Auto kopen tot €8000.-

Die heb ik even opgeslagen. In lellek wit, dus dat is niet de voorkeur maar ik durf kleur nu wel even los te laten.

Een auto uit 2019 met handbediening voor de ramen!!??? Jeetje dat het nog kan!! :ROFLMAO: :ROFLMAO:
Oh maar dat is de achterportier haha.

Zet ik op de lijst.

Deze vind ik ook nog wel leuk.
Ik was onderstaande Corsa tegengekomen, lijkt me een betere optie. Goede luxe uitvoering.

De versie die jij linkt is zo te zien een Bi-fuel versie, oftewel die kan ook op gas.

Ja, die Fabia is wel erg kaal. Dan zijn er betere opties voorbij gekomen.

Handbediening op de achterste ramen kom je op de Clio ook nog wel veel tegen, maar ook de Corsa heeft dat zo te zien.
Ook dat voor bijvoorbeeld niet automatisch omlaag gaat, maar je het knopje ingedrukt moet houden

Ik was onderstaande Corsa tegengekomen, lijkt me een betere optie. Goede luxe uitvoering.

De versie die jij linkt is zo te zien een Bi-fuel versie, oftewel die kan ook op gas.
Die had ik ook al op de lijst gezet idd.
Ja die Corsa kan idd op gas zag ik. Is dat nog interessant tegenwoordig? Je bent dan altijd wat kofferbak ruimte kwijt toch?

Ik kom deze tegen:

Is bijna te mooi om waar te zijn. Die Regge groep is ook een nieuwe zaak ofzo, ik kan enkel recensies vinden van de afgelopen 3 maanden ofzo. Ze hebben ook niet eens een eigen website. Dat vind ik allemaal al sketchy genoeg om er niet te kijken. Er zijn een aantal van die louche autohandelaren in de buurt die om de zoveel tijd onder een nieuwe naam verder gaan.

En ik kom nog een Opel Insignia tegen, die vond ik altijd erg mooi. Maar halleluja wat betaal je je dood aan wegenbelasting zeg, niet te doen.

Ik kom deze tegen:

Is bijna te mooi om waar te zijn. Die Regge groep is ook een nieuwe zaak ofzo, ik kan enkel recensies vinden van de afgelopen 3 maanden ofzo. Ze hebben ook niet eens een eigen website. Dat vind ik allemaal al sketchy genoeg om er niet te kijken. Er zijn een aantal van die louche autohandelaren in de buurt die om de zoveel tijd onder een nieuwe naam verder gaan.

Die ziet er meer versleten uit dan die van mijn link. Denk een zakelijke auto van een blue collar bedrijf? Vers uit DE.. mwah en dan die kleur

Ja wij willen juist die kleur. Wij hebben eigenlijk een hekel aan zwart/grijs/wit/zilver, maar goed ik laat de kleur even links liggen voor een goede deal.

Ik kom deze net tegen, ook wat hoger in de wb maar ik verbaas me over de betaalbare prijs...

Via kentekencheck kom ik erachter dat ie de laatste paar jaar enkel verhandeld is tussen autobedrijven en bij het laatste bedrijf staat hij al sinds juni 2025...

Laatst bewerkt:
Die had ik ook al op de lijst gezet idd.
Ja die Corsa kan idd op gas zag ik. Is dat nog interessant tegenwoordig? Je bent dan altijd wat kofferbak ruimte kwijt toch?
Als het goed is dan is deze Bi-fuel af fabriek met gasinstallatie geleverd en die is dan waarschijnlijk wel goed weggewerkt ( ik meen op plaats van reservewiel onder kofferbak ) Je betaald sowieso meer wegenbelasting dus je zou goed moeten rekenen of gas bij jouw gebruik wel voordeliger is.

De rode kleur op de Fabia is erg leuk vind ik. Die blauwe kleur is net niet fris genoeg in mijn ogen. Er is ook een lichtblauw en donkerblauw die ik wel mooier vind.

Deze dus bijv

Ik heb deze advertentie op AutoScout24 gevonden.

Verkoopprijs: € 8.950
Kilometerstand: 88.061 km
Bouwjaar: 05/2016

Meen alleen dat de distri riem van VW 10 jaar of 210k km mee gaan?

Ja goed.. 1e eigenaar, bluetooth, elec ramen, cv op ab, airco.. onder de 10k. Vind het veel fijnere auto’s om te rijden dan een Clio. Ondanks de karigheid.
Ja kan, ik zeg ook verder niks over model zelf of de andere eigenschappen. Niet iedereen geeft om veel luxe maar jeetje dit is echt wel een heel kaal ding hoor. 75 turboloze pk's, 5-bak, wieldoppen, geen stuurbediening, geen climate, etc., duidelijk de absolute instapper, zie je aan alles. Wat mij betreft is prijs vergeleken met andere aangedragen opties aan de hoge kant, ondanks het recentere bouwjaar.

Ja ik hoef niet per se veel luxe maar dit voelt idd heel kaal.

Ook een interessante auto maar ook deze auto staat al sinds juni 2025 bij de autohandelaar...

Ja wij willen juist die kleur. Wij hebben eigenlijk een hekel aan zwart/grijs/wit/zilver, maar goed ik laat de kleur even links liggen voor een goede deal.

Ik kom deze net tegen, ook wat hoger in de wb maar ik verbaas me over de betaalbare prijs...

Via kentekencheck kom ik erachter dat ie de laatste paar jaar enkel verhandeld is tussen autobedrijven en bij het laatste bedrijf staat hij al sinds juni 2025...
Ook weer op LPG, dus sowieso hogere wegenbelasting. Verder staat deze versie van de Opel Astra ( de J ) bekend om zijn overgewicht. Dan kan je echt veel beter voor zijn opvolger gaan, vanaf 2015 ( de K ) maar zo te zien lijken die nog boven je ( aangepaste ) budget te zijn.

Ook een interessante auto maar ook deze auto staat al sinds juni 2025 bij de autohandelaar...
De Crossland is ook absoluut geen populaire auto geweest dus zal er tweedehands ook niet veel naar gezocht worden.

Ooit in gereden? Clio is een fijnere auto. Fabia staat daar weer boven in mijn opinie.

Wat vind je van die rode Fabia van hierboven?

Ik kom deze tegen:

En ik kom nog een Opel Insignia tegen, die vond ik altijd erg mooi. Maar halleluja wat betaal je je dood aan wegenbelasting zeg, niet te doen.
Los van de zwarte velgen, die kan je vervangen, zou ik voor deze gaan:

Ik kom deze tegen:

Amper (rest) BPM volgens het RDW. Die heeft waarschijnlijk een flinke schade gehad bij export. Kleur vind ik dan weer wel oke. Maar ik zou deze toch laten staan denk ik.

Ook weer op LPG, dus sowieso hogere wegenbelasting. Verder staat deze versie van de Opel Astra ( de J ) bekend om zijn overgewicht. Dan kan je echt veel beter voor zijn opvolger gaan, vanaf 2015 ( de K ) maar zo te zien lijken die nog boven je ( aangepaste ) budget te zijn.
Dit wilde ik ook zeggen. Ik zou voor dat geld (of ietsjes meer) kijken voor een generatie jonger (de Astra K).

Dit kan ook voor (bijna) hetzelfde geld:

Of dit:

Dit lijkt me ook wel een mooie Corsa inderdaad.
Maar een Astra is wel meer auto.
Maar ook zwaarder en daarmee duurder qua gebruikskosten (MRB, verzekering, brandstof, etc.)

Wat verder weg kopen hoeft niet zo'n bezwaar te zijn.
Heb mijn vorige auto op een uur rijden van huis gekocht en met de verkoper afgesproken dat ik voor kleine dingen binnen de garantie naar een lokale dealer mocht gaan en bij grotere dingen we even zouden overleggen.
De huidige bij een Peugeot dealer gekocht. Daar geldt de occasion garantie zelfs bij iedere dealer in Europa.

Ik doe aan stormchasen, als ik ineens een dikke supercell in mijn nek heb, vind ik het toch fijn om snel weg te kunnen komen :ROFLMAO:

Oh wat is een supercell?
538532768_1072942005025404_4559407279648637625_n.jpg

Is dit te ver weg? ( 9k met kleine uitloop ;) )

Deze is wel 200kg (Dus 2 wegenbelasting klasses) hoger dan een Fabia combi? Waar zoeken we naar? Maandelijks een heel ander plaatje. Verzekering zal ook duurder zijn net als onderhoud. Allemaal tientjeswerk maar dat is per maand wel 100-200 meer. past dat in het maandelijkse budget?

Meer auto is het wel maar dan is die golf tsi die eerder voorbij kwam ook weer echt de fijnere auto..

Is een suzuki s-cross nog een idee

Liever een 1.4?

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan