Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.

Pjötr zei:Dirk, inderdaad heb ik dit anders aangepakt als het spijltje van de Hyundai. Maar daarnaast is dit ook een ander "probleem" , bij de Getz was het afgebladerd, hier gewoon verdwenen. Beetje appels met peren vergelijken dus, maar bedankt voor het meedenken!
Klassiekerrijder zei:De eerste indruk van een auto gaat vaak om kleine dingen. Als je 'm op deze manier consequent aanpakt, heb je straks de mooiste Y10 van Nederland staan. Ik zat me overigens net af te vragen hoelang geleden ik de laatste Y10 in het wild heb gezien... volgens mij 4 jaar geleden in Utrecht, een facelifter. Het is echt een zeldzaam model geworden. De foto kan ik helaas niet meer vinden in mijn online album.

Caspian zei:Ze zijn ook in Italië al aardig zeldzaam volgens mij.. Ik heb er in twee weken tijd maar 1 gezien, zonder foto, dat dan weer wel.In Portugal heb ik in twee weken tijd 4 gezien, waarvan maar een van voor de facelift en de rest van er na. Wederom geen een op de foto kunnen krijgen...
ginkelvanmichiel zei:kijk eens:
https://link.marktplaats.nl/m957156315
Pjötr zei:Oh dan tel ik de maagdelijke witte import niet mee
Pjötr zei:.... de laatste Y10 die ik in het wild zag, was trouwens semi-wild trouwens, EN in 2008!?

Pjötr zei:Ja die is fraai he? Mag ook wel, want een vraagprijs van 8000 euro is niet mals...
Nissan GT-R zei:Waarom geen lichtmetaal.....![]()
Twix zei:Lekker bezig Pjötr! Bizar van de apk, zoiets heb ik nog nooit gehoord. Eigenlijk ben je nu dus helemaal spekkoper, een extra lange apk.
danny1995 zei:Leuke doppen!
Boppie zei:Pjötr zei:Ja die is fraai he? Mag ook wel, want een vraagprijs van 8000 euro is niet mals...
Hoeveel?
Klassiekerrijder zei:Netjes geworden zo! Misschien zitten de doppen vast achter de wielbouten, dat heb ik tenminste bij meer Hyundais gezien.

Pjötr zei:Caspian zei:Ze zijn ook in Italië al aardig zeldzaam volgens mij.. Ik heb er in twee weken tijd maar 1 gezien, zonder foto, dat dan weer wel.In Portugal heb ik in twee weken tijd 4 gezien, waarvan maar een van voor de facelift en de rest van er na. Wederom geen een op de foto kunnen krijgen...
Zo zeldzaam en dan geen foto's?Zelfs Ferrari is minder zeldzaam!
Maar inderdaad, terwijl Italië de grootste afzetmarkt was, zijn het inmiddels ook daar topspots. In Engeland rijden er ook nog een paar, maar ook daar is het zeldzaamheid, net als hier..
Niels, is wat Y10 spots betreft de topspotter, hij zag er volgens mij 3. Niet zo gek overigens want die zijn allemaal van de zelfde eigenaar![]()
Pjötr zei:Klassiekerrijder zei:Netjes geworden zo! Misschien zitten de doppen vast achter de wielbouten, dat heb ik tenminste bij meer Hyundais gezien.
Dankje Tom, de dippen zitten inderdaad vast achter de bouten, die ik amper los kreeg, als het goed is gaat 'n vriend me helpen vandaag.
Het rare is, het lijkt net alsof de gaten waar de bouten door moeten, niet helemaal gelijk zijn .. Terwijl ze dat wel "moeten zijn"
Altai zei:Verstandig om binnen te blijven dit weekend.
Vooruitzichten KNMI:
Aanvankelijk nog veel bewolking en enkele buien. Na maandag droog, meer zon en langzaam oplopende middagtemperaturen.
OP 04/09/2015 04.26 uur.
Caspian zei:Pjötr zei:Caspian zei:Ze zijn ook in Italië al aardig zeldzaam volgens mij.. Ik heb er in twee weken tijd maar 1 gezien, zonder foto, dat dan weer wel.In Portugal heb ik in twee weken tijd 4 gezien, waarvan maar een van voor de facelift en de rest van er na. Wederom geen een op de foto kunnen krijgen...
Zo zeldzaam en dan geen foto's?Zelfs Ferrari is minder zeldzaam!
Maar inderdaad, terwijl Italië de grootste afzetmarkt was, zijn het inmiddels ook daar topspots. In Engeland rijden er ook nog een paar, maar ook daar is het zeldzaamheid, net als hier..
Niels, is wat Y10 spots betreft de topspotter, hij zag er volgens mij 3. Niet zo gek overigens want die zijn allemaal van de zelfde eigenaar![]()
Helpt het dan als ik zeg dat ik ook geen foto's van Ferrari's heb?Maar zonder grappen, ik zag ze vanuit een rijdende auto, geparkeerd staan (jup, allemaal....) camera pakken, aan doen en foto maken duurt dan toch echt te lang.
Over lang gesproken, sorry voor de late reactie. Introductieweek en kamp met mijn nieuwe opleiding waren de boosdoeners.
![]()
Boppie zei:Pjötr zei:Klassiekerrijder zei:Netjes geworden zo! Misschien zitten de doppen vast achter de wielbouten, dat heb ik tenminste bij meer Hyundais gezien.
Dankje Tom, de dippen zitten inderdaad vast achter de bouten, die ik amper los kreeg, als het goed is gaat 'n vriend me helpen vandaag.
Het rare is, het lijkt net alsof de gaten waar de bouten door moeten, niet helemaal gelijk zijn .. Terwijl ze dat wel "moeten zijn"
Als ik het goed zeg hoef je niet alle bouten los te draaien dan. Alleen het aantal waarbij de gaten waarschijnlijk kleiner zijn.
Pjötr zei:Ik dacht dat er een regel daaromtrent :
"Bij het zien van een Y10 dient de bestuurder zijn of haar voertuig aan de kant zetten zodat er allerlei foto's van het gespotte voertuig kunnen worden gemaakt."![]()
Ja van de achterbank ja.. OF als dat niet lukt... dient men uit te stappen en dan foto's te maken, immers kan dit, want het voertuig staat aan de kant en kan veilig achtergelaten wordenCaspian zei:Pjötr zei:Ik dacht dat er een regel daaromtrent :
"Bij het zien van een Y10 dient de bestuurder zijn of haar voertuig aan de kant zetten zodat er allerlei foto's van het gespotte voertuig kunnen worden gemaakt."![]()
Vanaf de achterbank?!![]()
Altai zei:Lekker aan de klus.
Mooie cliff.....
Als er een goede oplossing voor de Ypsilon deuren is dan kan wellicht de wielkastrand van de Getz er achteraan?
Want oei dat ziet er niet fraai uit.
Boppie zei:Les nummer 1 voor het sleutelen, de Getz heeft geen bouten, maar moeren. De Lancia heeft bouten.
Pjötr zei:De Hyundai roest daar vanwege klaarblijkelijk slecht schade herstel.. Dat moet wel eens gaan gebeuren inderdaad ..