Klassiekerrijder
Asfaltkampioen
Persoonlijk zou ik ze kaal schuren en dan glanzend zwart spuiten. In combinatie met de chromen wielmoeren/bouten ziet dat er gelikt uit.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zevens zei:Pff, 1 foto maar, Pjötr?
Hoe betrouwbaar is zo'n Rover nou eigenlijk? Hoort verschillende verhalen over vroegere bouwjaren met Toyota techniek die goed zijn of zo? Snap er geen zak meer van inmiddels.
Ik vind een 25 wel een erg gave auto om te zien en om ooit te hebben, maar denk dat ik daar met mijn lange 2 meter mezelf maar lastig in kan vouwen. En de betrouwbaarheid kan een issue zijn, geen idee hoe betrouwbaar een Rover dus is.

Klassiekerrijder zei:Een paar van mijn kennissen hebben Getzen, allemaal dezelfde kleur lichtblauw als jouw auto. Als ik hier rondkijk (er rijden hier best veel Getzen) is bijna 90% lichtblauw, 10% zilver en de rest wit, rood of zwart.
Pjötr zei:... Ik ben verliefd!![]()
Pjötr zei:Hahaha, nou ik moet bekennen, het ligt allemaal neit zo makkelijk![]()
Maar inderdaad de Clio bestuurder is op de schaal van 1 tot 10 qua aantrekkelijkheid wel een 100.
Met de Clio op een tweede plaats![]()
Pjötr zei:Bedankt voor de informatie Thomas, blijkt maar weer dat jij de Rover-kenner bij uitstek bent![]()
In navolging van een ander topic, gevuld met Pluralia, en de gekleurde Ytjes, ben ik eens gaan letten op kleurtjes op een Getz... Zo kwam ik pas deze witte tegen...
Maakt de auto wel echt tuttiger, ondanks de lichtmetalen velgen...

Twix zei:Heb je al besloten of je de Getz opfleurt met wieldoppen?
Ik snap je punt, je hebt ook gelijk...Soloman zei:Pjotr, je had opmerkingen over het interieur, maar ik vind hem niet slecht hoor.
Klassiekerrijder zei:Ik zag vanmiddag een Getz in donkerblauw metallic. Niet opvallend, wel erg chique en niet vaak gekozen.
Pjötr zei:* grootlicht doet het niet, hij kan wel seinen maar het blijft niet hangen, c.q. aanstaan. Zou dit een kwestie van lichtschakelaar vervangen zijn en klaar?
Rob0032 zei:Pjötr zei:* grootlicht doet het niet, hij kan wel seinen maar het blijft niet hangen, c.q. aanstaan. Zou dit een kwestie van lichtschakelaar vervangen zijn en klaar?
Lekker zo laten!
Pjötr zei:Rob0032 zei:Pjötr zei:* grootlicht doet het niet, hij kan wel seinen maar het blijft niet hangen, c.q. aanstaan. Zou dit een kwestie van lichtschakelaar vervangen zijn en klaar?
Lekker zo laten!
Maar is het dan niet APK-afkeur?
Pjötr zei:Rob0032 zei:Pjötr zei:* grootlicht doet het niet, hij kan wel seinen maar het blijft niet hangen, c.q. aanstaan. Zou dit een kwestie van lichtschakelaar vervangen zijn en klaar?
Lekker zo laten!
Maar is het dan niet APK-afkeur?
§ 10. Lichten, lichtsignalen en retroreflecterende voorzieningen
Artikel 5.2.51 verplichte lichten en retroreflectoren
1. Personenauto’s moeten zijn voorzien van:
a. twee grote lichten;
(...)
Artikel 5.2.55 werking en toestand verplichte lichten en retroreflectoren
1.De in artikel 5.2.51 bedoelde lichten moeten goed werken.
Visuele controle, waarbij de desbetreffende lichten worden ingeschakeld. De schakelaar moet automatisch in de ingeschakelde stand blijven staan.