheen wel eens gezegd dat je bij ons kan overnachten. We hadden onlangs drie gasten (1 bekende, 2 onbekende) en het was voor drie weken. Niets gepland, leefde van maaltijd naar maaltijd, en vrouwlief maar koken. Het was dus meer een all-inn overnachting dan een B&B. Met gepaste pressie de gasten uit het huis gekregen, hoe dit is aangepakt op verzoek per pm beschikbaar. Dus, een ieder die het idee heeft in deze richting, het is niet altijd feest in huize Adrie, en zeker niet langer dan twee nachten voor onbekenden.

Vandaag doen we niet veel, eerst even voetbal kijken, Ajax, jawel live op tv hier, en vanavond NY tegen Chicago. Nog wel even de vloermatten in de Journey wisselen, even uitzuigen en dan is het weer netjes.

Vandaag weer een leuk verhaal. Sprak met een dealer die oa een VW store heeft. Was vorige week op een VW bijeenkomst in Atlanta. De "plunged sales" kwam uiteraard ter sprake, en dit verweet men aan het niet up to date zijn van de dealersbedrijven, dwz geen identiteit welke aanspreekt. Dan durf je toch wat te zeggen als automaker. Investeren in de gebouwen en de klanten zullen meer auto's kopen.

Ik spin er garen bij, zie voor de komende tijd weer aanvragen binnen komen.

A3-White zei:
Vrouwlief zag vandaag een auto staan bij de maandelijkse vlooienmarkt. Het leek haar wel wat: Ford Explorer Sport Trac, in het oranje. Nu even op ebay aan het kijken, best een leuke "vracht" auto.

De Sport Trac is inderdaad een leuk autootje ;) Hier zie je ze niet zo heel veel, mensen kopen hier voornamelijk de F150, maar als je iets kleiner wilt is dit een mooi alternatief. Hij ziet er erg goed uit, zeker in oranje!

Dank U!, doet mij weer goed en doet mij weer schrijven.

Jawel, zoonlief moet voor school een presentatie maken, een soort van biografie, het vak is langauge arts, komt hier de marketing vandaan? Zelf het onderwerp uitzoeken, tenminste, hij moest 4 omderwerpen opgeven waaruit er een wordt gekozen door de lerares. Dus, architecture, route 66, spionnen, en nog iets, maar goed Route 66 is het geworden. Dus hij meteen aan de slag, in de bibliotheek en internet direct bezocht. Nou is hij vrijdag vrij dus, na wat onderzoek;, hej mam, pap, wist je dat Route 66 in Chicago begint, ik ben vrijdag vrij en wil wel even gaan kijken. Kijk, daar komt het eerste stukje van "je verdient het niet als je op je kont zit boven". Heerlijk, ik neem vrij en we gaan op de hoek van Jackson en Michigan Ave eens even wat bekijken. Is aan millenium park, altijd weer mooi om er te zijn, wie weet nog een stukje route 66 rijden, moet ook lukken route downloaden op de ipad en heerlijk via de navigatie history rijden.

Hij wil zelfs nog mensen gaan interviewen, verhalen uit de oude doos. Heerlijk, doet me goed om de actie te zien, hij zit er meteen helemaal in. Nu zit ik overigens in de bibliotheek, zoonlief krijgt extra les voor math, je ziet het of je ziet het niet, dat laatste, maar met alle plezier gaat hij nu naar de tutor. Ook wel mooi, via internet wordt dit geregeld, iedere keer als er een les is gegeven moet de tutor een verslag schrijven, als de ouders dit goedkeuren wordt er betaald. De tutors worden dus direct gemonitord, simpel doeltreffend systeem.

Presentatie moet op de cloud worden opgeslagen, met zijn eigen login en password, word door de school ingericht.

Vandaag was weer een mooie dag,

Zo kan je iedere dag wat beleven:

Ik,was bij Aerlingus een vlucht aan het boeken, credit card gegevens afgestaan, stoelen selecteren en alles ging lekker. Mobiel gaat af, een of ander 0800 nummer, daar heb ik het niet zo mee, maar toch opnemen, het was de bank, mijn bank volgens de dame aan de lijn. Het nummer was onbekend, dus ik zeg ik, van welk kantoor bellen jullie? Kon de dame niet vertellen, dus ik zei, ik vetrouw de boel niet, en ga wel naar mijn bank. Dus eerst bank bellen, de dame deed wat lacherig (wie neemt Adrie serieus?), maar begreep de urgentie en zou terug bellen. Nou werk ik voor mijn centen en voelde me toch niet helemaal lekker. Dus op naar de bank, de man aldaar, aardige kerel, af en toe lunchen we samen, hoorde het verhaal. Hij aan de bel, en vroeg mij het een en ander over mijn bestedingen van vandaag. Dus ik zei, heb net een ticket geboekt, oh, bij Aerlingus, jazeker, dan klopt alles. Wat blijkt , deze afschrijving wordt vanuit Ierland gedaan, en niet vanuit de VS, de CC maatschappij had de alarmbellen direct aan en belde de rekeninghouder. Een afwijking in het bestedingspatroon, en dat binnen 3 minuten, kijk daar word ik blij van.

Zeer prettig idee. Ik heb overigens nog nooit een storing gehad met niet kunnen pinnen hier in de VS, ook prettig. Zakelijk krijgen wij de betalingen binnen simpel met een check, handtekening erop van twee personen en klaar. Ik hoef dus niet te internet bankieren, ook lekker.

Dus vnadaag de afspraak voor de schouder, het is weer slechter geworden, althans niet beter. Dus vandaag een tweede cortisone erin. Wordt ik niet blij van, helemaal niet zelfs, maar het is niet anders. Er schijnt iets te zijn dat heet shock wave therapie, iets wat men ook gebruikt voor nierstenen, wordt gedaan in Europa, maar niet hier in de VS. Helaas, maar waar.

Vervolg, het heet radial shock wave therapy, niet in de VS voor de schouder FDA approved maar wel voor de voeten. Dus, op zoek naar een alternatief, het kan in Toronto, daar ben ik regelmatig, behandeling is normaal een intake, 3 keer therapie (met 1 week ertussen) en afhankelijk van het resultaat een 4de keer. Het kan ook, jawel, in Lelystad, daar ben ik van 17 juni tot 7 juli, morgen maar eens bellen naar de mogelijkheden aldaar, gewoon doen in de vakantie. Zal de kosten wel zelf moeten betalen, maar beter dan een operatie, want dat is het laatste alternatief. Operatie is verzekerd, alternatief niet, het is niet anders.

Wel besloten om het golven te laten wat het is de komende maanden, ja daar baal ik van, maar is wel het beste. Tevens minder autorijden, meer water drinken, en sinds ik 4-5 uur per dag aan de telefoon zit (mobiel, skype, vastnet) een headset gekocht, met een tweetal adaptors om snel om te kunnen schakelen. Wie weet bestel ik nog een BT headset, keuzes, keuzes, keuzes, ja, het is niet makkelijk

Dit week einde nog gereden in de S4 van buurman, een 2005 met V8 en iets over de 170.000 km. Staat in de verkoop, prijs weet ik niet, denk een $ 13.000. Wat een heerlijke auto,

We zijn in Canada, weer genoeg te doen. Merken als Jaguar / Land Rover zijn druk bezig met de dealers om wat nieuwbouw / aanpassingen te doen. Alleen om er binnen te komen heb je geduld nodig.

Rij in een heuze Hyundai Elantra, niet veel mis mee eigenlijk, OK, met automaat en een 4 cylinder geen sublieme aandrijving, maar het doet zijn werk, gemiddeld 1:14, niet slecht bij 120 km/uur gemiddeld (ik weet het, veels te hard voor Canada).

Vanmiddag naar Chicago, thuis gaat de rivier uit zijn voegen, maar eens wat foto's van maken. Zondag naar Las Vegas, slippertjes en zonnebrand mee! Moet nog een stropdas kopen, schijnt een aardig feest van BMW te zijn in de Wynn's.

We zijn in Canada, rijden een Hyundai Elantra, automaat, niets mis mee, komt goed mee in de stad en ip de snelweg, je mag hier max 100 dus appletje eitje, toch?

Voor $105 4 dagen kang een Koreaan onder de kont, nou moet ik zeggen dat ik gisteren na een uurtje of 4 in de auto te hebben gezeten mijn knieen wat begon te voelen, voor het eerst in welke auto dan ook. Ik hou het dus op vermoeidheid, of ouderdom van de bestuurder.

Heb wel aan mijn gezondheid gedacht en afspraken gemaakt in Nederland om mijn schouder aan de shockwave therapy te doen geloven. Tijdens de vakantie naar NL zullen we dit doen, ook dan naar DLD voor een sales meeting.

Canada is top, er wordt hier flonk geld geinvesteerd, heerlijk klimaat!

Gisteren midag en avond wat aan de wijn gezeten met de buren,coizza erbij, erg gezellig met de buren, onverwachts, mooiste wat er is. Toch maar om een uur of 10 naar huis, moest de koffer moest inpakken, en de wekker zetten. Op tijd wakker dacht k zo, toch iets te laat.

Op weg naar het vliegveld, te hard om proberen de rijd n te halen, jawel aangeouden, officer komt naar de auto, ik geef mijn rijbewijs en verzekeringsdocument en officer deelde mee dat ik 66 reed waar 45 was toegestaan. In mijlen.....dus daar komt een lekkere bekeuring, en dat om 6.10 op de zondag ochtend.

De man komt terug, en verteld, ik heb twee waarschuwingen voor je, 1) de plastic cover over de nummberbord moet binnen 5 dagen worden verwijderd, en 2) voor de snelheid. Dus geen bekeuring....zit nu in het vliegtuig naar Las Vegas, budget voor de roulette tafel is nog intact!

Zo we zijn een dag in Vegas, erg leuk, mooi weer, veel gokkers, veelal op leeftijd. Deze ochtend om 0745 het hotel verlaten en er zaten nog steeds mensen te gokken en, jawel, lekker roken bij de kasten.

Maar goed daar kwamen we niet voor, de BMW National Aftersales Conference, de grootste voor BMW in zijn soort, ik denk een 3000 mensen. Wat viel op, geen enkele hoge piet met een stropdas, waaronder verschillende Duitse medewerkers zoals Ludwig Willisch. Uit de hoge hoed kwam de I3 en de I8, indrukwekkende cijfers, maar ook realisme, waarbij het gewicht van de I3 1200 kg zal zijn, inclusief accupakket excl range extender (125 kg). 85 mijl electrisch, met range extender een stuk meer. De I3 komt er als coupe, 3 deurs en als 5 deurs. De 5 deurs zal coach doors hebben, en geen B-stijl. De GRP body staat mooi te pronken.

Kosten voor de I3 zal beginnen rond de $45.000. Men moet de auto aan de man zien te brengen, en dat zal koste wat het kost lukken. Men moet wel oM nog auto's te mogen verkopen in de VS, de MPG moet naar 55 mpg in 2018 en dat gaat niet lukken zonder dergelijke auto's.

Nog meer nieuws, jawel de nieuwe X5, F15?, zal komen met een 4 cylinder hybride aandrijving, 50 mpg zal mogelijk zijn.

Goed bezig zou je denken, echter men is niet tevreden over de JD power rating, dit moet beter, veel beter.

45K dollar voor een I3-tje ?? :eek: wat zou dat ding in NL dan gaan kosten.... :confused:

Presentatie was in de general sessie, heb hiervoor toestemming moeten vragen. Was zeer interessant, en er blijft veel informatie hangen, natuurlijk moet het je interesse hebben.

Plaatje:

Zal vandaag nog eens rondkijken,

PS prijs was een typo, het is maar $ 40.000, excl de $ 7.500 "korting" van de overheid. En het vebruik van de I8, 87 MPG, (0-60 M/U in 4.5 sec), vergelijk werd hier gemaakt met een 911 (21 mpg) en R8 (14 mg).

Fototje van de body, hier gaat het om de Coach versie:

Beurs is afgelopen, allemaal lekker gegaan, met vervolg afspraken. Wordt nog wat!

PSA-rules zei:
Waarom staat dit topic onder "mijn auto" als het de halve tijd alleen maar gaat over hoe geweldig en leuk het wel niet is in Amerika en over welke opdrachten allemaal worden binnen gehaald??

haha inderdaad beetje triest. geen vrienden of gewoon ontzettend narcistisch?

Heerlijk om te lezen en te volgen, dit topic. Het enthousiasme spat er vanaf!
Als iedereen zoveel liefde voor zijn vak had en zoveel genoot van de kleine dingen en kleine succesjes zijn leven, dan zou de wereld een leukere plek zijn.

Bart,

Feest maak jezelf, toch?

Sorry voor de fun, het trio van drie jaar geleden ingeruild voor het feest van vandaag.
Afsluitend feestje bij Encore Beach Club;

"Het leven is één groot feest, je moet alleen zelf de slingers op hangen" :D

En White is niet alleen goed met tegeltjes... maar ook met slingers :LOL:

Rearwheel Driver zei:
45K dollar voor een I3-tje ?? :eek: wat zou dat ding in NL dan gaan kosten.... :confused:

Wat dacht je van een Camry. Wat ik voor een vijfjarige heb betaald, 3.000 euro erboven op en je hebt een gloednieuwe in de VS.
Mijn auto kostte nieuw hier 40 ruggen, in de US betaalde je er toen 20.000 dollar voor. Dat valt gewoon bij elkaar te sparen in een paar jaar. Ongelooflijk.

Ketel, Heb nog wat voor jou gevonden, ga je zeker mooi vinden!, Net op de mail naar je gezet. Zal het ook even uploaden hier maar ben het password even zoek. Kwam ook nog een foto tegen waar wel de flits was gebruikt.....was it me?

Soloman, zeker bij elkaar te sparen, goede insteek, deed iedereen dat maar. Het is wel een saaie auto.........ik vind de Accord iets mooier, en de Optima rijd erg lekker, niet te vergeten boven genoemde Maxima.

Speciaal voor Ketel,

Vloermatten OEM BMW USA, zijn er ook voor Audi in deze stijl, niet in Europa te koop want je zet je voeten niet op het merk.....zit wat in. De donkere insert is van een ander materiaal.

Nog nieuws van VW: Jawel, groot nieuws, in Chattanooga, TN werkt men aan een nieuwe SUV, eentje die tussen de Tiguan en Touareg inkomt. Zal vast op basis van de US Passat zijn. Past lekker op de zelfde productie lijn. Nog meer, jawel ook de nieuwe Golf zal worden gebouwd in Mexico, dus niet alleen de Jetta en Beetle. VW verlaat Europ........

Terug
Bovenaan