Zadelsnuiver
Kilometervreter
Ik mis nog het overzicht van de smileys bij het plaatsen van een nieuw bericht.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
het opgestoken duimpje moet je er nu zelf maar even bij denken, ik heb de smileys nog niet ontdekt.
Zie ik nou pas... ik kan m'n eigen geplaatste berichten al niet eens meer aanpassen, dat vind ik dus wel waardeloos.
1) Voorheen was het zo dat als je op de normale pagina (dus niet het forum) bij een nieuwsbericht op de naam van iemand klikte die daar een reactie had gegeven; dat je dan op zijn persoonlijke pagina kwam: je kon dan zijn auto's zien maar ook zijn reviews zien. Als je dat nu doet krijg je een 404 error melding.Als ik mijn cursor op jouw naam zet dan popt er een schermpje op waarop ik een privé-conversatie kan starten. En op jouw naam klikken lukt me ook gewoon.
Blijkbaar is het ook mogelijk om je profiel te verbergen, bij MCW krijg ik de melding "Dit lid begrenst wie zijn/haar volledig profiel mag bekijken."
inderdaad, ik hoop dat dat echt aangepast wordt, want langlopende topictitels zijn dan niet meer te wijzigen, zoals mijn eigen topic bijvoorbeeld.Als je een bericht wil plaatsen heb je helemaal rechts nog eens drie puntjes (meer opties) en dan zie je o.a de smilies.
Ja na 10 minuten kan dat al niet meer. Zo kan je topictitels en bv inzending occassionwedstrijden ook niet wijzigen. Echt irritant.
Als je in het overzicht van topics rechts op "12 minuten geleden" (etc.) klikt, kom je bij de laatste post van een topic terecht.Ik vind het fijn werken! Alleen jammer dat ie niet naar de laatste post van een topic springt, maar naar de eerste of - als je de laatste pagina aanklikt - naar het begin van de laatste pagina.
Fijn om te lezen dat er voornamelijk tevredenheid overheerst op het nieuwe forumIk lees met alles mee en probeer hier en daar al wat wijzigingen door te voeren. Als het goed is kunnen jullie inmiddels weer eigen berichten bewerken. Ik heb de termijn opgehoogd van 10 minuten naar onbegrensd.
@SVF : Ik heb je opgegeven topics in de nieuwe "Design sectie" () niet meer vastgepind.
Een te hoge waarde of uitzetten van het limiet kan wel leiden tot prestatieproblemen en het forum trager maken. Aangezien sommige oude topics wel standaard meer tekens bevatten, heb ik de limiet van 10000 naar 20000 veranderd. Hopelijk is dit genoeg voor alle huidige topics binnen het forum.Ik ben ook best tevreden met het nieuwe forum. Het is even wennen en er zijn nog wat kinderziekten/onhandige dingen her en der, maar volgens mij filteren we die er met zijn allen (onze feedback en jullie handelingen) wel uit.
Bedankt, erg fijn! Nu stuit ik op nog een probleem. Als ik een oud bericht wil wijzigen, op 'Bekijk' klik, of iets wijzig en het bericht vervolgens wil opslaan, krijg ik de volgende mededeling:
"Gelieve een bericht in te voeren met niet meer dan 10000 tekens."
Als die limiet ook ongedaan kan worden gemaakt, kunnen we weer naar hartenlust onze berichten wijzigen.![]()
Inderdaad Rembrandt.
![]()
Voorheen kon je gemakkelijk via dit menu (helemaal bovenaan) naar de Actieve topics. Als je op 'Nieuwe berichten' gaat gaat ie naar tabblad 'Wat is er nieuw' en niet naar de tabblad 'Nieuwe berichten'
Ik vind het fijn werken! Alleen jammer dat ie niet naar de laatste post van een topic springt, maar naar de eerste of - als je de laatste pagina aanklikt - naar het begin van de laatste pagina.
Als je op de hoofd (grijze) navigatiebalk 'FORUM' klikt, dan heb je rechtsboven op de forumpagina, in het rood, een blokje 'Nieuwe Berichten'.
Volgens mij zijn dit de nieuwe berichten sinds je laatste bezoek aan het forum.
Als je zo'n nieuw bericht gelezen hebt, verdwijnt het ook uit de lijst. (logisch).
Actieve topics staat in de derde kolom, onder de Nieuwste onderwerpen. Is even een weet.
Iets korter is de filet 'ongelezen' berichten te deleten bij de tab 'Nieuwe berichten'. Is inderdaad nog steeds omslachtig, maar 1 handeling minder...Dat zijn nog steeds drie handelingen, terwijl het eerst in 1x kon.
SVF benoemde het al ja. Wel iets handiger maar nog altijd niet logisch.
Klik ik onderaan op een topic op inloggen, dan gebeurt er niets. Ik blijf bij mijn account op ingelogd staan, maar onderaan een topic kan ik nog steeds niet reageren.
Jammer, dat vond ik juist wel een verbetering. Hoef je ook geen lege berichten meer te plaatsen in Nieuwe auto's topic als een pagina (te)veel fotomateriaal bevat, dus had toch voordelen.Reacties per pagina weer 50, zo te zien![]()
Bedankt wederom! Dat biedt niet in alle gevallen soelaas, bijvoorbeeld in het sticky topic Nieuwe auto's index. Dat kan ik oplossen door de inhoud van dat bericht over vier in plaats van twee berichten te spreiden (hopelijk is het aantal tekens dan wel <20.000 tekens per bericht), maar ik denk dat veel meer mensen hier op enig moment tegenaan zullen lopen. Als mensen een lange openingspost in Mijn auto hebben geschreven, bijvoorbeeld.Een te hoge waarde of uitzetten van het limiet kan wel leiden tot prestatieproblemen en het forum trager maken. Aangezien sommige oude topics wel standaard meer tekens bevatten, heb ik de limiet van 10000 naar 20000 veranderd. Hopelijk is dit genoeg voor alle huidige topics binnen het forum.
Jammer, dat vond ik juist wel een verbetering. Hoef je ook geen lege berichten meer te plaatsen in Nieuwe auto's topic als een pagina (te)veel fotomateriaal bevat, dus had toch voordelen.![]()
Klik ik onderaan op een topic op inloggen, dan gebeurt er niets. Ik blijf bij mijn account op ingelogd staan, maar onderaan een topic kan ik nog steeds niet reageren.
maar ik denk dat veel meer mensen hier op enig moment tegenaan zullen lopen. Als mensen een lange openingspost in Mijn auto hebben geschreven, bijvoorbeeld.
Zoals al zei; met je muis ga je naar FORUM bovenaan de pagina.
1) klikken op 'Nieuwe berichten'
2) dan gaat ie niet naar tab 'Nieuwe berichten' maar naar 'Wat is er nieuw'. Dus moet je op tab 'Nieuwe berichten' klikken.
3) 'Toon alleen: Ongelezen' verwijderen.
Wel grappig dat je de aanmelddatum kan zien bij de mouse-over op de profielnaam. Ik ben één dag voor jou lid geworden hier.Er gaat overigens ook iets niet goed met de avatars/user icons. Als ik op mijn profiel klik zie ik de avatar wel, maar het icoontje werkt niet naast de berichten die ik op het forum plaats.
Ik heb nu de laatste dagen gebruikt om te wennen aan het forum.Ik mis een link naar de "Nieuwe berichten" bovenaan in het scherm wanneer je in een topic zit. Nu moet je iets te veel browsen voordat je er weer bent.
Wanneer ik op de topictitel druk kom ik automatisch bij de eerste ongelezen post terecht.Ik mis de oude vlaggetjes waarmee je gelijk bij het eerste ongelezen bericht van een topic komt inmiddels wel, het is nu aardig meer scrollen.
De smileys heb ik al wel ontdekt, de keuze is echter beperkt.![]()
Dit probleem herken ik inderdaad ook. Zodra ik een alinea maak, en daarna 'backspace' gebruik verwijdert ie de lege regel.Het viel me op dat als ik een bericht maak en dan zeg maar als "alinea" er een lege regel tussen laat, dmv een enter, dat het het forum dit automatisch aanpast en dit negeert . En er dus 1 hele tekst van maakt. Dit gebeurd bij forum-bijdrages, maar ook bij berichten in de de berichtenbox.
Ik dacht dat als ik volgen boven een topic aanzet dat ik dan mails kreeg als er reacties waren. Helaas....ook niet in mijn spammap.
Ik kan op mijn mobiel ook geen smileys meer toevoegen....vak blijft grijs en is niet te selecteren.
En het steeds eerst moeten uitloggen en weer opnieuw inloggen om te reageren is vervelend.