D Elzinga
Kilometervreter
Leuk /zeldzaam genoeg? https://www.marktplaats.nl/a/auto-s...84ef0ece270f44503df9f8598c624&previousPage=lr
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Rob0032 zei:Hmmm... Wat was het absolute maximumbudget ook alweer?![]()
Pjötr zei:Haarrr, had je een Scoupé neer gezet,dan was je de keizer van het forum geweest!
Pjötr zei:MAAR kan 10-1988 als bouwjaar nog gebruik maken van het kwarttarief?
Pjötr zei:BRG!!!!
Een beertjes 121, dat is toch wel de Koning(in) onder de 121's.... Die was altijd de hoofdprijs in "Rad van fortuin" geniale auto!
Ik weet dat mijn moeder er vroeger een borduurpatroon van had (stond in de margriet), en dat ik eigenlijk het op een trui wou, maar dat kon niet, en daarom werd het een schilderijtje. heeft echt jarenlang op mijn slaapkamer gehangen.
Ikzelf durf wel in zo'n mobiel te rijden, maar ik vrees dat mijn vader me gaat doodknuppelen, als ik zo'n auto echt op ga aandragen. Mijn vader heeft een vrouw, geen vrouwelijke kant
Ik zelf vind hem dus wel geniaal, maar ik vrees dat het dan 2 tegen word, nouja mijn kat zal mij steunen, maar tegen mijn ouders ga ik vrees ik het onderspit delven, ik vrees dat ik dan meteen het idee in de ijskast kan schuiven![]()
En dat is gevoelsmatig hoor, ik wil geen negatief iets zeggen, ik kan het niet hardmaken, maar nee ik vind het niet zo..Pjötr zei:@ Haarr!
Held, ik kan niet anders zeggen..
Die Scoupé ken ik, die heb ik al eens bekeken. Of een poging tot gedaan, compleet ingeparkeerd EN het bedrijf nouja... ik weet niet. Daar staat ook een leuke Rover 100, maar die is echt verroest, en een leuke Ibiza MK1, en ook die is uhm niet zo. Natuurlijk mag je voor 500-600 euro misschien niet teveel verwachten, MAAR de nieuwe APK vertrouw ik niet helemaal winking smiley EN ook een Plymouth was niet helemaal je van het.
British Racing Green zei:Deze 99 lijkt me wel wat...
heeft alvast heel wat potentieel.
Pjötr zei:@
D.Elzinga.
Leuke Kadett... Zeer zeker de moeite waard om te onthouden. Jij bent Kadett kenner,hoe rijdt dat? Qua comfort, etc..
Ik heb een "degelijke auto"gevoel erbij, klopt dit?
Roest minder hard dan zijn opvolger voor mijn gevoel...
British Racing Green zei:Saab & Prelude zijn m.i. "wauw".
Pjötr zei:GinkelvanMichiel, bedankt voor je reactie Hoe zit het eigenlijk met het comfort van een Orion?
Jouw reactie laat trouwens zien waarom ik zo dol op het forum ben, iemand met kennis/ervaring van een model!
Is roest eigenlijk nog een issue bij het model? En stuurt ie al dan niet zwaar met het ontbreken van stuurbekrachtiging?
?