Vandaag de twingo winterklaar gemaakt, er worden redelijk wat kilometers mee gemaakt en de komende tijd wat minder tijd over voor auto's dus de auto gisterenmiddag mooi in de garage geparkeerd;
winterbanden gemonteerd
controle van de remmen omdat die wel minder worden maar kunnen nog met gemak een jaartje mee heb ik besloten
deurrubbers ingesmeerd
auto gewassen en wat poetswerk gedaan
vloeistoffen gecontroleerd en wintervulling er in gedaan
binnen stofzuigen
Die kan weer lekker kilometers maken; ik rij er de laatste tijd ook wat vaker in als mijn vrouw de grotere Laguna nodig heeft en eigenlijk is het prima te doen. Alle luxe zoals climat control, cruise control, bluetooth telefoon, regen- lichtsensor zit er op. Het is natuurlijk een A segment auto en snel is hij ook niet. Wel hadden we het laatst over een opvolger voor over een jaar (of 2). Omdat we zoiets zagen rijden als GT (gewone vind ze niet zo leuk)
Met 110PK net wat pittiger (aangezien er ook regelmatig snelweg mee word gereden) en wel klein, mijn vrouw houd absoluut niet van grote auto's. Zelfs een B segment auto vind ze al vrij fors, los van de kosten. Maargoed, die zijn voorlopig veel te duur dus zoiets gaat hem niet worden. Opel Karl, Kia Picanto, kan allemaal

. Als het maar beetje vooruit komt, luxe is, naast de huidige luxe wil ze nu ook graag stoelverwarmng en 5 deuren heeft.
tzt maar eens kijken.
De Laguna rijd ook echt top, als de motor warm is dan trap ik hem soms wel eens flink op sn staart, dan gaat het echt lekker vlot, met name tussen acceleraties en bochten zijn een feest. Wil nog wel steeds een keer een filmpje maken van 4-control op de achterwielen. Het zit er op maar ik wil het wel eens in werking zien