A
Anoniem
Guest
Zit ie ineens al in NL. Was het nog gelukt met die vage doekies? Zo ja, dan moeten we nog wat logistiek regelen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
A3-White zei:Na drie dagen Duitsland, sales meeting, nu in de buurt van Emmen. De Megane is tot op heden een lekkere reiswagen, of je nu 80 of 160 rijdt, daarboven niet het beste. Denk in de buurt van de 600 km in totaal tank is nog half vol.
Heb er werk bijgekregen en moet op zoek naar een nieuwe collega, welke dan de Journey zal gaan overnemen. Moet dus op zoek naar wat anders. Zoonlief is flink aan het zoeken, een Grand Cherokee, Explorer, Traverse, Durango, zijn zo de eerste auto's waaraan we denken. Wil persoonlijk niet meer dan $35.000 spenderen, echter als we gaan leasen dan is het budget een stuk ruimer. Moet eens wat onderzoek gaan doen naar deze mogelijkheid. De Journey was een jaartje oud toen we hem kochten, dat is ook mijn bedoeling als we nu weer gaan kopen.
Wordt een leuke periode!
Ben wat wezen zoeken op het web, de R klasse komt ook in aanmerking, een jaar, twee jaar oud, met 6 zitplaatsen dat is ook een must voor de nieuwe (vervangende) auto.
Kinyo2z zei:Volg al een tijdje dit topic en zie altijd mooie verhalen en plaatjes uit de USA voorbij komen. Maar het is mij niet helemaal duidelijk wat je voor werk doet, iets met vloeren leggen?
En over dat start-stop systeem, dat heb ik wel met rijles gehad, maar ik zou nu al niet meer weten hoe dat precies zit.
A3-White zei:De Journey was een jaartje oud toen we hem kochten, dat is ook mijn bedoeling als we nu weer gaan kopen.
A3-White zei:Gisteren even bij de dealer geweest om de prijs van de auto's te bekijken. De Durango die ik op het oog hebt kost nette $ 29.000, de Jeep (iets luxer en 8 versnellingen) komt op $35.000.
Lease, met $ 5.000 aanbetaling: Durango $ 550.00 per maand / Jeep $ 625.00 per maand, 36 maanden en 20.000 mijl per jaar, excl verzekering.
Durango: $ 5.000 + 36 x $ 550 = $ 24.800 - Restwaarde: $ 4.200
Jeep: $ 5.000 + 36 x $ 625 = $ 27500 - Restwaarde : $ 7.500
Waarde op 3 jaar oud en 60.000 op de teller zou toch in de buurt van 40% van de nieuwprijs moeten zijn, dus prijzen zijn wat hoog, en dan beter cash betalen, en bespaard minimaal $ 200 per maand.
Maar eens verder kijken.
gaat heel goed behalve in Detroit, stad heeft faillissement aangevraagd ivm zo'n 15 miljard schuld.A3-White zei:Sam, Mazda staat niet op mijn lijstje, nog geen dealership op mijn referentie lijst staan, dus valt direct af.
Ook de luxe merken als Mercedes, BMW, Audi, Lexus, Infiniti, Acura, Cadillac vallen af. Was bij de Honda dealer, stond een CRV, maar viel af, omdat ik niet onder kofferklel kon doorlopen als deze geopend is. Wel de Pilot gezien, mooie auto, ruim en stevig. Prijs is interessant, korting ook, gaan we eens in proefrijden.
Nog niet bij Chevrolet, Buick en GMC geweest, moet ik nog doen, heb de tijd. Over twee weken naar Atlanta, hopelijk direct nieuwe medewerker aannemen, we zullen zien. Chevrolet Traverse is een optie, Buick Enclave niet, is typisch een vrouwen SUV, de Acadia is een optie, eens erg goed naar kijken.
Zakelijk weinig nieuws, al is July 2013 de beste maand, zowel als uitleveren als order intake. Gaat goed in de VS!,
Twix zei:Rutte was in Houston een tweetal weken terug. Hij zei tegen de burgemeester: "We have an economic crisis in The Netherlands from have I you there."
Twix zei:Rutte was in Houston een tweetal weken terug. Hij zei tegen de burgemeester: "We have an economic crisis in The Netherlands from have I you there."
A3-White zei:de Edge niet echt mooi
Durashift zei:Twix zei:Rutte was in Houston een tweetal weken terug. Hij zei tegen de burgemeester: "We have an economic crisis in The Netherlands from have I you there."
Te triest voor woorden..
De overzeese eilanden mogen ook al weg van hem.
A3-White zei:Oude MKX is niet mooi, de nieuwe wel, maar te duur en te luxe.