Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik moet ook nog eens aan de dashcam. Vandaag ook weer weer een geval die géén voorrang had, zelf moest invoegen/ritsen en later (op een rustige manier, dat wel) verhaal kwam halen.
Wist niet dat er van die "aftapzekeringen" bestonden. Ik deed dat altijd door het draadje te monteren aan de zekeringhouder, maar dat was natuurlijk niet een echt solide bevestiging...
Doe maar gewoon een DAP. Iedereen is er lovend over. Goedkope poetsmachines draaien vaak alleen maar om een vaste as. Maar een DAP maakt ook excentrische bewegingen. Daardoor is de kans op lakschade nihil. Ga trouwens wel voor de 900watt versie, E46 heeft een vrij harde lak. Dus dan is een beetje meer power tegenover de 500W wel fijn.
Moet je echt een handige Harry voor zijn lijkt me.
Heb zelf ook een Dap 900 en het is een geweldige machine, heb de mijne vandaag voor het eerst gebruikt.
De Bmw lak is idd kei en keihard, heb alleen de achterklep van mijn E46 vandaag gedaan, maar toch dikke 2 uurtjes werk gehad met alles netjes kleien en afplakken. Resultaat is geweldig thumbs up
Maar eerlijk is eerlijk, het polijsten viel me wel tegen, zwaar intensief werkje hoor grinning smiley
Ook heb ik een aantal hits gedaan met de zwaarste polijst om tot goed resultaat te komen.
Binnenkort ga ik nog een keer op de achterklep wat er zit nog wat in.
Maar waarom ook nog de Meguiar’s Gold Class Carnauba Plus?
Je hebt al de natty's paste wax en de colonite.
AsconaGT zei:Ja ik zit te denken, misschien dat ik nog even wacht net natty's blue (heb ik nog niet gekocht, staat wel op het lijstje) en kijken hoe deze wax is en of deze de Blackhole niet aantast. Even zoeken naar ervaringen van anderen.![]()
Bofkont zei:Zo hey goed bezig man, jij hebt net als ik ook helemaal de poets koorts te pakken
Zeer leuk setje heb je gekocht!
Maar als ik nog 1 advies mag geven: de gele monello pad die heeft meer bite dan de oranje.
Want de bmw lak is echt knetterhard zoals je weet, de oranje is meer geschikt voor het afwerken met de mezo stap erna dus.
En deze polijst icm met de gele pad zou ik absoluut aanbevelen.
https://www.carclean.nl/product/Monello/Raffini_Veloce_Premium_Compound_250ml_MRI0102_102675
https://www.carclean.nl/product/Monello/Raffini_5_5%E2%80%9D_Foam_Cutting_Pad_Yellow_MFPY5_102549