A
Anoniem
Guest
@Ascona, gewoon de gehele OPC bumper en grille monteren, die maakt het wel af en net wat dikker zo'n Astra G..........................
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Heel erg jammer van die velgen!
Ga je ze repareren, of gaan de velgen die je onder de Calibra had eronder?
De mistlampen lijken op de foto's ietwat blauwig, maar denk dat het op de foto wat vertekend..
Wel bizar dat een kant wel goed werkt, en de andere niet. Moet je helemaal uitzoeken waarom de ene kant wel goed knippert, anders zet je straks een keer de alarmlichten aan, en dan knippert links dan toch net iets harder als rechts...
plannen genoeg, eerst komt de coming home module er in als ik weer een beetje tijd heb. En daarna de OPC bumper...Je blijft toch maar steeds weer nieuwe dingen bedenken he!, heb je al meer plannen?
Ik vind het wel een goed idee om LED in de mistlampen te steken. Het geeft vast minder licht, maar de pitjes worden ook niet meer warm wat bij (stilstaan met) mistlampen wel eens problemen geeft..
Bentley Arnage een tijdje terug... zei:Mooie Astra! Veel fijne kilometers ermee.
Ik zal hem hier in de omgeving vast nog wel eens tegenkomen.
Volgens mij heb ik je auto vandaag rond half 2 op de Hasselerbaan gespot.
Was mijn voorspelling van een tijdje terug toch uitgekomen.
Zijn die mistlampen gewoon een kwestie van lampjes verwisselen of is er meer voor nodig? Heb ze zelf nooit aan omdat het toch amper licht geeft en ze gewoon geel licht geven, dus niet echt mooi natuurlijk
ik heb ze ook nooit aan, maar het is inderdaad gewoon een kwestie van lampjes wisselen. Dit is echt heel erg mooi, zeker icm comming home verlichting straks.
Ben ook zeker heel benieuwd waar je ze vandaan hebt!
Ik wil heel graag ledjes voor de kentekenverlichting, weet jij mooie?
Verder ben je druk aan het kapitaal vernietigen uh...investeren in de astra..
AsconaGT zei:Het past wel bij de achterbumper. Omdat ze qua grootte gelijk zijn aan de huidige standaard skirts. Alleen het model loopt iets anders.
Maar ben nu eerst op zoek naar een afbeelding van een G cabrio, liefst een grijze, om een beeld te krijgen hoe dat gaat staan. Heb het alleen nog niet gevonden. Zijn blijkbaar erg weinig verkocht
zitten die mistlampen er voor de meeting in?
ben wel benieuwd naar..