De Irmscher EVO-star velgen zitten er onder!
Vanmorgen op werk zaten mijn collega's al nee-schuddend te knikken... ze hadden het idee dat het er echt niet onder ging passen. Maargoed, eerst even proberen dus.
Ik ben zelf niet zo'n held in bandjes monteren, zeker geen 18 inch LM velgen met platte bandjes, mijn collega was er ook niet wilt van maar hij wilde dat wel doen voor mij. Hoop gedoe, veel vet er aan, en nou hebben wij niet zo'n super mooi apparaat, maar hij kreeg het niet voor elkaar. Toen stonden ze met 3 monteurs om heen, maar ze kregen het met dit apperaat echt niet voor elkaar. De banden waren dan ook extreem stug!
Dus toen een paar deuren verder gegaan naar banden en wielen centrum westermaat, waar we wel meer zaken mee doen. Hij had wel vaker dit probleem gezien met deze bandenmaat, maar hij wilde wel zorgen dat het in orde kwam, als ik over 2,5 uur terug kwam waren ze klaar.
2,5 uur later gelijk terug gegaan, en ze stonden al netjes klaar, geballanceerd en al
Toen toch gemonteerd, auto laten zakken... ik moest wel heel erg wennen aan de grote maat

maar stond ook wel heel erg mooi, maar echt wennen. Toen mijn collega's goed de auto in lieten veren en doen. Toen even op z'n scherpst naar links en naar rechts gestuurd, geen probleem... maar je vinger kun je er niet tussen steken zo krap gaat het allemaal aan de binnenkant!
Toen een stukje gereden en een paar flinke hobbels gepakt, en ook geen enkel probleem
Ook met het weggedrag en zo heb ik nog geen rare dingen gemerkt.
Zo oogt het heel erg raar, maar zal wel beetje aan de fotohoek liggen, ik zal morgen even iets beter foto's maken:
Toen de auto gewassen. Morgen de naafkapjes van Irmscher er op zetten, volgende week wat dingen mooi maken omdat de velgen nu stukken 'openener' zijn dan voorheen