Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
vertmaori zei:met wieldoppen op veel te klein lichtmetaal.
Tot slot maandag een Tempo-100 keuring zodat je in Duitsland legaal 100 mag.
Ik betrapte me er zelf op overigens zo straks op weg naar huis 110 te rijden. Even wennen
adinsx zei:Verder kwam ik 'gewoon wat leuks voor in de zomer' tegen, maar ik heb nog geen medestanders. Thuis niet, en ook m'n ouders (die na de verkoop van de R17 Découvrable nog altijd een cabriootje willen) krijg ik nog niet mee.
Wordt vervolgd...
Damianw26 zei:Heerlijke stuurmansweg inderdaad, niet echt lang, en op sommige stukken echt te onoverzichtelijk/ te veel ander verkeer om wat harder te rijden helaas. Ik heb je zaterdag trouwens gespot op de rotonde bij de intratuin, witte megane gt line met een K in het nummer zie ik nu, kan niet missen![]()

adinsx zei:Gezinsleven heeft een vreemde invloed op mensen... oh en inderdaad, RS-loos maakt het wel wat saai hier![]()
En qualitytime met de jongste telg. De oudste zat al snel in de zandbak vriendinnetjes te maken.
British Racing Green zei:En qualitytime met de jongste telg. De oudste zat al snel in de zandbak vriendinnetjes te maken.
Even gemist dat er intussen 2 kleintjes waren... Alsnog gefeliciteerd.
Ziet er gezellig uit, zeker met het huidige zomerweer. Maar zal niet meteen mijn vakantiewijze worden![]()
Kristian zei:Heerlijke plaatjes. Campingleven is inderdaad top. Volgens mij heb je ook een Dorema President voortent als ik het zo zie. Wij hebben vorig weekend gekampeerd en staan nu weer op de camping in Mander. Dat is ook het voordeel van een caravan, inpakken en wegwezen en je hebt vakantie.
Voor de kids ook geweldig, die zie je gewoon genieten.
Verbruik met tegenwind is inderdaad even schrikken, meter schiet dan fors uit. Normaal gesproken rij ik zo tegen de 1:10 met caravan er achter.
Boppie zei:Voor de kleine inderdaad fantastisch. Afgelopen weekend kop van Noord Holland aangedaan met de camper. Geweldig om de kleine te zien genieten op het strand.
Micha D. zei:Als je dan toch moet kamperen is het zo helemaal niet zo heel erg, prima auto ervoor, strakke combi.
Leuk, wij stonden met het Dreamteam (Forze Delft) waar ik bij zit laatst in de AMT, met een foto van mij paginagroot. Misschien heb je hem voorbij zien komen?
adinsx zei:
Carfanatic zei:komisch, van "check eens hoe hard mijn rs225 optrekt" naar "Kogeldruk in eerste instantie, na wat verschuiven 77,9kg en dus prima." in een paar jaar![]()
Gehaktstaaf zei:Mbt die ECO-knop. Daarmee heeft Renault wat mij betreft nogal de plank misgeslagen. Sowieso schakelt hij weer automatisch naar ECO als de auto uitgeschakeld is geweest, toch?
Dat hele c-segment is op een paar snelle motoriseringen na, zaaddodend. Ik erger mij minder aan het saaie uiterlijk van een Golf als aan de missers als bv multimedia in de Megane. Zeker voor een leaseauto, waar je veel in rijdt zou ik echt voor ergonomie en comfort gaan. Dat is bij de Golf wel goed geregeld.Springbok zei:Golf zou je denk spijt van krijgen. Erg fijne auto, maar 0,0 emotie. Dat was ik snel zat.
Springbok zei:Tsja. Mijn 2007 Leon was in veel opzichten de mindere tov mijn 2011 Golf. Toch denk ik daar met veel meer plezier aan terug.
adinsx zei:De ventilator gaat niet harder draaien terwijl er wel koude lucht uit komt.
Samen met de technicus en de diagnoseapparatuur gekeken naar waarden van sensoren.
Interieursensor: 26 graden
Mengklepsensor: 4 graden (kortom de airco werkt)
Aansturing kachelventilator: 40%, en daar bleef hij steevast op staan
adinsx zei:De dader niet meer gevonden, en ondanks no-claim module bij de verzekering laat ik het niet maken. Dat kost ons 5 schadevrije jaren, en daarnaast ben ik al fanatiek aan het polijsten geweest en zie je het alleen als je het weet.
Hoe nu verder...
Samengevat: Prima vakantie gehad. De Mégane is heel gebleven ondanks toch wel wat extra gewicht er achter. Op naar... Tja, naar wat eigenlijk? Nog een zomervakantie met de Mégane? Of gaat hij er op 1-02-2018 uit zoals het nu in het leasecontract staat?
Daarover heb ik de nodige twijfels. Van wel of niet verlengen naar 08-08-2018 tot welke opvolger er moet komen, maar dat komt in een andere post.![]()