Die thuisbevallingen snap ik nooit zo goed, meer dan 80% eindigt in het ziekenhuis, vanwege bay, moeder of beide. Maar goed, fijn dat alles is goedgekomen.
Omdat ze zich thuis het beste voelt, in haar eigen omgeving in ons fijne huis. ze vind het ook niet leuk dat in vervolg dit niet meer mag. En hoe mooi en nieuw alles was in het ZH vond ze het echt vreselijk in het ZH, ze was ook zo blij toen ze naar huis mocht, lekker in ons eigen huis en eigen omgeving.
Bij mijn ouders thuis is iedereen ook gewoon thuis geboren zonder gekke dingen en ook de broer en zus van mijn vrouw zijn allemaal gewoon thuis gekomen. Heerlijk, als het kan

Vrijwel iedereen hier in de familie overigens, dus het is ook wel een beetje waar je mee word opgegroeid denk ik. Daarnaast is er hier ook nog een dingetje dat wanneer je naar het ZH moet er Almelo als geboorteplaats komt te staan in ons geval, niet iets om trots op te zijn voor velen hier in onze en omliggende woonplaatsen, al is dat voor ons beetje bijzaak. Zeker als het is voor de gezondheid van een kleine.
Gefeliciteerd met David! Was de eerste in huis toch?
eerste ja, dus heb er al een drukke leerweek op zitten, maar vind het wel leuk!

En tussendoor werk ik ook wel eens wat uurtjes want daar is het gewoon ook mega druk. Probeer er een goede balans in te vinden.
Ik heb de Twingo vandaag ook maar eens gereden, die staat ook al even stil. Man wat maken die vrouwen er een zooi van van binnen

schoenen, papiertjes van allerlei dingen en heel veel kruimels, haar en weet ik wat . Zal die aan de binnenkant maar eens aan pakken binnenkort nu ik wat meer vrij heb.