AsconaGT: BMW 520i Touring (2019) & Renault 5 Iconic Cinq (2025) - nog meer mods

Er is hier ook een kleine op komst (eerste), dus nadat alle belangrijkere zaken zoals baby kamer en andere lopende klusjes in huis eindelijk gereed waren heb ik eindelijk eens een vrije zaterdag kunnen plannen om hier mee bezig te gaan. Als over een maandje de baby er is dan ga ik er van uit dat de komende tijd er ook weinig tijd over zal zijn voor zulke uitgebreide dingen ;) Dus was blij dat dit nog even voor die tijd kon.

Morgen even 2 nieuwe luxe platen monteren, gek genoeg zijn die van mij helemaal flets geworden :rolleyes:

Staat er weer bijzonder goed bij hoor (y)

AsconaGT zei:
Hoop werk inderdaad :) Maar als ik zo binnen sta, mooi op hoogte kan werden, muziek op de achtergrond, lekker op mn dooie gemakje, en je ziet mooi resultaat dan vind ik het gek genoeg heerlijk ontspannend. Veel zullen dat niet begrijpen, net als mijn vrouw. Maar denk dat er hier wel veel zijn die precies begrijpen wat ik bedoel

Heel herkenbaar. Ik stond zondagmiddag lekker de auto uitgebreid te wassen terwijl de kids sliepen. Vaderdag is tenslotte ook lekker even de auto aandacht geven met een handwasje.
Nog een reden, de auto is vandaag naar de dealer voor de 120.000 beurt en daar 'verwachten' ze van mij een schone auto om aan te werken :)

Kristian zei:
Mooi resultaat! Prachtige auto ook. Het detailen was ook mijn hobby maar met twee kleine kinderen kan ik er niet de tijd en het geduld voor opbrengen om een hele dag bezig te zijn. Gelukkig is parelmoerwit een ideale kleur waar je eigenlijk niets op ziet.

Klinkt ook bekend. Eerder pakte ik een hele zaterdag om de auto te poetsen. Vorig jaar, en zo doe ik het de komende twee weken weer voor de vakantietrip, ga ik de auto in delen aanpakken. Nu het lang licht is gaat het prima om van 20.30-22.30 even het dak en achterkant te wassen, kleien, voeden en waxen. Dag er op een zijkant, andere dag de andere zijkant en vervolgens voor nog even.

Overigens, zie je weinig op? Dichter met de neus erop en je ziet elk minuscule vlekje. :(
Ik ben er in ieder geval langer mee bezig, maar wil dan ook dat kleine vlekje ter grootte van een puntje van een speld weg hebben. Zwart of blauw zie je in ieder geval minder op. ;)

Mijn kleur zie je inderdaad niet veel op. Hij blijft heel lang mooi en je hebt veel eer van je werkt als hij extra glimt. (y) Ik zeg, iedereen aan een auto met een kleur :D

Morgen even de nieuwe luxe platen ophalen. Aan de voorkant zitten ze vast geschroeft in de bumper zonder houder. Maar eigenlijk wil ik geen gaten in de plaat. Al hebben ze deze netjes afgedekt niet die gele dopjes en valt het niet echt op. Een kentekenplaathouder zonder tekstrand kan ook, maar dat is ook niet echt heel fraai natuurlijk.

wat zouden jullie doen?

Ik heb hem aan de voorzijde (helaas) ook met twee popnagels vastzitten en dan wel die gele dopjes. Het werd afgeraden een dun frame te monteren i.v.m. de piepers.
Achter zit wel een reclameloze.

Drie opties:
1) Geen frame, maar dus wel weer vastzetten met twee schroeven/popnagels
2) Wel een frame, maar zonder reclame. Komt ook wel veel voor volgens mij
3) Geen frame, maar een flinke dot kit er achter en er tegenaan plakken :T

Denk dat optie 2 het netste is. Tenminste, zo zou ik het nu doen. (y)

Het mooist zijn de houders van Würth, die hebben niet van die lelijke 'klik-hoekjes' maar zijn redelijk flexibel en bestaan uit één stuk. Mooi detail: de randen steken net zo ver uit als de opgelegde letters zelf :cool:

Kristian zei:
Ik heb ook de houders van Würth op beide auto's. Inderdaad mooi buigzaam kunststof en een subtiel randje.

Dat klinkt beter dan die dingen met die hoekjes inderdaad (y)

Enig idee waar je ze kunt kopen specifiek van Wúrth? Die leveren toch vooral aan andere garagebedrijven en niet aan winkels?

Klopt, maar wellicht kun je bij een shop van Würth langs?
https://www.wurth.nl/nl/wuerth_nl/wuerth_shops/shop_finder/shop_finder.php

Ken ze niet die houders dus ga zelf ook eens zoeken :)

Van de week de nieuwe luxe plaatjes gemonteerd. Helemaal mooi geel weer in plaats van flets wit. Alleen heb een oude kentekenplaathouder maar aan de voorzijde gemonteerd even tijdelijk. Ik kan nog geen fatsoenlijke vinden hier in de buurt. Wurth kan ik zo niet vinden waar je ze gewoon per stuk kunt kopen.

Wel is de eerste glans van de auto af door het saharazand wat tijdens een klein buitje uit de lucht kwam

IMG_20170623_145816_zpsywvwev3s.jpg

Van het weekend de dashcam die ik destijds in de BMW had in de Renault gebouwd. Eerder geen tijd voor, maar nu diverse klusjes gereed zijn die belangrijker waren nu na een half jaar deze er ook ingezet. Even meegekeken en wat een super scherp beeld heb je overdag (y) en vind het ook nog steeds mooi dat het een heel klein dingetje is zonder eigen scherm zodat hij amper opvalt.

Ik heb vanavond even een GPS tracker ingebouwd, die heb ik al een paar jaar liggen :p toen ik de BMW kocht (omdat er destijds in de buurt best wel eens auto's verdwenen en dank enkele dagen ergens werden neergezet in een woonwijk in afwachting op doorreis naar het oosten van europa)

Best geinig eigenlijk. Ik had nog een oud prepaid simkaartje liggen. Die er in gestopt. Als ik nu een SMS er naar toe stuur krijg ik een SMS terug met de exacte locatie via google maps.

Ook is het mogelijk hem real-time te volgen, maar daarvoor moet je een databundel nemen op de simkaart die in de tracker zit. Daar heb ik geen zin in.

En hij zit gewoon achter een voeding verstopt in de auto die telkens bij laad tijdens rijden, op zn eigen accu gaat hij max 20 dagen mee.

:D

nu zijn vrijwel alle autoklusjes klaar, behalve de afneembare trekhaak, maar dat heeft geen grote haast.

Ik weet niet zeker of de link werkt, maar heeft iemand een idee waarvoor het hefboompje is bij de tankdop? Ik dacht eerst de vergrendeling, maar ik bedien de vergrendeling een aantal keer open en dicht en dan zie je dat er ergens anders een palletje heen en weer gaat...

video

En de laguna is vorige week donderdag voor het eerst echt gebruikt als familie auto, want kleine David is geboren :D

Helaas ging het met vrouwlief wat minder die met de ambulance met spoed was opgehaald nadat david thuis was geboren, maar daar gaat het inmiddels ook goed mee. Maar dat resulteerde er in dat (ik kon vanwege alle spoed niet mee in de ambulance) later naar het ziekenhuis ben gaan rijden. 1,5 uur oude mannetje mee in de nacht over de snelweg om 4 uur in de morgen :D

Daarna heeft de auto 1x kort ritje gemaakt voor de grote boodschappen 500 meter verderop en toen een paar dagen stil gestaan. Ik wist dat de accu zwak was, maar gisteren gaf hij de geest. De planning was ergens voor de winter, had niet verwacht dat hij zo slecht was. Maar omdat de Twingo toch niet werd gebruikt was dat geen punt.

Omdat ik goede ervaringen heb met varta voor prijs/kwaliteit in het verleden deze maar gekocht op internet gisterenavond en vanmorgen werd deze al bezorgd. Even aan de lader gehangen en in de auto gezet. Die kan er ook weer tegenaan. :D
varta-black-dynamic-e13-e13-500x500.jpg

vervangen was zo gedaan en er zat nog een originele Renault accu in, dus ik verwacht dat dit de originele 9 jaar oude accu was, geen schande dus :)

Gefeliciteerd met de gezinsuitbreiding! Goed om te horen dat het met moeders ook weer beter gaat. (y)

Gefeliciteerd met David! Was de eerste in huis toch? Altijd speciaal zo'n moment, en het werd dus nog extra spannend ook.
[size=7pxl](hier ging het ook niet van het lijen dakje bij beide kids, maar gelukkig in het ZH. Iets met vastzitten, hoop gedoe, etc.).[/size]

Altijd balen dat de accu juist de geest geeft in deze periode, maar negen jaar is zeker geen schande. De meeste sneuvelen binnen zes jaar meen ik.

Geniet van de komende tijd. Je hebt vakantie vermoed ik. En succes met alle tips en tricks aanleren van de zorg. Als ik er aan terugdenk... :)

AsconaGT zei:
Ik weet niet zeker of de link werkt, maar heeft iemand een idee waarvoor het hefboompje is bij de tankdop? Ik dacht eerst de vergrendeling, maar ik bedien de vergrendeling een aantal keer open en dicht en dan zie je dat er ergens anders een palletje heen en weer gaat...

video

Een hendeltje om te bepalen of de tankklep al dan niet meesluit met de centrale vergrendeling?

Van harte gefeliciteerd met die kleine man!! Super mooi!! Die thuisbevallingen snap ik nooit zo goed, meer dan 80% eindigt in het ziekenhuis, vanwege bay, moeder of beide. Maar goed, fijn dat alles is goedgekomen.

Accu is dan wel rottig in zo'n periode, dan moet een auto het gewoon doen. Maar ook dat is weer goedgekomen, gelukkig!

Die thuisbevallingen snap ik nooit zo goed, meer dan 80% eindigt in het ziekenhuis, vanwege bay, moeder of beide. Maar goed, fijn dat alles is goedgekomen.

Omdat ze zich thuis het beste voelt, in haar eigen omgeving in ons fijne huis. ze vind het ook niet leuk dat in vervolg dit niet meer mag. En hoe mooi en nieuw alles was in het ZH vond ze het echt vreselijk in het ZH, ze was ook zo blij toen ze naar huis mocht, lekker in ons eigen huis en eigen omgeving.
Bij mijn ouders thuis is iedereen ook gewoon thuis geboren zonder gekke dingen en ook de broer en zus van mijn vrouw zijn allemaal gewoon thuis gekomen. Heerlijk, als het kan :) Vrijwel iedereen hier in de familie overigens, dus het is ook wel een beetje waar je mee word opgegroeid denk ik. Daarnaast is er hier ook nog een dingetje dat wanneer je naar het ZH moet er Almelo als geboorteplaats komt te staan in ons geval, niet iets om trots op te zijn voor velen hier in onze en omliggende woonplaatsen, al is dat voor ons beetje bijzaak. Zeker als het is voor de gezondheid van een kleine. ;)

Gefeliciteerd met David! Was de eerste in huis toch?

eerste ja, dus heb er al een drukke leerweek op zitten, maar vind het wel leuk! :) En tussendoor werk ik ook wel eens wat uurtjes want daar is het gewoon ook mega druk. Probeer er een goede balans in te vinden.

Ik heb de Twingo vandaag ook maar eens gereden, die staat ook al even stil. Man wat maken die vrouwen er een zooi van van binnen :eek: schoenen, papiertjes van allerlei dingen en heel veel kruimels, haar en weet ik wat . Zal die aan de binnenkant maar eens aan pakken binnenkort nu ik wat meer vrij heb.

Gefeliciteerd met jullie zoon(y)

Vrouwen en auto's het is een heel erg ongelukkige combinatie weet ik uit eigen ervaring :LOL:

Haha, de Clio is meestal ook niet al te schoon hier. Ja, nadat ik de stofzuiger er doorheen heb gehaald. ;)

M.b.t. die geboorteplaats. De eerste 'komt uit' Arnhem, de ander uit Doetinchem. Toch wel vreemd inderdaad. Met beide plaatsen weinig, maar een bezwaar is er niet.

Succes met de leercurve. Het is zeker leuk, soms ook afzien, en daarna weer leuk. Daarna vervelend (Nee-fase), etc. etc. Maar ik zou ze niet meer willen missen. Ook al gaat je eigen tijd er aan. Moet je vooral niet proberen een planning te maken en je daaraan proberen te houden. Nou ja, tips te over maar je ontdekt ze zelf wel. :)

Tot op heden vind ik het heel leuk :D Vandaag ook voor het eerst met de maxicosi op stap geweest met zn drieën. En iedereen heeft altijd goedbedoelde tips en adviezen. Iedereen met kinderen wil niets anders dan zeggen hoe zij het hebben gedaan en wat je vooral wel of niet moet doen. maar van een select groepje mensen doe ik er ook wat mee waar ik altijd nog mijn eigen weg probeer te vinden. En dat gaat tot nu toe prima.

Nog wat auto gerelateerd; voor de herfst/winter moet ik nieuwe banden hebben, in ieder geval de voorzijde omdat daar nog iets van 2.3 mm op zit. Omdat de laguna weinig rijd en niet op wintersport mee gaat zat ik wel te denken aan allweather banden omdat ik wel in het grensgebied woon en soms in duitsland kom en ook voor de 'nederlandse-winters'.

Dat komt ook met name doordat ik onlangs een heel positief stuk had gelezen over de cross climate banden van michelin die ook erg goed scoorde op nat weg dek en waar winterbanden het juist laten afweten door de dwarsgeplaatste groeven. Alleen worden die niet geleverd in 225-45-18. :rolleyes: Andere all weatherbanden ben ik minder positief over, al schijnt continental ook met een soortgelijke band te komen binnenkort maar zover het nu lijkt ook niet leverbaar in mijn maat :rolleyes:. continental PremiumContact™ 6 is ook eens kanshebber maar die heeft officieel weer geen M+S logo er op, wat ik wel prettig vind voor die enkele ritjes in duitsland en die paar dagen dat het in NL wat sneeuw ligt. Maar ik heb nog even ...

Ik zou echt geen all-season band eronder leggen. Het is waar dat een winterband beter in sneeuw is dan een zomerband of een all-season. Maar op nat wegdek is een goede zomerband toch echt beter.

Ik heb een suggestie.....ook gezien de auto....Michelin Pilotsport 4.

Het is ook heel leuk! Geniet ervan! Ons mannetje is over paar dagen 4 maanden.. Time flies..

Ik zou sowieso nooit all weather banden nemen. Is imo net niet voor meeste situaties.

Nico GTR zei:
Ik zou echt geen all-season band eronder leggen. Het is waar dat een winterband beter in sneeuw is dan een zomerband of een all-season. Maar op nat wegdek is een goede zomerband toch echt beter.

Ik heb een suggestie.....ook gezien de auto....Michelin Pilotsport 4.

Dunlops en Bridgestone waren beter onder de GT. Michelin (destijds) te softe wang.

@AsconaGT Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Veel geluk samen.

De Michelin CrossClimate was de beste 4 seizoenenband, een heel goed alternatief is de Vredestein Quatrac 5, dit was de nummer 2, die is wel leverbaar in die bandenmaat.

Ik ben doorgaans ook niet voor een 4 seizoenenband omdat het inderdaad altijd net-niet is bij alle omstandigheden. Een Vredestein Quatrac allweatherband wil ik dus ook niet. maar ik had een stuk over de cross climate gelezen en een test en toen was ik toch wel iets van gedachte veranderd omdat deze volgens de testen niet onderdelen voor een zomerband, heel goed presteerde in de regen, maar het was wel een matige winterband in vergelijking met een 'echte'. Dat laatste is voor mij niet zo erg omdat de winters in NL niet spectaculair zijn en ik niet op wintersport of zo ga, maar wel in duitsland 'mag' rijden als ik een keer de grens over wip wat ik wel met enige regelmaat doe.

Ik heb onder de BMW wel 2x per jaar alle banden zitten te wisselen waarvan soms dat niet zo lekker ging. Bij de Laguna zit ik aan 18 inch vast dus ook nog een forse investering. En heb altijd nog gehad dat van die enkele sneeuwvlokjes en wat koude dagen in NL het gevoelsmatig ook op zomerbanden prima kan, ondanks ik best weet dat winterbanden die dagen beter zijn.

Daarnaast staat het mij tegen dat echte winterbanden gewoon belabberd reageren in de regen, zelfs de A merken. Wat wel logisch is omdat winterbanden het dwars profiel hebben om te happen in de sneeuw terwijl je met regen meer een V achtige groef wil om wat water snel af te voeren. En regen is iets wat het in Nederland wél vaak doet.

De Laguna in GT trim stonden dacht ik niet op michelin banden. De exacte reden weet ik zo niet. Ik dacht af fabriek met continentals. Vandaar dat ik de continental PremiumContact™ 6 ook geschikt vind. Die is ook helemaal net nieuw ontworpen.

Gewoon niet de grens over wippen bij winterse omstandigheden, dan heb je ook in DE geen winterbanden nodig.

Of blijven zoeken naar een goedkope set 18 inch. ;) Kan anders ook wel eens beginnen met rondsnuffelen voor je. Als ik 15 inch Clio velgen voor 35 euro kan krijgen moet een set Laguna velgen voor 250 ook nog wel kunnen.

Anders eens langswippen bij Jan Steverink....ik stuur wel ff een pb wie je daar moet hebben. :p

Het probleem waar ik een beetje mee in dubio zit is dat een setje 18 inch velgen nog wel een keer te vinden is. Maar dan moeten daar nog 4x 18 inch winterbandjes onder die ook niet goedkoop zijn. En ik sowieso 2 nieuwe zomerbanden ook al nodig heb. Dan moet ik ook nog 2x per jaar de hele zooi wisselen, zoals ik bij de BMW ook deed. Kan ik wel laten doen maar vind dat toch vrij prijzig voor zoiets simpels.

En ik geloof absoluut dat een winterband beter is in bepaalde omstandigheden, maar die omstandigheden dat ze écht overtuigend voordeel bieden ten opzichte van een A merk zomerband vind ik de laatste jaren wel erg beperkt tot enkele dagen in het jaar waarbij als er flink water op de weg ligt (wat in Nederland dikwijls zo is) de winterbanden in een groot nadeel zijn ten opzichte van goede zomerbanden. Met name met de BMW hadden de 225 brede winterbandjes erg last van als het even flink had geregend.

Precies! Dus houd lekker die goede zomerbanden vast. ;)

Daarbij is het niet rijden op een winterband in Duitsland enkel een probleem als je een ongeluk hebt.

Maar er past toch ook wel 17" op de Laguna? Kan met haast niet voorstellen dat de remschijven en klauwen groter zijn dan op mijn ex Mégane RS waar 17" (bepaalde types) nipt omheen paste. Scheelde inderdaad in de winterbandenprijs.

Edit: 320 mm schijven voor, 300 mm achter. De Mégane IV Estate GT heeft ook 320 mm voor (290 mm achter), maar komt standaard op 17". Zou dus wellicht toch een optie zijn?

adinsx zei:
Maar er past toch ook wel 17" op de Laguna? Kan met haast niet voorstellen dat de remschijven en klauwen groter zijn dan op mijn ex Mégane RS waar 17" (bepaalde types) nipt omheen paste. Scheelde inderdaad in de winterbandenprijs.

Ik heb dit gelezen ergens, maar begin nu ook te twijfelen. Laguna's GT hebben bijvoorbeeld ook geen volwaardig reserverwiel maar zo'n pompje terwijl de meeste andere laguna's dat wel hebben. Maar er past niet zo'n groot reserverwiel in die bak.

EDIT; het schijnt dat bepaalde 17 inch velgen ook passen, maar dat het dan even kijken is waar je het plaklood plakt :)

Clio 3 RS kan ook op 17 inch rijden.
Ja klopt, die wielen had ik als winterset :). En 17" Espace wielen schijnen te passen, zowel lichtmetaal als staal.
Soms staan ze nog wel eens op Marktplaats. Goedkoopste optie, 17" staal en dan de juiste winterbandenmaat erbij zoeken.

Edit: ook in belang van de zomerwielen trouwens, want die worden van het zoute winterweer niet beter. Mijn winterwielen (lijken op het design van jouw 18") zien er vele malen slechter uit dan mijn zomerwielen. Ondanks dat ze beide regelmatig gewassen worden en wax krijgen.

Nico GTR zei:
Daarbij is het niet rijden op een winterband in Duitsland enkel een probleem als je een ongeluk hebt.

Da's wel een hele domme opmerking.

Ot: als je de auto kunt laten staan of een alternatief hebt voor de keren dat je wel winterbanden nodig zou hebben, zou je alleen goede zomerbanden kunnen overwegen. Dus kerstmarkt bij winterse omstandigheden, dan Twingo of trein, bij omstandigheden zoals afgelopen jaren kan je gewoon met de Laguna.

Nico GTR zei:

daarom ben ik dus ook niet verzekerd, ik krijg namelijk nooit geen ongeluk o_O

schumi1986 zei:
Nico GTR zei:

Je hebt wel de verplichting voor een WA verzekering. Zou niet onverzekerd rondrijden als ik jouw was.

Ik bedoel daarmee te zeggen dat ze echt niet gaan controleren aan de grens of je op winterbanden rijd. Maar dat je wel een hoop problemen kunt hebben in geval van een ongeluk.

Nico GTR zei:
schumi1986 zei:
Nico GTR zei:

Je hebt wel de verplichting voor een WA verzekering. Zou niet onverzekerd rondrijden als ik jouw was.

Ik bedoel daarmee te zeggen dat ze echt niet gaan controleren aan de grens of je op winterbanden rijd. Maar dat je wel een hoop problemen kunt hebben in geval van een ongeluk.

Dat doen ze wel. En schumi heeft ook alleen een probleem als hij een ongeluk krijgt, dezelfde redenatie als jij er op nahoudt.

Ik had ook Michelin Cross Climates op mijn Bora. Ik doe het niet meer. Banden bevielen prima in de 5.000 km dat ik ermee reed (toen de auto verkocht), maar er kleefde voor mij een beetje cheap imago aan, ik kreeg er hetzelfde gevoel bij als bij de Human Nature jassen van de ANWB. Heb ik ook gehad, maar nooit weer :)

Phaeton W12 zei:
Ik had ook Michelin Cross Climates op mijn Bora. Ik doe het niet meer. Banden bevielen prima in de 5.000 km dat ik ermee reed (toen de auto verkocht), maar er kleefde voor mij een beetje cheap imago aan, ik kreeg er hetzelfde gevoel bij als bij de Human Nature jassen van de ANWB. Heb ik ook gehad, maar nooit weer :)

Right, heel belangrijk ook, je bandenkeuzeimago. Nu snap ik die idiote bedragen die je aan simpel onderhoud uitgeeft ook ineens. Imagodingetje... o_O

Nico GTR zei:
schumi1986 zei:
Nico GTR zei:

Ik was sarcastisch omdat die opmerking van jou natuurlijk nergens op slaat;)

Banden bevielen prima in de 5.000 km dat ik ermee reed (toen de auto verkocht), maar er kleefde voor mij een beetje cheap imago aan, ik kreeg er hetzelfde gevoel bij als bij de Human Nature jassen van de ANWB. Heb ik ook gehad, maar nooit weer grinning smiley

Als je een Renault Laguna rijd dan ben je écht niet gevoellig voor imago :) Al gaan de unisex human nature jassen zelfs mij iets te ver

Ot: als je de auto kunt laten staan of een alternatief hebt voor de keren dat je wel winterbanden nodig zou hebben, zou je alleen goede zomerbanden kunnen overwegen. Dus kerstmarkt bij winterse omstandigheden, dan Twingo of trein, bij omstandigheden zoals afgelopen jaren kan je gewoon met de Laguna.

dat is nu inderdaad ook de optie die ik overweeg. Bezoek Duitsland in de winter beperkt zich toch wat boodschappen 1 km over de grens of een keer een kerstmarkt of zo :) En mocht het een mini kans zijn dat het echt 'winters' is hebben we een alternatief

Phaeton W12 zei:

Heb mijn Volkswagen destijds ook weggedaan, ik kreeg er hetzelfde gevoel bij als bij de Human Nature jassen van de ANWB. Heb ik ook gehad, maar nooit weer

Monsieur Le Loure zei:
Phaeton W12 zei:

Heb mijn Volkswagen destijds ook weggedaan, ik kreeg er hetzelfde gevoel bij als bij de Human Nature jassen van de ANWB. Heb ik ook gehad, maar nooit weer

Heb mijn Honda destijds ook weggedaan, ik kreeg er hetzelfde gevoel bij als bij de Human Nature jassen van de ANWB. Heb ik ook gehad, maar nooit weer

RobEU zei:
Monsieur Le Loure zei:
Phaeton W12 zei:

Heb mijn Honda destijds ook weggedaan, ik kreeg er hetzelfde gevoel bij als bij de Human Nature jassen van de ANWB. Heb ik ook gehad, maar nooit weer

Heb mijn BMW destijds ook weggedaan, ik kreeg er hetzelfde gevoel bij als bij de Human Nature jassen van de ANWB. Heb ik ook gehad, maar nooit wee

Terug
Bovenaan