Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Het laden van de pagina's gaat veel beter hier.
Het laden nooit een probleem geweest? Ik ben hier jaren niet geweest omdat het laden juist een enorm probleem was! Maar dat is meer dan 20 jaar geleden inmiddels. Pas vanaf dat ik dit account aanmaakte, een jaar of 12 geleden volgens mij, werkte het redelijk goed. Daarvoor was het echt niet te doen.lol het forum is wel meer dan dat, toch? Sowieso is het laden nooit een probleem geweest behalve even het niet kunnen inloggen.
Keer uitloggen al geprobeerd?Dit ziet er stukken beter uit dan het oude forum! Alleen heb ik op een iMac een probleem: Als ik gewoon op de homepage ingelogd ben en ik ga dan naar het forum moet ik daar apart inloggen om te kunnen reageren. Maar dat inloggen lukt niet. Als ik op 'log in' klik dan laad de pagina wel, maar zie ik geen inlogvelden en kom ik gewoon terug op de pagina vanwaar ik in wilde loggen. De browser is Safari. Nu zit ik hier op dezelfde Mac, maar dan via Google Chrome, waar het wel gewoon mee lukt. Zal wel weer een bug van safari zijn zeker?
Het laden nooit een probleem geweest? Ik ben hier jaren niet geweest omdat het laden juist een enorm probleem was! Maar dat is meer dan 20 jaar geleden inmiddels. Pas vanaf dat ik dit account aanmaakte, een jaar of 12 geleden volgens mij, werkte het redelijk goed. Daarvoor was het echt niet te doen.
Laden, met name pagina's met veel foto's, was hier wel een beetje een ergenis.lol het forum is wel meer dan dat, toch? Sowieso is het laden nooit een probleem geweest behalve even het niet kunnen inloggen.
Ik moet echt iedere keer opnieuw inloggen. Is altijd al een probleem bij het forum, maar ik had gehoopt dat dat opgelost was.Kan het kloppen dat het automatisch inloggen is gewijzigd in het af en toe (met enige onregelmatigheid) opnieuw moeten inloggen?
Oh, bij mij werkt hij wel.Ik had die link ook gebruikt maar dan bewaart ie alleen de keer dat je die ene keer hebt gekeken. De volgende keren krijg je precies hetzelfde lijstje te zien.
Zou dat neit dezelfde functie zijn als op het oude forum? Dat je een bericht/mail krijgt? Maar die mails komen al een hele tijd niet meer.Kan iemand mij zeggen wat de functie is van "volgen" boven de topics?
Volgens mij zijn dat mensen die op andere onderdelen van de DPG media zitten, je logt met dit account overal in, dus zou goed kunnen dat ze op NU.nl oid zitten.Wie zijn opeens al die vrouwen die reageren? , @Conny 4871879, @Morgan 5763079, @Anna 1551362 enz? Ze reageren allemaal inhoudelijk dus geen spambots. medewerkers van DPG of AW?
Kan iemand mij zeggen wat de functie is van "volgen" boven de topics? Want de verwachtte mails blijven uit...
Gaan we aanpassen. Die limiet van 4 is er meer per ongeluk op gekomen.Op mijn profiel kan je enkel de laatste 4 autoreviews zien die ik heb geschreven (en ik steek daar telkens best wat tijd in...), worden de oudere nog toegevoegd want ik zie ze wel nog staan onder "Mijn Auto's", dus ze zijn niet gewist?
Ik zou het nog even aankijken en het een kans geven. Het is een grote verandering en zeker even wennen, maar het werkt mijns inziens wel goed.Ik kan de overheersende hoerastemming alvast niet delen.
Na een korte afwezigheid log ik in en vind hier gewoon de weg niet meer.
Vroeger waren forumwijzigingen een vooruitgang, nu wat mij betreft een duidelijke afgang.
Wat een puinhoop is dit forum hier... allesbehalve intuitief!
Nou, ik denk niet dat ik hier nog erg veel zal komen rondkijken, dit nodigt echt niet uit tot een langer verblijf; dan nog liever het geruzie op de nieuwpagina dan pogen dit forum nog te volgen; volstrekt onoverzichtelijk.
Zijn helaas wel spam bot's bijvoorbeeld https://www.autoweek.nl/forum/threads/accu-leeg-na-te-veel-korte-ritjes.10332/post-643740 heeft een link verborgen in witte text aan het eindeWie zijn opeens al die vrouwen die reageren? , @Conny 4871879, @Morgan 5763079, @Anna 1551362 enz? Ze reageren allemaal inhoudelijk dus geen spambots. medewerkers van DPG of AW?
Dit zou als het goed is al opgelost moeten zijn. We zagen in het systeem dat hij 2 conflicterende accounts had en hebben deze samengevoegd zodat hij weer kan inloggen.Wil @RobertS86 of Jan het account van welgewaardeerd lid Nico het juiste zetje geven? Hij heeft de inlogproblemen zoals ik en anderen deze ook hadden. Zijn account geeft ook een vreemde pagina:
Is er ook nog een hoekje voor Cargames/racegames?
Thanks, dat had ik nog niet gezien! Vooral omdat ik nooit op de Forum Index pagina kom, ik ga altijd binnen via de 'Nieuwe Berichten'-ingang. Veel 'stamgasten' doen dat ook als ik het zo lees, dus misschien toch een idee om het weer terug onderaan alle forum-pagina's te zetten?Kan je op de forum index nog wel zien.