Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Pjötr zei:Jammer, maar dan moet ik toch maar eens keer richting Diever/Appelscha... Ik heb overigens een Autovisie dubbel, uit 1994 met daarin een artikel over de SLK, belang bij Bofkont?
Pjötr in het meeting topic zei:Ik ben ook weer thuis, wat een helse weg is geweest!
Vrij snel begon het te regenen, en dat is op een moment over gegaan in keihard regenen. Gelukkig had ik net iets gegeten, en kon ik er dus tegenaan, maar de keiharde regen zorgde ervoor dat de wisser van de Y het totaal niet aankon, en ik dus amper wat zag sad smiley Met een gangetje van 80-100 uiteindelijk thuis gekomen.
Uiteindelijk was het wel weer iets droger geworden, en in Assen, op steenworp van mijn huis reed ik achter een auto de rotonde op, plotseling besluit deze bestuurder om midden op de rotonde te stoppen, en iemand voor te laten gaan, gelukkig dankzij afstand en lage snelheid is er niets gebeurd, ware het niet dat de Focus achter me volledig in de ankers moest, en ook "scheef" tot stilstand kwam, ik stond dus ook letterlijk te shaken...
En om even op de meeting terug te komen, op de laptop gaat dat iets beter dan op de telefoon.
Super leuk vond ik het dus! De eerste keer op een meeting, en dan als "deelnemer" al die aandacht voor de Y, dat had ik echt niet verwacht!
Daar was ik eigenlijk een beetje van overrompeld, want ik was echt bang dat mensen zouden denken "wat een roestbak"
Ik heb echt een super middag gehad, ik ga nu ongetwijfeld mensen te niet doen, want helaas heb ik niet met iedereen gesproken...
Meike, bedankt voor je heerlijke enthousiasme! Ik baal nog steeds dat ik eigenlijk jullie Elise helemaal niet heb gezien! (sorry)
Micha, super leuk jou in het echt te zien, bedankt voor het fixen van de hoedenplank! We gaan fotoshoot doen! smiling smiley
Meneer met de Uno, ik weet uw naam niet meer, maar super leuk u ontmoet te hebben, als ik Y10 info moet, hoort u het van me!
Carkiller, ondanks dat ik tot vandaag een soort afkeer voor Impreza had, ben ik om... wat een plaatje!
Tim, die forummer heet Bofkont! EN degene die dat dashboard heeft gedaan heeft ook een topic hier trouwens, ik weet alleen even z'n naam niet meer..
Arnoud, super leuk om jou te ontmoeten, post anders de foto's later, en maak eerst een "mijn topic" aan! Ik heb nog nagedacht, en ik zou gaan opknappen, niet overzetten winking smiley
Ralph, je hebt eigenlijk het mooiste compliment aan me gegeven, je opmerking dat je voor de Y10 & nog een wagen bent gekomen, er bestaat een kans overigens dat de Xantia te koop komt winking smiley
Rob je Pony eye popping smiley EN je had wederom gelijk, in het echt is ie nog mooier..
Dennis, ik ben nu echt benieuwd naar Kadett 1 smiling smiley
Thomas, bedankt voor de Rover info! Prachtige Rover heb je, net als Marc!
Twan, als je trouwens een andere auto wilt, maar die wel ook nog citroën is, maar ook weer niet, kan je misschien een auto van de drieling nemen (aygo, c1, 107)
Eelco, veilig thuis gekomen?
Jammer dat ik enkele mensen niet heb gesproken die ik eigenlijk wel wou spreken, ik zag je Punto Barri. smiling smiley Matthijs, jammer dat ik je niet gesproken heb, maar je Ascona is een plaatje!
Ook zag een paar erg fraaie auto's Malaga, de Alfa 4c, 605, XM... super leuk!
Trouwens, het meest hilarische was wel dat ik vrienden van me tegenkwam, en toen ik vertelde dat ik met een Lancia was, kreeg ik als antwoord "vandaar de ANWB"

Pjötr zei:.....Natuurlijk had ik wel een klein beetje hoop dat er niets aan de hand zou zijn, en er een strakke Lancia onder de zwarte prut vandaan kwam, maar ja dat is natuurlijk struisvogel-gedrag.
![]()
De roest op de hoek van het portier, dit lijkt onder de sticker alleen op de 2 bekende plekjes te zitten.. en ze ogen ook niet groter dan verwacht.
De makkelijkste optie is, de deuren vervangen.. !
Pjötr zei:EN bedankt @PM om hem zichtbaar te maken, waar blijft jouw topic nou?![]()
@PM zei:Pjötr zei:EN bedankt @PM om hem zichtbaar te maken, waar blijft jouw topic nou?![]()
Nou vort maar. Ben maar eens begonnen te typen, twee kantjes (in Word) volgeluld en ik zit pas in 2002![]()
@PM zei:Pjötr zei:EN bedankt @PM om hem zichtbaar te maken, waar blijft jouw topic nou?![]()
Nou vort maar. Ben maar eens begonnen te typen, twee kantjes (in Word) volgeluld en ik zit pas in 2002![]()
Rob0032 zei:@PM zei:Pjötr zei:EN bedankt @PM om hem zichtbaar te maken, waar blijft jouw topic nou?![]()
Je begint bij de oerknal?![]()
@PM zei:.......Alleen bestaat dan het gevaar dat het nooit meer 2003 wordt in dat topic (ken mezelf langer dan vandaag).
Altai zei:Nb In de De Meern Alfa zat wel een geweldig geluid. In mijn beleving hoor ik die grom nog wel eens s' nachts.![]()