A
Anoniem
Guest
Boppie zei:Even verder lezen en ik snap jouw reactie. Ik dacht even dat je de weg kwijt was.
Voor jou en mij is het logisch, voor anderen kennelijk niet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Boppie zei:Even verder lezen en ik snap jouw reactie. Ik dacht even dat je de weg kwijt was.
Erik Baas zei:Aha, dus nu wordt alles wat ik bijdraag afgekraakt? Goed om te weten, dan kan ik me die moeite verder dus besparen. Wat een klootjesvolk hier, zeg! :-(
Erik Baas zei:Aha, dus nu wordt alles wat ik bijdraag afgekraakt? Goed om te weten, dan kan ik me die moeite verder dus besparen. Wat een klootjesvolk hier, zeg! :-(
Blackadder the 5th zei:Erik Baas zei:Aha, dus nu wordt alles wat ik bijdraag afgekraakt? Goed om te weten, dan kan ik me die moeite verder dus besparen. Wat een klootjesvolk hier, zeg! :-(
Wat mij betreft alleen de bijdragen waarin je een ander afkraakt ...
Waarom schuif je iedereen op het forum in hetzelfde hokje?
Rob0032 zei:Blackadder the 5th zei:Erik Baas zei:Aha, dus nu wordt alles wat ik bijdraag afgekraakt? Goed om te weten, dan kan ik me die moeite verder dus besparen. Wat een klootjesvolk hier, zeg! :-(
Wat mij betreft alleen de bijdragen waarin je een ander afkraakt ...
Waarom schuif je iedereen op het forum in hetzelfde hokje?
Dus inderdaad, alles.
In dat hokje is het overigens vele malen gezelliger. Laat Erikje maar lekker buiten staan.

Joël D. zei:Daar past best een Fiat Panda tussen.![]()
Pjötr zei:https://c4.staticflickr.com/9/8672/28814631651_2ca73fd50f_c.jpg
Pas maakten we een stop bij een AC, daar stond deze Outlander, lekker geparkeerd zodat je eigenlijk 3 parkeervaken niet kon gebruiken. Nouja bij normale auto's. We waren een beetje flauw, en ik maakte de opmerking, "zou ik de Y10 er naast zetten, dat past wel".
Zo gezegd zo gedaan..
https://c3.staticflickr.com/8/7723/28785270962_4ddf7dc1f4_c.jpg
En toen maar even op het terras wachten. De eigenaar kwam van achteren aan gelopen, en zag dat ie er niet in kon, liep om de auto heen om via de voorkant erin te gaan, paste ook niet uiteraard. Toen liet ie zijn vrouw in stappen, inmiddels waren we al misselijk van het lachen, en dachten dus werkelijk dat de vrouw het moest oplossen..
Het werd nog mooier, de man deed de portier weer open, zei blijkbaar iets tegen zijn vrouw, en liep weg bij de auto. En toen begon ie de auto naar voren te duwen, en stapte toen in.
Pjötr zei:Haha, nou ik baalde dat ik m'n camera in de auto had laten liggen!![]()
Blackadder the 5th zei:Pjötr zei:Haha, nou ik baalde dat ik m'n camera in de auto had laten liggen!![]()
Ik bedoelde eigenlijk of je de eigenaar nog hebt aangesproken via de Candid Camera methode ...![]()
Denk dat de fiat hem daar opzettelijk zo heeft gezet. Paste de hele scene er niet op trouwens?braadslee zei:Wat hier gaande was...
https://i.imgur.com/o1GG24F.jpg
Die focus neemt 2 parkeervakken in beslag, en die Fiat ook ?
Bijzonder... Om het maar even zo te noemen.
cirKel zei:![]()
Deze kwam ik vanmiddag tegen. Weer een Audi. Weer op de stoep (of wat daar voor door moet gaan). Weer een diesel. Weer draaiende motor. Meneer staat ernaast te bellen. En piekert er niet over de motor af te zetten. Nee, het is niet vanwege de airco, want het raam staat open. Of het is wel vanwege de airco, maar dan is meneer nog dommer dan ik dacht, want zo is het systeem niet erg effectief.
Blackadder the 5th zei:cirKel zei:![]()
Deze kwam ik vanmiddag tegen. Weer een Audi. Weer op de stoep (of wat daar voor door moet gaan). Weer een diesel. Weer draaiende motor. Meneer staat ernaast te bellen. En piekert er niet over de motor af te zetten. Nee, het is niet vanwege de airco, want het raam staat open. Of het is wel vanwege de airco, maar dan is meneer nog dommer dan ik dacht, want zo is het systeem niet erg effectief.
Motor afzetten is off-duty? Oftewel die uren worden niet betaald?
haarr zei:Volgens mij maakt hij gewoon een foto van zijn deurhandel. Dat gezeur over Audi rijders altijd.
P. Klieder zei:Hij staat daar waarschijnlijk enkele minuten. Wie staat hij in de weg? Pfff belerend vingertje.... Zoek een leven man
cirKel zei:![]()
Meeuw zei:cirKel zei:https://i66.tinypic.com/if520m.jpg
Je hebt zeker zelf geen airco. Kan je rustig je raam bij openzetten, koelen blijft het ding wel doen. Zelfs bij mijn cabrio blijft de airco bij open dak gewoon aan (automatsich) en past zich aan bij de buitentemperatuur.
Blackadder the 5th zei:Meeuw zei:cirKel zei:https://i66.tinypic.com/if520m.jpg
Je hebt zeker zelf geen airco. Kan je rustig je raam bij openzetten, koelen blijft het ding wel doen. Zelfs bij mijn cabrio blijft de airco bij open dak gewoon aan (automatsich) en past zich aan bij de buitentemperatuur.
Jaja, en ik zet de deur van de koelkast open als het warm is, kan hij de keuken meteen koelen.
Het helpt wel, ik krijg de temperatuur bijna een halve graad mee omlaag ...![]()
Nico GTR zei:Blackadder the 5th zei:Meeuw zei:cirKel zei:https://i66.tinypic.com/if520m.jpg
Jaja, en ik zet de deur van de koelkast open als het warm is, kan hij de keuken meteen koelen.
Het helpt wel, ik krijg de temperatuur bijna een halve graad mee omlaag ...![]()
Meen je niet....![]()
Ja maar rendement.....
Nico GTR zei:Vast wel een bietje.
Hahaha![]()
Meeuw zei:De airco past zich wel aan bij open dak. Als het buiten 18 gr. is dan blijft de airco (of eigenlijk climate control) op de bij mij normaal ingestelde 21 gr. staan. Als het 30 gr. is gaat de instelling naar bijv. 23 gr. Touwens, waarom zou je wel kunnen verwarmen bij een open dak en niet afkoelen?
Het zit je dwars hè?cirKel zei:https://i66.tinypic.com/if520m.jpg
De beste man ziet er ook echt uit als iemand die al kleinkinderen heeft.cirKel zei:Ik wou dat ik wist waar die mensen of hun kleinkinderen wonen, dan ging ik daar voor de deur eens lekker met mijn diesel roet, NOx en geratel staan produceren en peuken op straat gooien.
Ja. Het is de combinatie van op de stoep én motor aan. Dubbel asociaal.RRL zei:Het zit je dwars hè?
RRL zei:Tijdens allerlaatste chauffeursritje heb ik ook een 10-tal minuten naast de auto gestaan, terwijl de dieselmotor van de 740Ld nog draaide. Met de airco als reden om de motor te laten draaien. Daarbij stond ik ook nog eens op de stoep, met de alarmlichten aan om aan te geven dat ik er maar heel even stond.
Ik rijd geen scooter noch vrachtwagen. Ik fiets, loop, gebruik de NS, en als ik toch autorijd, dan staat de motor geen seconde langer aan dan nodig om die auto te laten voortbewegen.RRL zei:Mag je meedoen met alle scooters die hier onder mijn raam door komen en vrachtwagens die winkels komen bevoorraden.
Sarcast zei:Denk dat de fiat hem daar opzettelijk zo heeft gezet. Paste de hele scene er niet op trouwens?braadslee zei:Wat hier gaande was...
https://i.imgur.com/o1GG24F.jpg
Die focus neemt 2 parkeervakken in beslag, en die Fiat ook ?
Bijzonder... Om het maar even zo te noemen.