A
Anoniem
Guest
Monsieur Le Loure zei:RobEU zei:Monsieur Le Loure zei:Phaeton W12 zei:Ik had ook Michelin Cross Climates op mijn Bora. Ik doe het niet meer. Banden bevielen prima in de 5.000 km dat ik ermee reed (toen de auto verkocht), maar er kleefde voor mij een beetje cheap imago aan, ik kreeg er hetzelfde gevoel bij als bij de Human Nature jassen van de ANWB. Heb ik ook gehad, maar nooit weer![]()
Heb mijn Volkswagen destijds ook weggedaan, ik kreeg er hetzelfde gevoel bij als bij de Human Nature jassen van de ANWB. Heb ik ook gehad, maar nooit weer
Heb mijn Honda destijds ook weggedaan, ik kreeg er hetzelfde gevoel bij als bij de Human Nature jassen van de ANWB. Heb ik ook gehad, maar nooit weer
Heb mijn BMW destijds ook weggedaan, ik kreeg er hetzelfde gevoel bij als bij de Human Nature jassen van de ANWB. Heb ik ook gehad, maar nooit wee
Heb mijn elektrische tandenborstel destijds ook weggedaan, ik kreeg er hetzelfde gevoel bij als bij de Human Nature jassen van de ANWB. Heb ik ook gehad, maar nooit weer