A
Anoniem
Guest
Spulletje begint al aardig compleet te worden.
Al bij Maarten wezen kijken?
Al bij Maarten wezen kijken?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
Zorg eerst maar dat ie gaat werkenals de supercharger binnen is ga ik hem even zandstralen en zit er over na te denken om hem matzwart te spuiten, maar dat weet ik nog niet zeker
Kan ik stellen dat je Astra cabrio straks sneller is dan je Calibra V6???
Gave upgrade Joost.
Leuk pakketje. Ik zou hem eerst eens proberen grondig te reinigen (met borstel + een of andere chemische shit) voor ik aan zandstralen zou denken. Polijsten geen optie?
madmat1986 zei:Gaaf, feli met je huis. Ga je er ook een "mijn leven" topic van maken zoals Adinsx gedaan heeft?
![]()
Ik zou het reinigen eens proberen met velgen reiniger.
madmat1986 zei:Gaaf, feli met je huis. Ga je er ook een "mijn leven" topic van maken zoals Adinsx gedaan heeft?
![]()
AsconaGT zei:.... inderdaad
zeker komende tijd is het even op de centjes letten, alle aanslagen, belastingen en al het geld met alles inrichten naar jou wens en veel nieuwe meubels kopen. Als de rust op financieel weer beetje terug is dan heb ik wel weer wat geld over voor leuke dingen, maar nooit zoveel als ik nu heb natuurlijk
AsconaGT zei:.... inderdaad
zeker komende tijd is het even op de centjes letten, alle aanslagen, belastingen en al het geld met alles inrichten naar jou wens en veel nieuwe meubels kopen. Als de rust op financieel weer beetje terug is dan heb ik wel weer wat geld over voor leuke dingen, maar nooit zoveel als ik nu heb natuurlijk
en de 3 reserverbandjes, van verschillende merken was gewoon **** rijden, daarom via ebay de onder de twingo's geliefde T-line velgen en banden weten te bemachtigen met bandenmaat 185/65/13H! dit is begin 2006 er onder gezet.