Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
AsconaGT zei:klasse 3 alarm met hellingsdetector
![]()
Twix zei:AsconaGT zei:klasse 3 alarm met hellingsdetector
![]()
En ik altijd maar denken dat dit een onderdeel van de climate control was.![]()
vectrafan zei:![]()
Volgens mij is dedriehoekige uitsparing bedoeld voor de etikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz en anders is het eh dinges topic geval.
zonder Matra zei:Als je het stuk driehoekig metaal bedoelt voor de krik, dit is de Wegfahrsperre als je de auto op de krik zet. Die moet je voor of achter de band van de niet op ge tilde kant leggen, zodat de auto blijft staan.
bedankt voor de tip, ga het gelijk bestellenBofkont zei:Sierlijsten zijn van plastic, en is een typisch kwaaltje als ze wat ouder worden.
Had mijn coupe ook last van helaas.
Nieuw tegen de 300 euro om te vervangen.
https://www.carclean.nl/product/Poorboys_World/Professional_Polish_2_473ml_PB_PP2_16oz_101864
Deze polijst is geweldig en ook geschikt voor plastic.
Lichte krassen krijg je er mee uit.
Zwarte dakhemel en schuifkantel is idd hemels
Had mijn coupe ook.
Als je het stuk driehoekig metaal bedoelt voor de krik, dit is de Wegfahrsperre als je de auto op de krik zet. Die moet je voor of achter de band van de niet op ge tilde kant leggen, zodat de auto blijft staan.
Nee dit is exclusieve BMW geurdispenser die volautomatisch een specaal door BMW ontwikkeld luchtje verspreid waardoor de BMW rijder hopeloos verslaafd raakt aan zijn wagen en Spass am fahren krijgt
JW01 (vanaf een Appel) zei:Paar leuke velgjes zouden de Twingo niet misstaan, verder een leuk ding.![]()
Paar leuke velgjes zouden de Twingo niet misstaan, verder een leuk ding.
Leuke, originele aankoop! De Twingo zie je niet gek veel en die witte doppen staan eigenlijk best grappig, als je mij vraagt.
Qua wielen zijn er voor een 3 Serie geen fraaiere te koop
AsconaGT zei:ik ga niet met velgen in het vliegtuig zitten![]()
Bofkont zei:Sierlijsten zijn van plastic, en is een typisch kwaaltje als ze wat ouder worden.
Had mijn coupe ook last van helaas.
Nieuw tegen de 300 euro om te vervangen.
https://www.carclean.nl/product/Poorboys_World/Professional_Polish_2_473ml_PB_PP2_16oz_101864
Deze polijst is geweldig en ook geschikt voor plastic.
Lichte krassen krijg je er mee uit.
Zwarte dakhemel en schuifkantel is idd hemels
Had mijn coupe ook.
AsconaGT zei:klopt! styling 162, eigenlijk voor de E90 bedoeld maar vind het een mooi strak model, heel fraai
over 2 weken of zo heb ik tijd en dan ga ik ze er misschien onder zetten