A3-White: C3 ‘79, Model 3 ‘19, Model 3 ‘26

Zit ie ineens al in NL. Was het nog gelukt met die vage doekies? Zo ja, dan moeten we nog wat logistiek regelen.

Fast, vergeten.....stom vergeten, mijn excuses.

Na drie dagen Duitsland, sales meeting, nu in de buurt van Emmen. De Megane is tot op heden een lekkere reiswagen, of je nu 80 of 160 rijdt, daarboven niet het beste. Denk in de buurt van de 600 km in totaal tank is nog half vol.

Heb er werk bijgekregen en moet op zoek naar een nieuwe collega, welke dan de Journey zal gaan overnemen. Moet dus op zoek naar wat anders. Zoonlief is flink aan het zoeken, een Grand Cherokee, Explorer, Traverse, Durango, zijn zo de eerste auto's waaraan we denken. Wil persoonlijk niet meer dan $35.000 spenderen, echter als we gaan leasen dan is het budget een stuk ruimer. Moet eens wat onderzoek gaan doen naar deze mogelijkheid. De Journey was een jaartje oud toen we hem kochten, dat is ook mijn bedoeling als we nu weer gaan kopen.

Wordt een leuke periode!

Ben wat wezen zoeken op het web, de R klasse komt ook in aanmerking, een jaar, twee jaar oud, met 6 zitplaatsen dat is ook een must voor de nieuwe (vervangende) auto.

We zijn in Amsterdam, de eerste schok zijn we te boven, parkeerkosten, gelukkig maar een dag, daarna gratis parkeren in een prive parkeerplaats, gelukkig kennen we wat vrienden. We zitten in de Buiten Vissersstraat, mooi straatje, alles min of meer op loopafstand, en fietsen verhuur om de hoek. Wordt mooi!, morgen nog naar de therapie, dan naar Makkum, vrijdag terug in Amsterdam!

Zo even kijken naar een opvolger, internet handel!

Welkom in NL White :D
Zeker mooie periode met zoeken naar nieuwe ride...
Morgen heb ik tot 15u afspraak op Weesperstraat, daarna tijd en je hebt mijn nummer ;) Wel even zwaaien als je rode A6 ziet cruisen!

A3-White zei:
Na drie dagen Duitsland, sales meeting, nu in de buurt van Emmen. De Megane is tot op heden een lekkere reiswagen, of je nu 80 of 160 rijdt, daarboven niet het beste. Denk in de buurt van de 600 km in totaal tank is nog half vol.

Heb er werk bijgekregen en moet op zoek naar een nieuwe collega, welke dan de Journey zal gaan overnemen. Moet dus op zoek naar wat anders. Zoonlief is flink aan het zoeken, een Grand Cherokee, Explorer, Traverse, Durango, zijn zo de eerste auto's waaraan we denken. Wil persoonlijk niet meer dan $35.000 spenderen, echter als we gaan leasen dan is het budget een stuk ruimer. Moet eens wat onderzoek gaan doen naar deze mogelijkheid. De Journey was een jaartje oud toen we hem kochten, dat is ook mijn bedoeling als we nu weer gaan kopen.

Wordt een leuke periode!

Ben wat wezen zoeken op het web, de R klasse komt ook in aanmerking, een jaar, twee jaar oud, met 6 zitplaatsen dat is ook een must voor de nieuwe (vervangende) auto.

Keus genoeg :)

@twix, ik heb de meeste klanten in het luxe/dure segment (bmw/mercedes/lexus/audi) en rij dus liever niet in een dergelijke auto.

Een USAsuv, denkend aan de Durango staat hoog op mijn lijstje, zie alleen het brandstofverbruik en de stap naar de derde zitrij als een minpunt, zeker als R/T een lekkere auto.

Gisteren was een mooie dag, Lelystad stond op het bezoeklijstje, en daar hoord dan Donkervoort bij. Gastvrijheid altijd top bij hun, ook dit keer. Men herkende zoonlief, leuk dat je er weer bent, kijk gerust even rond, en als je vragen hebt horen we het wel. Na een half uurtje liepen we naar beneden, komt Joop Donkervoort op zoonlief aanlopen. Wat gepraat onderling, en Joop nam ons mee naar de werkplaats. Men is druk bezig met de eerste 25 stuks van de D8 te produceren, nummer 007 aangeraakt, en wie weet voor een nieuwe Bond film? Zoonlief zei heerlijk de details of de eerste 25 stuks, premium edition, Joop glunderde. Als klap op de vuurpijl mocht zoonlief nog in de prototype zitten, echt waar? Zeker, plaatje zal hier nog wel komen.

Daarna naar vrienden op bezoek, zoonlief bleef daar slapen in de Kota..........lachen voor die gasten.

Vandaag niet al te veel, maandag naar het Lauman museum, wordt een mooie dag (krijg net een belletje dat het museum op maandag dicht is, dus het wordt woensdag).

De Renault is een lekker ding, gemiddeld 1:20, niet slecht, je ziet er wel veel van rijden. Begin de keyless entry ook te begrijpen, start stop is toch wat omslachtiger dan met een automaat. Het is snel genoeg in de praktijk maar de handelingen zijn toch anders. Ben benieuwd of dit ook bij rijlessen aan de orde komt. Gek dat alle knopjes voor de navigatie in de auto zitten, maar geen mappen, best storend.

Volg al een tijdje dit topic en zie altijd mooie verhalen en plaatjes uit de USA voorbij komen. Maar het is mij niet helemaal duidelijk wat je voor werk doet, iets met vloeren leggen?
En over dat start-stop systeem, dat heb ik wel met rijles gehad, maar ik zou nu al niet meer weten hoe dat precies zit :p.

Kinyo2z zei:
Volg al een tijdje dit topic en zie altijd mooie verhalen en plaatjes uit de USA voorbij komen. Maar het is mij niet helemaal duidelijk wat je voor werk doet, iets met vloeren leggen?
En over dat start-stop systeem, dat heb ik wel met rijles gehad, maar ik zou nu al niet meer weten hoe dat precies zit :p.

het is begonnen met garagetegels maar nu rijdt ie van hot naar her en keurt auto's met veel pk's.
vrouwlief viel 't wel op dat we hier in kleinere autootjes rijden ,dat dan weer wel. 't blijft leuk :T

@Kino, wij leggen geen vloeren, verkopen alleen de tegel, niets meer en niets minder.

@Flop, je mist nog het grote mannen bierdrinken, dat is een nieuwe dimensie van mijn werk. Vandaag een Grolsch Krachtige Kanon gedronken, heerlijk bier, kan het iedereen aanraden, maar niet op een lege maag.

@Meeuw, wanneer kom je bij me langs, wil graag een pot golf met je spelen.

Amerikaanse verhalen: Vrijdag twee opdrachten binnen, totaal ca. 5200 m2, een in Auburn, NY en een in Denver, CO, beide kaasproducenten, en een 1200 m2 Kia dealer!!!, alleen werkplaats, kijk dat doet mij deugd!

Heb drie aanbiedingen liggen voor een Durango, of $ 29.000 voor een 290 pk / AWD of $ 39.000 voor een full options met V8, beide in zwart of een rode wat niet aan de orde is.

Welkom terug in Nederland Adrie (voor even), wat Meeuw al zei, ik lees ook altijd graag de verhalen van je in Amerika. En alle tripjes die je maakt voor je werk + privé. Lijkt me heerlijk door dat land te cruisen.

Ik begrijp het heel goed dat jullie hier voorzichtig in zijn geworden met mensen die misbruik maken van de gastvrijheid. Ik kan dat echt niet. Ik voel mij al schuldig/genant als ik aan de minibar kom in een gemiddeld hotel :)

Meike, velen denken dat wij in een kast van een huis wonen, helaas ons huis is niet veel groter dan een gemiddelde woning in Nederland. Dat gevoel van de minibar heb ik ook bij ieder hotel, het prettige is dat je het zelf mag betalen.

Heb wat onderzoek gedaan naar de Durango, er komt een nieuw model, grootste wijziging is dat er een 8 bak in komt, dat is voor de het wagengewicht en beperkte vermogen een vooruitgang, dus een nieuw model tegen MSRP of huidig model met $4500 minimale korting, keuzes, keuzes, keuzes.

Beperkte vermogen? Die V8 moet best van zijn plaats komen. Is een 5.8l toch? Ik heb er toen mee gereden toen ik een proefrit maakte in een Chrysler Aspen.

Twix, Durango is zwaar, erg zwaar, en met de 5 bak automaat traag met schakelen, dat wordt geschreven..........ik ga er sowieso in rijden.

Re: @Meeuw, wanneer kom je bij me langs, wil graag een pot golf met je spelen.

Heb je een officiële GVB? Dan kan ik je op de Haarlemmermeersche introduceren.

Een collega van me heeft een Citadel, het full option model wat jij beschrijft, en heeft geen klachten. Net even zitten kijken, de V8 is niet 5.8, maar 5.7l, maar ik kan me niet indenken dat die zo traag is. Maar nu zie ik inderdaad dat er ook een V6 is, dat wist ik niet. Met een gewicht van rond de 5000 pond is dat inderdaad misschien wat karig. Aan de andere kant, mijn Expedition sleurt ongeveer 5500 lbs rond met 300 pk. Maar wel met 6-bak.

Een Durango koop je uiteindelijk natuurlijk niet voor de snelheid. Maar nogmaals, de Chrysler Aspen (het broertje van de vorige Durango) kwam goed van zijn plek met de HEMI.

@Meeuw, geen GVB, maar speel rond handicap 25............

Twix, zodra ik terug ben in de VS zal ik meteen testrijden, het is alleen bij ons moelijker om een dag of drie een dergelijke auto te rijden op proef, dus zal voor een huurauto gaan kijken. Ik ben geen snelle rijder, daar leent de Journey zig ook niet voor, op en terug schakelen duurt aleen lang, en is niet altijd even prettig.

Vandaag in Almere geweest bij de locale Jeep, Mazda, Lancia en Alfa Romeo dealer. Alles in een showroom, best vreemd als je van ieder ander merk een eigen showroom verwacht. Stond een Jeep Grand Cherokee, een diesel, kosten Euro 65.000, een redelijk simpele Laredo, best mooi, kofferbak is niet veel groter, en denk zelfs kleiner dan van de Journey, stoelen zijn ook niet veel beter. Imposante auto, maar niet als 7 zitter, moet eens goed gaan nadenken,

Ik denk dat wanneer je een echte zevenzitter wil, er maar weinig opties zijn. Moet je ook nog bagage mee kunnen nemen wanneer het een zevenzitter is?

Wat foto's, wat zullen we doen 3-4 maanden wachten en $ 5-6000 meer betalen, of het oude model en min of meer direct rijden en $ 5-6000 besparen.

2011-2013 model:
2011Durango_zps8fc73b4d.jpg
[/URL]
2011durangorear_zpsbc5459b8.jpg
[/URL]

2014 model:
2014durangofront_zps179fe485.jpg
[/URL]
2014download_zpsdb3fd16f.jpg
[/URL]

Ik neig naar het laatste,

A3-White zei:
De Journey was een jaartje oud toen we hem kochten, dat is ook mijn bedoeling als we nu weer gaan kopen.

Als je het nieuwe model wil, met de 8-bak, dan wordt het dus 3-4 maanden PLUS 1 jaar wachten...... :p

Die 8-bak is zeker de moeite waard t.o.v. een 5-bak, maar $ 5000,- is een bak geld die je in je zak houdt. Welke veranderingen zijn er nog meer van Model Year 2013 naar 2014?
En niet onbelangrijk: hoe lang ben je van plan ermee te rijden (i.v.m. restwaarde oude vs. nieuwe Model Year)?

Bart 2014 komt dit najaar, dus 3-4 maanden. Restwaarde lig ik niet wakker van, denk er een jaar of 4-5 mee te doen.

Qua looks zou ik voor MY 2014 gaan, maar $5000 is wel heel veel. Dan zou ik toch naar het laatste neigen.

Gisteren even bij de dealer geweest om de prijs van de auto's te bekijken. De Durango die ik op het oog hebt kost nette $ 29.000, de Jeep (iets luxer en 8 versnellingen) komt op $35.000.

Lease, met $ 5.000 aanbetaling: Durango $ 550.00 per maand / Jeep $ 625.00 per maand, 36 maanden en 20.000 mijl per jaar, excl verzekering.

Durango: $ 5.000 + 36 x $ 550 = $ 24.800 - Restwaarde: $ 4.200
Jeep: $ 5.000 + 36 x $ 625 = $ 27500 - Restwaarde : $ 7.500

Waarde op 3 jaar oud en 60.000 op de teller zou toch in de buurt van 40% van de nieuwprijs moeten zijn, dus prijzen zijn wat hoog, en dan beter cash betalen, en bespaard minimaal $ 200 per maand.

Maar eens verder kijken.

A3-White zei:
Gisteren even bij de dealer geweest om de prijs van de auto's te bekijken. De Durango die ik op het oog hebt kost nette $ 29.000, de Jeep (iets luxer en 8 versnellingen) komt op $35.000.

Lease, met $ 5.000 aanbetaling: Durango $ 550.00 per maand / Jeep $ 625.00 per maand, 36 maanden en 20.000 mijl per jaar, excl verzekering.

Durango: $ 5.000 + 36 x $ 550 = $ 24.800 - Restwaarde: $ 4.200
Jeep: $ 5.000 + 36 x $ 625 = $ 27500 - Restwaarde : $ 7.500

Waarde op 3 jaar oud en 60.000 op de teller zou toch in de buurt van 40% van de nieuwprijs moeten zijn, dus prijzen zijn wat hoog, en dan beter cash betalen, en bespaard minimaal $ 200 per maand.

Maar eens verder kijken.

Je hebt wat meer gegevens nodig om te kunnen zien of de deal die je krijgt op een lease een goede is. Een heel belangrijk gegeven is de money factor, i.e., het rentepercentage wat over de lease berekend wordt. Je kunt niet redeneren dat je speelt met een restwaarde van $ 7,500 voor de Jeep bijvoorbeeld, omdat in de maandelijkse lease payment een rentepercentage is verwerkt. Dat zou in dit geval best wel eens (veel) te hoog kunnen zijn.

Op deze website: https://www.ridewithg.com kun je een goede lease calculator vinden waarin je alle relevante informatie kunt invoeren, waarna de deal een score krijgt toebedeeld. Alles rond de 90 of hoger is prima. Hier een uitgebreide uitleg: https://www.ridewithg.com/index.php/2011/07/estimating-your-payments-with-the-rwg-calculator/ . Deze website geeft voor sommige merken ook overzichten van lease deals en money factors die door automerken op dit moment worden gegeven.

Eventueel kun je ook bij edmunds.com kijken: voor ieder merk en model heeft Edmunds een leaseprijzen overzicht, waarin je kunt zien wat andere mensen betalen voor gelijkwaardige auto's en waarin ook informatie over rentepercentages etc. wordt gegeven. Voorbeeld voor de Grand Cherokee: https://townhall-talk.edmunds.com/direct/view/.ef9da33/1161 .

Tenslotte, ik zou zelf nooit een down payment doen op een lease. Je verlaagt daarmee namelijk alleen maar het maandbedrag: dan kun je het geld beter zelf op een rekening laten staan en dat gebruiken om de maandelijkse rekening mee te betalen. Daarnaast, mocht je de auto total loss rijden: de verzekeraar keert alleen maar genoeg uit om de leasemaatschappij schadeloos te stellen, de down payment ben je in dat geval dus kwijt…

Leuk topic, wij hebben ook een tijdje in de USA gewoond en hadden toen een Ford Freestyle; in basis een verlengde Volvo S80 met vierkant Ford omhulsel. Was een super auto, erg ruim voor 7 personen met bagage.

Is de opvolger van de Freestyle geen optie? De Flex:

0.jpg

best een grappige auto

@basjc niets voor mij, teveel een verlengde Mini.

@sam dank je wel, zoals je zelf ook uitlegd lijkt de lease prijs erg hoog, zelfs als een bovengemidd rente is opgenomen.

Wou rustig aan doen deze zomer, maar zit inmiddels in ht vliegtuig naar Vancouver.

2/7 zit ie in Almere om een auto van 65000 te bekijken
9/7 weer pleithuizen naar Vancouver pfff Vrouw Holle
is er niks bij. :p

Gisterenavond wezen kijken naar Toyota, de Rav4, middenconsole krast vreselijk, nageltje laat lelijke beschadigingen na, dus dit valt af. Men heeft wel de Venza en de 4Runner, of toch de FJ (vermoed dat deze niet echt comfortabel is) past mooi bij onze bedrijfskleuren:

https://www.auto.com/cars/Toyota-FJ-Cruiser-2007-JTEBU11FX70028657

Ook bij Ford, de Explore, Edge en Escape, waarbij de Escape iets te klein is, de Edge niet echt mooi, en de Explorer mooi en groot, maar misschien iets te kostbaar. Ook bij Nissan geweest, een Xterra of een Armada (gebruikt) zouden kunnen werken, de Pathfinder niet, want pas niet onder de kofferklep rechtop staan.

Vanavond even kijken naar GMC / Buick / Chevrolet eens kijken wat daar beschikbaar is. We zullen zien, sta overal open voor en de zevenzitter is niet een must meer (dank je Twix).

Graag gedaan. Ik heb ervaring, de Expedition is een achtzitter en de derde rij is maar een keer gebruikt... Door mezelf, om te kijken of het past... De rest van de tiid is de zitrij weggeklapt. Desalniettemin denk ik dat de Expedition een grandioze auto is wanneer je een fullsize SUV zoekt.

De Explorer is flink gegroeid. Mooie auto. Buick Enclave? Chevy Traverse? GMC Terrain? GMC Acadia?

Kijk ook eens naar de Mazda CX-5. Klasse van de Rav4, maar rijdt met de 2.5-liter motor een stuk beter. Heeft ook een uitstekende automaat, en zit standaard al goed in de spullen. Heb onlangs met een bevriend stel in die klasse een aantal proefritten gemaakt (Outback, Forester, CR-V, RAV-4, Escape en CX-5) en van die auto's reed de CX-5 met afstand het beste.

Ook nog het overwegen waard misschien: een nieuwe of jong gebruikte Volvo XC60 of XC90 (die laatste is ook met derde zitrij beschikbaar)—als het meezit kun je die nog wel een vinden met gratis onderhoudsplan van Volvo, en als het nieuw moet misschien een Acura RDX of inderdaad zoals Twix zegt, een MDX?

Sam, Mazda staat niet op mijn lijstje, nog geen dealership op mijn referentie lijst staan, dus valt direct af.

Ook de luxe merken als Mercedes, BMW, Audi, Lexus, Infiniti, Acura, Cadillac vallen af. Was bij de Honda dealer, stond een CRV, maar viel af, omdat ik niet onder kofferklel kon doorlopen als deze geopend is. Wel de Pilot gezien, mooie auto, ruim en stevig. Prijs is interessant, korting ook, gaan we eens in proefrijden.

Nog niet bij Chevrolet, Buick en GMC geweest, moet ik nog doen, heb de tijd. Over twee weken naar Atlanta, hopelijk direct nieuwe medewerker aannemen, we zullen zien. Chevrolet Traverse is een optie, Buick Enclave niet, is typisch een vrouwen SUV, de Acadia is een optie, eens erg goed naar kijken.

Zakelijk weinig nieuws, al is July 2013 de beste maand, zowel als uitleveren als order intake. Gaat goed in de VS!,

A3-White zei:
Sam, Mazda staat niet op mijn lijstje, nog geen dealership op mijn referentie lijst staan, dus valt direct af.

Ook de luxe merken als Mercedes, BMW, Audi, Lexus, Infiniti, Acura, Cadillac vallen af. Was bij de Honda dealer, stond een CRV, maar viel af, omdat ik niet onder kofferklel kon doorlopen als deze geopend is. Wel de Pilot gezien, mooie auto, ruim en stevig. Prijs is interessant, korting ook, gaan we eens in proefrijden.

Nog niet bij Chevrolet, Buick en GMC geweest, moet ik nog doen, heb de tijd. Over twee weken naar Atlanta, hopelijk direct nieuwe medewerker aannemen, we zullen zien. Chevrolet Traverse is een optie, Buick Enclave niet, is typisch een vrouwen SUV, de Acadia is een optie, eens erg goed naar kijken.

Zakelijk weinig nieuws, al is July 2013 de beste maand, zowel als uitleveren als order intake. Gaat goed in de VS!,
gaat heel goed behalve in Detroit, stad heeft faillissement aangevraagd ivm zo'n 15 miljard schuld. :p

Tekenend, dat je zo'n smiley plaatst achter zo'n opmerking.
Droeftoeter.

Ik wou het niet zeggen.
Ik ben het met je eens. Wat is er nou lollig aan. Gebrek aan meeleven.(n)
Veel mensen zijn hier de dupe van, ook gepensioneerden. Juist gepensioneerden.

We hebben Rutte nog gebeld of hij even een paar miljard wil overmaken, hoor het maandag. Nam lachend de telefoon op, sure, we will do it, send me a deep pan Chicago style pizza, the Dutch now how to chew it all.

Rutte was in Houston een tweetal weken terug. Hij zei tegen de burgemeester: "We have an economic crisis in The Netherlands from have I you there."

Twix zei:
Rutte was in Houston een tweetal weken terug. Hij zei tegen de burgemeester: "We have an economic crisis in The Netherlands from have I you there."

Haha, ik ben momenteel op Aruba bij mijn ouders op bezoek, en toen ik vorige week aankwam kwam Rutte ook net aanvliegen. De dagen erna werd hij wat rondgetoerd op het eiland, waarbij hij vervolgens tijdens de busrit over het eiland in slaap viel. Jet lag was het excuus… o_O

@A3: Snap dat als Mazda geen zaken met jou wil doen, je dat dan ook niet met hun doet. 't Moet wel een beetje tweerichtingsverkeer zijn...

Traverse en Acadia zijn allebei prettige auto's, heb ze allebei al een keer als een rental gehad en vooral de Acadia beviel goed: van binnen net iets mooier afgewerkt. Wat misschien ook nog een mogelijkheid is (maar die heb je misschien al bekeken en ongeschikt bevonden, dat weet ik niet): de Toyota 4Runner. Is misschien iets minder verfijnd dan de andere kandidaten (hij staat nog op een truck frame), maar het is wel een buitengewoon capabele SUV. (Ook off-road in Aruba buitengewoon op z'n plek—geloof niet dat m'n moeder 'm daar al eens ooit voor gebruikt had, haha :p ) Het is wel een flinke schoenendoos (ofwel, lomp), dus het verbruik zal wel niet geweldig zijn.

Last but not least: wat denk je van de Hyundai Santa Fe (niet de Santa Fe Sport)? De Santa Fe is flink gegroeid en heeft tegenwoordig 3 zitrijen, een heel redelijke vanafprijs, lange garantie, en zit goed in de spullen ($28,600-$33,350 voor een 3.3 V6/290hp).

Twix zei:

Te triest voor woorden..

De overzeese eilanden mogen ook al weg van hem.

Oude MKX is niet mooi, de nieuwe wel, maar te duur en te luxe.

De Honda Pilot heeft een goede indruk op mij gemaakt, moet er maar een snel in gaan rijden. De locale Honda dealer alhier gaat een nieuwe Audi neerzetten, misschien kan ik er een deal mee uitslepen,

We zullen zien.

Durashift zei:
Twix zei:

Te triest voor woorden..

De overzeese eilanden mogen ook al weg van hem.

Van mij mogen die ook weg. We get grey hair from them :rolleyes:

A3-White zei:
Oude MKX is niet mooi, de nieuwe wel, maar te duur en te luxe.

Ik refereerde ook aan de nieuwe, maar had niet verwacht dat je hem mooi zou vinden... maar te duur en te luxe zijn natuurlijk ook belangrijke punten... met name het eerste.

Ik zag dit weekend een Cadillac SRX voorbij rijden. Is dat niet wat? Je ziet, ik blijf de Amerikaanse merken aanprijzen... ;) Persoonlijk heb ik niet zo veel met de Pilot, maar het is ongetwijfeld een goede auto. Kan je geen slechte keus mee maken.

Wou je vrouw ook niet een pick up, een tijdje terug? Daarin is natuurlijk ook nog genoeg keus. Daarbij, wanneer een V8 te gek is, de F150 is er tegenwoordig ook met de Ecoboost V6.

@ Meeuw: Als ik teruglas hoe Rutte het zei over de eilanden, heeft 'ie nog gelijk ook. Ik denk ook niet dat Durashift doorheeft dat de 'from have I you there' en grap was...

Twix, als je Rutte een keer Engels hebt horen praten, en altijd zijn lach ziet dan zou hij het zo kunnen hebben gezegd.

SRX is zeker een mooie auto, achterzijde is wat te schuin, en inhoud kofferbak is dan te klein. Overigens is the Pathfinder ook een aardige auto. Een F150 komt niet voor de deur, te veel contractors-auto/truck, zelfde voor een RAM.

Van het week einde overigens op Lake Michigan gevaren, was leuk, het water was niet al te koud, dus ook nog even een dook genomen. Ook bij een baseball wedstrijd geweest, weggerent........foto's volgen later op de dag.

Terug
Bovenaan