Zo ik heb vandaag niet stil gezeten!
Morgen ga ik naar een Lancia Meeting, wat eigenlijk in het teken staat van de Delta, maar ook andere modellen zijn welkom! En zo geschiedde dat duimelijntje morgen ook van de partij zal zijn!
Dus vanochtend eerst de auto gewassen, was NODIG!!
Ook onder de motorkap lopen schrobben!
Iemand is weer blinkend schoon!
Voorts heb ik de auto weer iets mooier gemaakt...misschien was het beter om de auto eerst aan te pakken en toen te wassen, maar ach..
Vorige week de einddemper aangepakt, en nu stoorde me de knalpot (?) me best wel. Tijd om dit aan te pakken!
EN dan de knalpot! Oogt een stuk frisser.
En ook de achterste sleepoog oogde niet helemaal jofel meer!
Nou, nu is het geen schande meer om iemand te slepen
EN toen was ik zo moedig, en begon ik de kofferdeksel aan te pakken!
Hier en daar was de auto niet meer zo "zwart" Iedere keer ving ik dit op door de auto te poetsen, maar dat was toch niet mooi. Te glimmend...
Nadat ik tussen de lampen had gespoten, en de strip onder de voorruit, is het nu tijd voor het grote werk! Ik heb eerst de boel goed ingepakt met kranten..
Daarna heel voorzichtig geschuurd, met korrel 1000 en het zogenaamde natschuren. Geen krasje! EN daarna weer goed schoon maken en is het tijd voor de primer!
De eerste laag! en de ruitenwisser meegenomen, bedank voor de tip Rob!
Het eind resultaat...
Ik ben eigenlijk redelijk tevreden.. Ik moet waarschijnlijk nog een keertje bezig, de dealersticker kreeg ik er niet af.. daar heb ik overheen geverfd en dus opnieuw een NL-sticker op gedaan. Nadat ik de wieldoppen had geschuurd en waar je nog lichtelijk "de krasjes" ziet, durfde ik dat op de kofferklep niet te doen. EN boven het raam zit een "loper", maar als ik dat aanpaak hoeft niet de hele klep opnieuw.
Lijkt best mooi toch?